Honda Civic se vrátila k poctivé technice. Řidičům se musí líbit

32 komentářů

Ne321
26. července • 11:47

Pochopil jsem to z ceniku dobre, ze i v nejvyssi "Prestige" verzi za 700.000+ Kc nejenom ze sedacka ridice neni s pameti, ale neni ani elektricky nastavovana a nastavuje se tema silenyma plastovyma madlama na fotkach? :-O

Nyte
23. července • 18:04

Pěkné auto, ale Honda ho zabila cenovou politikou. Civic 1.0 T je za ty peníze až nekoupitelný a 1.5 T už je sice komplexně zajímavý, ale cena na úrovni střední třídy je prostě příliš. Kdyby stál plošně o 100 tisíc méně, byla by to bomba. Přitom výroba v Evropě, takže na to se vymlouvat nemohou.

legnaw
25. července • 13:18

nojo v evrope... v brexitii... a to pritom japonci konecne podepsali obchodni dohodu s eu... holt snizeni ceny asi nebude na poradu dne... az konecne zjisti ze za tyhle ceny je to neprodejne, mozna to klesne...takhle souhlas, je to zabite

DDT
25. července • 1:15

pěkné auto jo, co je na něm pěkného?
všemi směry zvětšený hothač pro asijského pubescenta = něco jako člověk proporcemi kojence o výšce 190cm...

legnaw
25. července • 13:19

kup si dustera...ten odpovida tvemu (ne)vkusu

Smejkal. Z
23. července • 11:57

Jsem hondista, ale tenhle oturbený vysavač s falešnýma mřížkama v nárazníku mě vážně nenadchl.. :-/

ACE
23. července • 11:07

Za mě vypadá parádně a řad se mezi auta, co mají trošku šmrnc. Ale je fakt že mezi tím bezpohlavním koncernovým stádem vyčnívá.

Jk
23. července • 15:01

A jake ma tedy pohlavi?

ACE
24. července • 5:15

Je to auto co má koule, tak co myslíš ;-)

Sumy
23. července • 9:36

A ta pitomost, ze je to vzadu pro prcky... se 190 cm se tam vejdu v klidu a do niceho nenarazim.

Karel
23. července • 9:14

Opravdu hodně odfláklej test, no jo, není to Škodofka.

-_maC
23. července • 9:08

ty blaho umejte si tu pristrojovku nez ji zacnete fotit, malem sem si takhle po ranu ublil kdyz sem to videl, prasata

Petr
22. července • 17:27

Uz podle nadpisu poznam ktery jatro ten clanek psalo. Kdyz na nej kliknu a zobrazi se fotky, je jasno: a taky ze jo, Pecak...
V ten moment stranku zaviram, protoze vim, ze cist to nema cenu.

AD
22. července • 16:43

komu nesedí vnější design, může jako já zvolit sedan:-D

LJ
22. července • 15:02

Pánové redaktoři,
Civic 1.5 VT disponuje výkonem 134 kw, opravte si to :-) Rozdíl mezi MT a CVT je v Nm, kde CVT má oproti MT - 20 Nm.
Jinak souhlas, ten test jsem hooodně zkrátili, škoda.
Za mě povedené auto a bohatě bych si vystacil s verzí Sport, která má ve výbavě vše podstatné, v ceně od 570.000 Kč.

Shimi
22. července • 15:41

LJ: Civic 1.5T Sport je momentálně v akci za 620.000,- Jinak je za 640.000,- Kde si přišel k ceně 570.000,-?Jinak k autu jako takovému. Po designové stránce je to z mého pohledu naprostá katastrofa, hlavně zadní část, a začínat se 4válcovým motorem na 620.000,- je taky fail.

LJ
22. července • 17:58

A ctyřválec 134 kw můžeš mít u sedanu už od 515.00 Kčhttp://www.sauto.cz/osobni/detail/honda-civic...Chce to víc, než jen koukat do oficiálního ceníku Hondy.

Shimi
22. července • 18:41

LJ: Já předpokládal, že se budeme bavit seriózně a ty začneš "argumentovat" předváděčkou. Takže platí to co jsem psal, Civic 1.5T 134 kW začíná oficiálně na 620.000,-

LJ
22. července • 19:09

Koukám znovu do toho inzerátu (přes app sauto.cz) a v poznámce je "nový vůz, původní cena 639.000 Kč..." , kdežto ve sdíleném linku poznámka není. Bavím se seriózně, předváděčku bych tu necpal.

LJ
22. července • 17:24

Tak třeba tady:
http://www.sauto.cz/osobni/detail/honda-civic...Každý má jiný vkus, a to je dobře, jinak bychom všichni čekali na Golfy, Leony, Octy apod.
Mě se líbí, měl jsem ho doma tři dny a to auto nemá slabinu. Ale někdo rád holky, někdo vdolky...

legnaw
25. července • 13:15

nekdo rad holky, nekdo kluky.... snad to tady resit nemusime...

Sajbr
22. července • 14:07

ano je jiná mě se sice taky nelíbí, ale proč ne osobně interier je asi za mě top nové BMW 3 a 4 (v plné kuli) dřív sem měl radši Audi ale je to jen můj názor, prostě těm japoncům nemůžu příjít na chuť (nehodnotím kvalitu jen vzhled a rozložení ovladačů), no z venku nevím no takové až moc odlyšné. Radši zůstanu u nudných vzhledu (BMW 3 a 4řada, Audi, Nový Superb, Alfa Romeo Guluia)

Martin
23. července • 10:07

Taky se mi líbí víc Ferrari Lusso 12V... co na tom, že stojí jako několik Civiců...

Aladin
22. července • 14:01

Zajímavé auto a asi i velmi dobré. Jen mi připadá zbytečně dlouhé. Působí to spíše jako levnější náhrada za Accord, než agilní Civic.

Neurotic
22. července • 14:00

Mně se nelíbí už hned první fotka což je dost zásadní problém, když se jedná o přístrojovku:-D jinak za ty prachy je octávka RS s 2.0TSI, Focus ST 2.0EB... Takže fakt nevidím důvod proč kupovat tuhle sekačku...

Jan
17. srpna • 12:10

První tři fotky jsou minulé generace Civicu :-D

legnaw
25. července • 13:14

jdi ty tróbo......prvni fotka je pristrojovka predchozi generace....

Aladin
22. července • 14:05

Jsem zvědav, jak se změní ceny japonských vozů teď po podpisu obchodní dohody EU-Japonsko. Prý se ruší dovozní cla v automobilovém průmyslu. Honda sice montuje v GB, ale něco snad též dováží. Nejvíce by to mohlo pomoci Subaru.

Mirek
22. července • 21:40

To jsem sám na to zvědavý právě s ohledem na odchod Velké Británie z EU.

jouda
22. července • 13:11

Po všech těch monotóních škodovkách je tohle jiné, leč mne se to po stránce vzhledu nelíbí. (respektive řidičům se líbit NEmusí) Přední část relativně v pořádku, ale zadek, to snad nemyslí vážně :-D
Bohužel éra turbo-downsizingu dorazila i do Hondy, škoda.

JirkaX
22. července • 21:17

Taky se mi nelíbí. S jakým potrestáním mám tedy počítat?

Mirek
22. července • 13:39

Ale odbyli ten test tedy docela rychle. To měli Civic půjčený na jednu hodinu?

Doporučujeme

Články odjinud