Honda Civic: evropské specifikace (+velká fotogalerie)

Honda zveřejnila technické podrobnosti ke své horečně očekávané novince Civic. Takto tedy budeme moci yto vozy objednávat.
Seznam kapitol
  1. Honda Civic 2012 specif
  2. Fotogalerie

Novinka, kterou jsme vám podrobně představili již dříve, se předchozí generaci řady Civic, jež slavila premiéru již v roce 2005, ve stylistickém jazyce příliš nevzdálila, ale její konstruktéři věnovali značnou pozornost vysoké míře bezpečnosti a redukci spotřeby paliva. Za zmínku stojí aerodynamicky optimalizovaná karoserie s propracovanými doplňky včetně zpětných zrcátek a předních i zadních svítilen.

Honda Civic 2012: nová generace odhalena

Honda Civic 2012: nová generace odhalena

Devátá generace je oproti předchozí řadě Civic o 10 mm širší a o 20 mm nižší. Interiér se má vyznačovat „měkkými plasty“ a novým zábavním systémem. Těšit se tak můžeme také na konektivitu Bluetooth, účinnější tlumicí materiály a zavazadlový prostor, který ve standardním uspořádání pojme 401 l zavazadel.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Honda Civic ve své již 9. generaci

A teď pod přední kapotu, kam se pro Evropu budou alternativně montovat tři motory. Základem se stane zážehový čtyřválec 1,4 i-VTEC s výkonem 100 koní (74 kW), jenž vozu při průměrné spotřebě 5,4 l/100 km umožní zrychlit z klidu na 100 km/h za 13,4 s a dosáhnout nejvyšší rychlosti 187 km/h.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Honda Civic: nový diesel pro novou generaci (+video)

Honda Civic: nový diesel pro novou generaci (+video)

Největšímu zájmu se u evropských zákazníků ale bude jistě opět těšit nový vznětový čtyřválec 2,2 i-DTEC, který jsme vám podrobně představili již dříve. Má dosahovat výkonu 150 koní (110 kW) a točivého momentu 350 Nm, z klidu na 100 km/h s ním nový Civic zrychlí za 8,5 s a dosáhne rychlosti 217 km/h. To vše při průměrné spotřebě 4,2 l/100 km a emisích CO2 o hmotnosti 110 g/km. 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Honda Civic 2012 specif
  2. Fotogalerie
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků