Honda Civic pro rok 2014 se stylistickými i technickými úpravami

Značka Honda představuje evropskému publiku modernizované provedení svého hatchbacku Civic.

Aktuální, v pořadí již devátá generace modelové řady Honda Civic slavila svoji premiéru před dvěma roky. Na letošním autosalonu ve Frankfurtu se v tichosti představil její facelift, jehož prodeje by měly být zahájeny již v lednu. Nejaktuálnějšími novinkami pro řadu Civic byly dosud březnové zavedení nového vznětového motoru (dva měsíce nato jsme vám přinesli test vozu Civic 1,6 i-DTEC) a kombík Civic Tourer z letošního Frankfurtu.

Test Honda Civic 1,6 i-DTEC: když méně znamená více...

Test Honda Civic 1,6 i-DTEC: když méně znamená více...

Nový evropský hatchback Civic přichází s drobnými úpravami designu a mechanických skupin. Po technické stránce stojí za zmínku především nový, elektrický posilovač řízení, jenž má nabídnout přesnější kontakt řidiče s vozovkou především ve vyšších rychlostech. Nové tlumiče pérování mají účinněji eliminovat boční náklony karoserie, změna geometrie zadních kol pak má zlepšit ovládání.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Honda Civic s decentními úpravami pro modelový rok 2014

Na první pohled si u omlazené Hondy Civic všimneme jen kosmetických úprav. Na povrchu karoserie se objevuje více dekoračních prvků v leskle černé úpravě, což se týká zejména středu předního nárazníku (dosud byl matově černý) a zadního čela. V souvislosti s tím poněkud ztmavl také materiál lemů blatníků.

Honda Civic Tourer: překoná v praxi Škodu Octavii Combi?

Honda Civic Tourer: překoná v praxi Škodu Octavii Combi?

Podobně decentní jsou také úpravy interiéru hatchbacku Honda Civic. V závislosti na konkrétním výbavovém stupni se můžeme těšit na kontrastní bílé stehování sedadel a volantu nebo dekorační stříbřité prvky v okolí držáků nápojů ve středové konzole.

V souvislosti s novou verzí Civic Tourer se v seznamu příplatkové výbavy pro hatchback Civic objevuje také sada Advanced Driving Assist System zahrnující třeba hlídání mrtvých úhlů a nechtěného opuštění jízdního pruhu, rozpoznávání dopravních značek nebo samočinné nouzové brzdění.
 

bazar

Honda Civic 1,4
Rok výroby: 2011
Stav: 26 745 km
Cena: 230 000 Kč
Honda CRV 2,2
Rok výroby: 2010
Stav: 132 724 km
Cena: 270 000 Kč
Honda Civic 2,2
Rok výroby: 2009
Stav: 134 507 km
Cena: 156 000 Kč
Honda Civic 2,2
Rok výroby: 2007
Stav: 162 649 km
Cena: 140 000 Kč
Honda CRV 2,2
Rok výroby: 2008
Stav: 162 745 km
Cena: 230 000 Kč
Honda Accord 2
Rok výroby: 1999
Stav: 239 861 km
Cena: 26 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků