Honda Civic pro rok 2014 se stylistickými i technickými úpravami

Značka Honda představuje evropskému publiku modernizované provedení svého hatchbacku Civic.

Aktuální, v pořadí již devátá generace modelové řady Honda Civic slavila svoji premiéru před dvěma roky. Na letošním autosalonu ve Frankfurtu se v tichosti představil její facelift, jehož prodeje by měly být zahájeny již v lednu. Nejaktuálnějšími novinkami pro řadu Civic byly dosud březnové zavedení nového vznětového motoru (dva měsíce nato jsme vám přinesli test vozu Civic 1,6 i-DTEC) a kombík Civic Tourer z letošního Frankfurtu.

Test Honda Civic 1,6 i-DTEC: když méně znamená více...

Test Honda Civic 1,6 i-DTEC: když méně znamená více...

Nový evropský hatchback Civic přichází s drobnými úpravami designu a mechanických skupin. Po technické stránce stojí za zmínku především nový, elektrický posilovač řízení, jenž má nabídnout přesnější kontakt řidiče s vozovkou především ve vyšších rychlostech. Nové tlumiče pérování mají účinněji eliminovat boční náklony karoserie, změna geometrie zadních kol pak má zlepšit ovládání.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Honda Civic s decentními úpravami pro modelový rok 2014

Na první pohled si u omlazené Hondy Civic všimneme jen kosmetických úprav. Na povrchu karoserie se objevuje více dekoračních prvků v leskle černé úpravě, což se týká zejména středu předního nárazníku (dosud byl matově černý) a zadního čela. V souvislosti s tím poněkud ztmavl také materiál lemů blatníků.

Honda Civic Tourer: překoná v praxi Škodu Octavii Combi?

Honda Civic Tourer: překoná v praxi Škodu Octavii Combi?

Podobně decentní jsou také úpravy interiéru hatchbacku Honda Civic. V závislosti na konkrétním výbavovém stupni se můžeme těšit na kontrastní bílé stehování sedadel a volantu nebo dekorační stříbřité prvky v okolí držáků nápojů ve středové konzole.

V souvislosti s novou verzí Civic Tourer se v seznamu příplatkové výbavy pro hatchback Civic objevuje také sada Advanced Driving Assist System zahrnující třeba hlídání mrtvých úhlů a nechtěného opuštění jízdního pruhu, rozpoznávání dopravních značek nebo samočinné nouzové brzdění.
 

TEST Opel Corsa 1.2 Turbo (96 kW) GS Line: O důvod víc, proč kašlat na původ

Opel Corsa 1.2 Turbo GS Line

Na novém Opelu Corsa se hodně makalo. Výsledek je jedním slovem super, ale v určitých případech se dá snadno zaměnit.

25.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 27 příspěvků
Poprvé za volantem nového Hyundaie i10 1.2 MPi: Když se chce, všechno jde!

Hyundai i10 1.2 MPi

Hyundai představil třetí generaci nejmenšího modelu i10. Nabízí ji s dvěma zážehovými motory a manuální či robotizovanou převodovkou. Kromě designu chce lákat i racionálním zaměřením a stále příznivou cenou.

23.  1.  2020 | Svět motorů | 15 příspěvků
TEST Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG: Hodně rychlá horská turistika

Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG

Nabídka verzí Škody Superb je teď nejširší v historii. Jednou z nich je i oplastovaný Scout, který u tohoto modelu slaví premiéru. Vyplatí se o něm uvažovat, nebo jsou lehce přizvednuté kombíky v době vzestupu vozů SUV už přežitkem?

21.  1.  2020 | Jan Mička | 76 příspěvků