Honda Civic se vrátila k poctivé technice. Řidičům se musí líbit

jouda  |  22. 07. 2017 13:11

Po všech těch monotóních škodovkách je tohle jiné, leč mne se to po stránce vzhledu nelíbí. (respektive řidičům se líbit NEmusí) Přední část relativně v pořádku, ale zadek, to snad nemyslí vážně
Bohužel éra turbo-downsizingu dorazila i do Hondy, škoda.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  22. 07. 2017 13:39

Ale odbyli ten test tedy docela rychle. To měli Civic půjčený na jednu hodinu?

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  22. 07. 2017 21:17

Taky se mi nelíbí. S jakým potrestáním mám tedy počítat?

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  22. 07. 2017 14:00

Mně se nelíbí už hned první fotka což je dost zásadní problém, když se jedná o přístrojovku jinak za ty prachy je octávka RS s 2.0TSI, Focus ST 2.0EB... Takže fakt nevidím důvod proč kupovat tuhle sekačku...

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  22. 07. 2017 14:05

Jsem zvědav, jak se změní ceny japonských vozů teď po podpisu obchodní dohody EU-Japonsko. Prý se ruší dovozní cla v automobilovém průmyslu. Honda sice montuje v GB, ale něco snad též dováží. Nejvíce by to mohlo pomoci Subaru.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  22. 07. 2017 21:40

To jsem sám na to zvědavý právě s ohledem na odchod Velké Británie z EU.

Odpovědět  |   | 
legnaw  |  25. 07. 2017 13:14

jdi ty tróbo......prvni fotka je pristrojovka predchozi generace....

Odpovědět  |   | 
Jan  |  17. 08. 2017 12:10

První tři fotky jsou minulé generace Civicu

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  22. 07. 2017 14:01

Zajímavé auto a asi i velmi dobré. Jen mi připadá zbytečně dlouhé. Působí to spíše jako levnější náhrada za Accord, než agilní Civic.

Odpovědět  |   | 
Sajbr  |  22. 07. 2017 14:07

ano je jiná mě se sice taky nelíbí, ale proč ne osobně interier je asi za mě top nové BMW 3 a 4 (v plné kuli) dřív sem měl radši Audi ale je to jen můj názor, prostě těm japoncům nemůžu příjít na chuť (nehodnotím kvalitu jen vzhled a rozložení ovladačů), no z venku nevím no takové až moc odlyšné. Radši zůstanu u nudných vzhledu (BMW 3 a 4řada, Audi, Nový Superb, Alfa Romeo Guluia)

Odpovědět  |   | 
Martin  |  23. 07. 2017 10:07

Taky se mi líbí víc Ferrari Lusso 12V... co na tom, že stojí jako několik Civiců...

Odpovědět  |   | 
LJ  |  22. 07. 2017 15:02

Pánové redaktoři,
Civic 1.5 VT disponuje výkonem 134 kw, opravte si to Rozdíl mezi MT a CVT je v Nm, kde CVT má oproti MT - 20 Nm.
Jinak souhlas, ten test jsem hooodně zkrátili, škoda.
Za mě povedené auto a bohatě bych si vystacil s verzí Sport, která má ve výbavě vše podstatné, v ceně od 570.000 Kč.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  22. 07. 2017 15:41

LJ: Civic 1.5T Sport je momentálně v akci za 620.000,- Jinak je za 640.000,- Kde si přišel k ceně 570.000,-?

Jinak k autu jako takovému. Po designové stránce je to z mého pohledu naprostá katastrofa, hlavně zadní část, a začínat se 4válcovým motorem na 620.000,- je taky fail.

Odpovědět  |   | 
LJ  |  22. 07. 2017 17:24

Tak třeba tady:
http://www.sauto.cz/osobni/detail/honda-civic...

Každý má jiný vkus, a to je dobře, jinak bychom všichni čekali na Golfy, Leony, Octy apod.
Mě se líbí, měl jsem ho doma tři dny a to auto nemá slabinu. Ale někdo rád holky, někdo vdolky...

Odpovědět  |   | 
legnaw  |  25. 07. 2017 13:15

nekdo rad holky, nekdo kluky.... snad to tady resit nemusime...

Odpovědět  |   | 
LJ  |  22. 07. 2017 17:58

A ctyřválec 134 kw můžeš mít u sedanu už od 515.00 Kč

http://www.sauto.cz/osobni/detail/honda-civic...

Chce to víc, než jen koukat do oficiálního ceníku Hondy.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  22. 07. 2017 18:41

LJ: Já předpokládal, že se budeme bavit seriózně a ty začneš "argumentovat" předváděčkou. Takže platí to co jsem psal, Civic 1.5T 134 kW začíná oficiálně na 620.000,-

Odpovědět  |   | 
LJ  |  22. 07. 2017 19:09

Koukám znovu do toho inzerátu (přes app sauto.cz) a v poznámce je "nový vůz, původní cena 639.000 Kč..." , kdežto ve sdíleném linku poznámka není. Bavím se seriózně, předváděčku bych tu necpal.

Odpovědět  |   | 
AD  |  22. 07. 2017 16:43

komu nesedí vnější design, může jako já zvolit sedan

Odpovědět  |   | 
Petr  |  22. 07. 2017 17:27

Uz podle nadpisu poznam ktery jatro ten clanek psalo. Kdyz na nej kliknu a zobrazi se fotky, je jasno: a taky ze jo, Pecak...
V ten moment stranku zaviram, protoze vim, ze cist to nema cenu.

Odpovědět  |   | 
-_maC  |  23. 07. 2017 09:08

ty blaho umejte si tu pristrojovku nez ji zacnete fotit, malem sem si takhle po ranu ublil kdyz sem to videl, prasata

Odpovědět  |   | 
Karel  |  23. 07. 2017 09:14

Opravdu hodně odfláklej test, no jo, není to Škodofka.

Odpovědět  |   | 
Sumy  |  23. 07. 2017 09:36

A ta pitomost, ze je to vzadu pro prcky... se 190 cm se tam vejdu v klidu a do niceho nenarazim.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  23. 07. 2017 11:07

Za mě vypadá parádně a řad se mezi auta, co mají trošku šmrnc. Ale je fakt že mezi tím bezpohlavním koncernovým stádem vyčnívá.

Odpovědět  |   | 
Jk  |  23. 07. 2017 15:01

A jake ma tedy pohlavi?

Odpovědět  |   | 
ACE  |  24. 07. 2017 05:15

Je to auto co má koule, tak co myslíš

Odpovědět  |   | 
Smejkal. Z  |  23. 07. 2017 11:57

Jsem hondista, ale tenhle oturbený vysavač s falešnýma mřížkama v nárazníku mě vážně nenadchl..

Odpovědět  |   | 
Nyte  |  23. 07. 2017 18:04

Pěkné auto, ale Honda ho zabila cenovou politikou. Civic 1.0 T je za ty peníze až nekoupitelný a 1.5 T už je sice komplexně zajímavý, ale cena na úrovni střední třídy je prostě příliš. Kdyby stál plošně o 100 tisíc méně, byla by to bomba. Přitom výroba v Evropě, takže na to se vymlouvat nemohou.

Odpovědět  |   | 
DDT  |  25. 07. 2017 01:15

pěkné auto jo, co je na něm pěkného?
všemi směry zvětšený hothač pro asijského pubescenta = něco jako člověk proporcemi kojence o výšce 190cm...

Odpovědět  |   | 
legnaw  |  25. 07. 2017 13:19

kup si dustera...ten odpovida tvemu (ne)vkusu

Odpovědět  |   | 
legnaw  |  25. 07. 2017 13:18

nojo v evrope... v brexitii... a to pritom japonci konecne podepsali obchodni dohodu s eu... holt snizeni ceny asi nebude na poradu dne... az konecne zjisti ze za tyhle ceny je to neprodejne, mozna to klesne...takhle souhlas, je to zabite

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  26. 07. 2017 11:47

Pochopil jsem to z ceniku dobre, ze i v nejvyssi "Prestige" verzi za 700.000+ Kc nejenom ze sedacka ridice neni s pameti, ale neni ani elektricky nastavovana a nastavuje se tema silenyma plastovyma madlama na fotkach?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

dnes | Svět motorů | 20 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 30 příspěvků
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 155 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 248 N/A
Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou už ale projelo něco zajímavějšího

Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou …

Z linky v Mladé Boleslavi už sjíždí první kusy nové Octavie. Během toho však továrna již pomalu najíždí i na produkci prvního modelu na elektrické platformě MEB.

1.  12.  2019 | | 50 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 55 N/A
Slovensko nabízí dotace na elektromobily. Elektrická Škoda rázem stojí pakatel

Slovensko nabízí dotace na elektromobily. E…

Vysokou cenu elektromobilů mohou částečně srazit státní dotace. Slováci proto spouštějí zajímavý program.

23.  11.  2019 | | 150 N/A
Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucítí s ním a kouká na vlastní minulost

Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucít…

Kdo by to čekal? V hromadě vtípků na účet Elona Muska a jeho Cybertruck se nyní objevil i jeden od Škodovky.

29.  11.  2019 | | 34 N/A