Honda Civic: evropské specifikace (+velká fotogalerie)

Honda zveřejnila technické podrobnosti ke své horečně očekávané novince Civic. Takto tedy budeme moci yto vozy objednávat.
Seznam kapitol
  1. Honda Civic 2012 specif
  2. Fotogalerie

Novinka, kterou jsme vám podrobně představili již dříve, se předchozí generaci řady Civic, jež slavila premiéru již v roce 2005, ve stylistickém jazyce příliš nevzdálila, ale její konstruktéři věnovali značnou pozornost vysoké míře bezpečnosti a redukci spotřeby paliva. Za zmínku stojí aerodynamicky optimalizovaná karoserie s propracovanými doplňky včetně zpětných zrcátek a předních i zadních svítilen.

Honda Civic 2012: nová generace odhalena

Honda Civic 2012: nová generace odhalena

Devátá generace je oproti předchozí řadě Civic o 10 mm širší a o 20 mm nižší. Interiér se má vyznačovat „měkkými plasty“ a novým zábavním systémem. Těšit se tak můžeme také na konektivitu Bluetooth, účinnější tlumicí materiály a zavazadlový prostor, který ve standardním uspořádání pojme 401 l zavazadel.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Honda Civic ve své již 9. generaci

A teď pod přední kapotu, kam se pro Evropu budou alternativně montovat tři motory. Základem se stane zážehový čtyřválec 1,4 i-VTEC s výkonem 100 koní (74 kW), jenž vozu při průměrné spotřebě 5,4 l/100 km umožní zrychlit z klidu na 100 km/h za 13,4 s a dosáhnout nejvyšší rychlosti 187 km/h.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Honda Civic: nový diesel pro novou generaci (+video)

Honda Civic: nový diesel pro novou generaci (+video)

Největšímu zájmu se u evropských zákazníků ale bude jistě opět těšit nový vznětový čtyřválec 2,2 i-DTEC, který jsme vám podrobně představili již dříve. Má dosahovat výkonu 150 koní (110 kW) a točivého momentu 350 Nm, z klidu na 100 km/h s ním nový Civic zrychlí za 8,5 s a dosáhne rychlosti 217 km/h. To vše při průměrné spotřebě 4,2 l/100 km a emisích CO2 o hmotnosti 110 g/km. 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Honda Civic 2012 specif
  2. Fotogalerie
TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 23 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků