Honda Civic: evropské specifikace (+velká fotogalerie)

Honda zveřejnila technické podrobnosti ke své horečně očekávané novince Civic. Takto tedy budeme moci yto vozy objednávat.
Seznam kapitol
  1. Honda Civic 2012 specif
  2. Fotogalerie

Novinka, kterou jsme vám podrobně představili již dříve, se předchozí generaci řady Civic, jež slavila premiéru již v roce 2005, ve stylistickém jazyce příliš nevzdálila, ale její konstruktéři věnovali značnou pozornost vysoké míře bezpečnosti a redukci spotřeby paliva. Za zmínku stojí aerodynamicky optimalizovaná karoserie s propracovanými doplňky včetně zpětných zrcátek a předních i zadních svítilen.

Honda Civic 2012: nová generace odhalena

Honda Civic 2012: nová generace odhalena

Devátá generace je oproti předchozí řadě Civic o 10 mm širší a o 20 mm nižší. Interiér se má vyznačovat „měkkými plasty“ a novým zábavním systémem. Těšit se tak můžeme také na konektivitu Bluetooth, účinnější tlumicí materiály a zavazadlový prostor, který ve standardním uspořádání pojme 401 l zavazadel.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Honda Civic ve své již 9. generaci

A teď pod přední kapotu, kam se pro Evropu budou alternativně montovat tři motory. Základem se stane zážehový čtyřválec 1,4 i-VTEC s výkonem 100 koní (74 kW), jenž vozu při průměrné spotřebě 5,4 l/100 km umožní zrychlit z klidu na 100 km/h za 13,4 s a dosáhnout nejvyšší rychlosti 187 km/h.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Honda Civic: nový diesel pro novou generaci (+video)

Honda Civic: nový diesel pro novou generaci (+video)

Největšímu zájmu se u evropských zákazníků ale bude jistě opět těšit nový vznětový čtyřválec 2,2 i-DTEC, který jsme vám podrobně představili již dříve. Má dosahovat výkonu 150 koní (110 kW) a točivého momentu 350 Nm, z klidu na 100 km/h s ním nový Civic zrychlí za 8,5 s a dosáhne rychlosti 217 km/h. To vše při průměrné spotřebě 4,2 l/100 km a emisích CO2 o hmotnosti 110 g/km. 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Honda Civic 2012 specif
  2. Fotogalerie
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků