Honda Civic jako třídvéřák (tajné projekty)

Honda Civic byla uvedena nejprve jako pětidveřový hatchback, během několika měsíců se objeví i třídveřové provedení, které přijede také v ostré verzi Type-R. Ostré „prdítko“ chystá tako Opel, když svou Corsu vybaví motorem s výkonem 180 koní. Chystá se také nový Mercedes-Benz třídy C, rychlý CL 63 AMG a Nissan Qashqai.
Honda Civic jako třídvéřák (tajné projekty)

Honda Civic jako třídveřový hatchback

Honda Civic se brzy objeví také v třídveřovém provedení. Vůz dostane nepatrně větší přední dveře, které jsou už u pětidveřáku docela rozměrné. Právě třídveřový model by měl dostat výkonný 200koňový dvoulitr, který zdobil v předchozí generaci ostré provedení Type-R. Stovku lze očekávat pod sedmi sekundami – stará generace se na tuto rychlost rozjela za 6,6 s.


Foto a ilustrace © Automedia

Opel Corsa OPC: šrumec na okruhu

Nová Corsa, která si odbude výstavní premiéru v červenci, přijede také v ostré verzi OPC. Ta se bude lišit nejen designem - všimněte si zajímavě provedeného výfuku, ale zejména motorem. Přední nápravu bude pohánět maloobjemový čtyřválec 1,6 l dopovaný turbem, který bude mít výkon 132 kW (180 k). Vzhledem k rozměrům a hmotnosti vozu si dokážu představit zrychlení na stovku za 7,2-7,3 s. Silnou stránkou tohoto motoru bude bezesporu nízká spotřeba, která se u šestnáctistovek pohybuje okolo 7 l na 100 km.

 Foto a ilustrace © Automedia

Mercedes-Benz CL 63 AMG se silným osmiválcem

Fotografie nové třídy CL jsme na AutoRevue.cz zveřejnili už mnohokrát. Nová generace tohoto kupé bude odvozena od modelu třídy S, takže nás nečekají žádné designové novinky či překvapení. Nejvýkonnějším modelem současné generace je CL 65 AMG s přeplňovaným dvanáctiválcem o výkonu 450 kW. Nová generace přijede mimo jiné i ve verzi CL 63 AMG, v níž bude obsažen osmiválcový motor s objemem 6.2 l. V modelech R63 AMG a ML 63 AMG dosahuje výkonu 375 kW – v těchto vozech ale není přeplňován. CL však přeplňování takřka jistě dostane a výkon by tak mohl dosáhnout alespoň na úroveň současné generace, tedy okolo 450 kW.

Otázkou je, zda výše zmíněný přeplňovaný osmiválec bude označován 63 AMG, a ne 65 AMG po vzoru současného modelu.

Foto © Automedia

Nissan Qashqai: SUV s odvážným jménem i designem

Nissan Qashqai se poprvé veřejnosti představil na autosalonu v Ženevě před dvěma lety. Koncept měl dveře otvírající se proti sobě, což vytvářelo zdání velmi prostorného interiéru. Sériová podoba, která přijde na trh v polovině příštího roku, už nebude mít tak odvážný design, což jasně ukazují i klasicky otvírané dveře. O novince zatím mnoho nevíme, jisté je zatím jen to, že s divným jménem bude mít Qashqai i podivné zaměření, jakéhosi městsky laděnéeho SUV. Rozměry (jen to, že bude malé) i použité motory jsou zatím velkou neznámou.


Foto © Automedia

Nový Mercedes-Benz třídy C se postupně odhaluje

Fotografie nové třídy C jsou na AutoRevue.cz pravidleným koloritem. Dnes přidáváme kromě nových špionážních obrázků také první fotografii interiéru, která byla pořízena. Ačkoliv nejsou vidět detaily, přece jen lze rozpoznat alespoň základní rysy. Je patrné, že vnitřek Céčka bude trochu podobný třídě B; všimněte si také výsuvného displeje navigace.

Foto © Automedia

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 2 příspěvky
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků