Honda Civic sedan jde do prodeje. Do konce června se slevou 20 000 Kč

Čtyřdveřová verze japonské novinky bude poháněna pouze přeplňovanou zážehovou patnáctistovkou.

Za ceny od 564 900 korun začala Honda nabízet svůj model Civic sedan. Oficiální cena je sice o dvacet tisíc korun vyšší, ale až do konce června tuzemské zastoupení této japonské automobilky nabízí zaváděcí slevu.

Civic sedan se bude dodávat pouze motorem 1,5 VTEC turbo, jehož výkon je 134 kW (182) koní. Spojen může být buď se šestistupňovou manuální převodovkou, případně automatem CVT.

Nová Honda Civic odhaluje technická data. Diesel zatím chybí

Nová Honda Civic odhaluje technická data. Diesel zatím chybí

K mání bude vůz ve třech stupních výbavy - Comfort, Elegance a Executive. Výbava Comfort obsahuje například šestici airbagů, sadu bezpečnostních asistentů včetně čtení dopravních značek, dálkově ovládané centrální zamykání, vyhřívání předních sedaček, středovou loketní opěrku vpředu, elektrické ovládání oken vpředu i vzadu, rádio, světla pro denní svícení z LED a šestnáctipalcová kola z lehkých slitin. Chybí ovšem třeba klimatizace.

Na galerii snímků modelu se můžete podívat zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků