Honda Civic e:HEV excelovala v losím testu. Hmotnost dobře maskuje a je skvěle ovladatelná

56 komentářů

T3R
23. listopadu • 22:26

Že excelovala? SUVčka to dávají v 80 km/h, 77 je pro HB ostuda.
https://www.youtube.com/watch...

Dominik1978
25. listopadu • 9:18

Je díky..já jsem myslel, že excelovala = 83+ stejně jako třeba Focus, vůbec mě nanapadlo, že v 77 srazila kužely...Já fakt ty články už tečtu a jdu rovnou do diskuze...

Freddka
25. listopadu • 13:47

Nojo no ten sportovni podvozek Focusu + dobre pneu je proste zazitek z jinyho sveta.
Kdo v tom nejezdil, nemuze pochopit. Ja v tom jezdil a stale si myslim, ze je to jedno z nejschopnejsich aut na trhu co se podvozku a mrstnosti tyka.Ford obecne umi velmi dobre podvozky ale Focus je proste pecka.

Mirek
24. listopadu • 6:22

To jste s těmi SUV opravdu slepí, že nevidíte, že to zvládá "podfukem" protože zabrzdi?
Pořádně se na to video podívej, je tam vidět, jakou rychlosti vyjíždí. Kolik, že to tam má, něco přes 10 km/hod? A podívej se na ty HB, jakou mají výjezdovou rychlost, Civic kolem 50 km/hod. Když s HB pojedu stylem toho SUV, tak tam můžu vlítnout možná i k 90 km/hod.

Freddka
25. listopadu • 13:45

Nojo ale to neni tak jednoduchy.Proc se dela "losti test"? Protoze se chces vyhnout losovi apod.
Jedes si v klidu a najedou pru*ser musis se okamzite vyhnout prekazce.V tu chvili ti je UPLNE JEDNO JAK to tvoje auto udela - jestli brzdi vic nebo min - potrebujes se proste ted hned vyhnout.Pokud k tomu potrebuje pribrzdit vic, prosim. Nevidim v tom problem.

Ffff
24. listopadu • 7:53

Přesně je to tak. Jako jestli si někdo myslí že třeba C5 aircross má lepší jízdní vlastnosti než A3 RS no tak dobrá no. . .

Ringo
23. listopadu • 22:54

Jj, i stodola jako je Q7 to dá ve 82 km/h
https://www.youtube.com/watch...

Ffff
24. listopadu • 4:58

Je to Q5 a ne Q7. To zaprvé. A za druhé musíš si uvědomit že některá SUV mají vyšší nájezdovou rychlost ale při prvním natočení volantu brutálně brzdí. Když se potom vracejí zpět do svého pruhu některá už v podstatě stojí. Tím pádem manévr trvá déle. . . A hlavně tady strašně záleží na pneu. Jak jsem psal výše mezi kvalitní pneu typu třeba GY F1 assymetric 6 a tragickým pukem ecocontact 6 bude rozdíl i 5 km/h

Freddka
25. listopadu • 13:42

Je to tak a je tam jeste dalsi faktor a to je sirka vozidla. Sirka trate je stele stejna ale uzsi auto ma vic prostoru nez sirsi.
Proto treba kdyz se podivas na vysledky velkych a sirokych aut jako Porsche Panamera tak potom teprve zustava rozum stat jak je to vlastne mozne co dokazou.

Ringo
24. listopadu • 11:57

Jo přehlédl jsem se, ale i Q8 to pořád dává daleko lépe než Civic.
https://www.youtube.com/watch...
Brzdí, no a co ? Účelem losího testu je zvládnout losí test (potřebu náhlého vyhnutí se překážce v dopravě) v co největší rychlosti a v tom je Civic prostě podprůměrný i kdyby měl výjezdovou rychlost stejnou jako nájezdovou (což nemá a také brutálně brzdí a na výjezdu má jenom 45 km/h).

Mirek
24. listopadu • 6:22

Přesně.

AgentWet
23. listopadu • 23:17

A co teprve tohle? 😂😂😂https://www.youtube.com/watch... Tyhle testy jsou nějaký záhadný. Asi zase špatně upekli P-Zera...

Tomogo
23. listopadu • 21:41

Tak tyto testy sleduji pravidelně a ač nejsou spravedlivé, je jasně vidět, co dělá hmotnost, pneumatiky, těžiště vozu atd. Prostě fyziku neošidíš.
Na druhé straně je pak elektronika, která dokáže mnohé zachránit, ale také není všespásná. Třeba u Tesly tak prudce začne brzdit, že auto má sice poměrně vysokou rychlost při nájezdu, ale na konci manévru už pomalu jede "krokem".
Je škoda, že to nedělají třeba i na mokru, tam by se asi rozdíly ukázaly ještě daleko víc.
Ale je skvělé vědět, že moderní auto, co je dnes vychvalováno do nebes, se dnes dokáže vyrovnat 20 let starému Citroënu Xantia Activa:
https://www.youtube.com/watch...

AgentWet
23. listopadu • 22:00

No tak fyzika prostě ochcat nejde. Na tomle kanále se ukazují hlavně rozdíly mezi pneumatikami a EKO puky, dále jak píšeš rozdíly v těžišti, rozložení hmotnosti, naladění pružení a teprve nakonec ESP.
Tady se hezky ukazuje, jak třeba Passat dopadl o cca 5km hůř, protože měl EKO puky, ale ve slalomu jel Passat v klidu o 10km/h rychleji a ani se nezapotil. A takhle to je s většinou značek a vozů.

Tomogo
24. listopadu • 9:56

No, já to vidím u svého A6 Allroad 3.0 TDI. Když prudce zatočím volantem, tak ta 2 tunová kráva, a hlavně ten TDI ingot vpředu, prostě jede rovně a to mám kvalitní Continentály ContiSport 6 255/45-R19. Když to hodím do slalomu, tak ten plynulý rytmus mu taky nedělá problém. Prostě se to nesmí utrhnout.
Ale i tak ten můj mastodont zvládá losí test líp jak kdejaké SUV.

AgentWet
23. listopadu • 20:59

Tak nám zase španělé dokázali, že pořádný pneumatiky udrží auto a stupidní EKO puky ho pošlou do smyku o 5-10 km dřív...
Až budou na každý auto montovat stejnou směs a test bude ve stejné teplotě a vlhkosti, můžeme ho brát vážně.

Freddka
24. listopadu • 12:24

Jo a to kdybys videl co zacnou ty eko pneu delat na mokru, tam je ten rozdil propastny.Jinak ted jezdim Michel Pilot Sport 4 (ne 4S) a je to na 100% nejlepsi pneu na ktere jsem kdy jezdil. Doslova lepidlo, nechapu. Muzu porovnat s ekvivalentnimi Good Year Asymetric 5 a Pirelli P Zero - obe jsem mel kzde jednu sezonu cca 30 tis km a obe jsou dobre. Good Year lepsi nez Pirelli a zaroven se sjizdi o trochu pomaleji.
Ovsem Michelin je opravdu pul tridy az celou tridu jinde.
Na jinych autech predtim jsem jezdil i Contenental Sport a nejsou spatne, ale lepi trochu min nez ostatni zminene a zase vic vydrzi. Ted je pry novy Continental Sport o mnoho lepsi az na urovni Michelinu, ale v mem rozmeru neni, takze to nevyzkousim a stejne uz asi zustanu u Michelinu po teto zkusenosti.Mam chut je priste vymenit za 4S abych porovnal.

AgentWet
24. listopadu • 13:06

Pilotky jsou opravdu parádní.
Mne ale příjemně překvapily Conti Premium 5 ve spec. edici pro prvovýrobu dělaný myslím na SK, co mi dali na B8 a jak na suchu, tak na mokru drží naprosto parádně, ale nejezdím závody. Nepatrný podkluz až při teplotách pod 4°C.
Ale Pilot je jinde, to je fakt.

Freddka
25. listopadu • 13:39

Ja jsem najezdil pul svych kilomteru na Continentalech a krome jednech Eco (byly na aute z vyroby a sly z domu velmi rychle) byly Continentaly vzdy vyborne. Letni i zimni.Dobry (ne eko) Continental je podle me kvalitka a sazka na jistotu.

24. listopadu • 4:44

Přesně tak. Rozdíl třeba mezi ecocontact 6 a pilotsport 5 může být klidně 5 km/h. P.S ty ecocontact 6 jsou doopravdy nejhorší pneu. a teďka to dávají snad na všechno

AgentWet
24. listopadu • 13:02

Těch nejhorších pneu je bohužel dnes víc... málokdo dnes nasadí z výroby slušnou gumu. Za to Civicu poklona.

Pikus
23. listopadu • 22:55

Testují to v konfiguraci a pneu, co dostane konečný spotřebitel. Výrobce si může testovat jak chce dlouho a dát tam co uzná za vhodný - pokud se pro pár ušetřených EUR rozhodne pro sracku, tak to tak prostě je. Jen minimum nových majitelů bude na auto po koupi dávat úplně jiný kola.

AgentWet
23. listopadu • 23:12

Jedna věc je šetření a druhá jsou gramy CO2 v RDE měřícím cyklu a na EKO puku ti vyjde lepší hodnota. Brusel nezajímá aktivní bezpečnost, ale CO2 a otravní asistenti. A VAG se snaží vyhovět a ušetřit na pokutách. Před pár lety by to bylo jinak. Hybrid si může dovolit i ty lepivý gumy.

Pikus
25. listopadu • 10:16

i Hyundai umi na auta za nizsi porizovacku dat rozumny kola.Jako jo, treba zrovna VAG by mohl mit v konfiguratoru krome tisice picovin i moznost si vybrat premiovy kola, ale to by zase narazilo na WLTP. Kupovat is pak lepsi kola k autu co uz stoji v zakladu vic mi prijde takovy chucpe.

Ach jo
23. listopadu • 21:22

Hmm, až na to, že koncernové vozy s baterkou pod zadními sedačkami rozrážely kuželky, jak zkušení bowleři i na dobrých pneu.

AgentWet
23. listopadu • 21:55

To, že PHEV od VAGu mají blbě rozloženou hmotnost vím a že spolu s blbě nastaveným ESP to byl propadák, ale nevím na jakých pneu jely. Máš odkaz/link na video, kde jely na Pilotech, nebo Sport Contactech?

Ffff
24. listopadu • 4:47

Na ty Phev od VAG jsou myslím T005 od bridge. Nebo cinturato od Pirelli. Takže takový průměr. Nic moc gumy

AgentWet
24. listopadu • 13:01

Je to až ny výjimky obecný trend. Já naštěstí dostal výběhový typ Premium Contact 5 ve speciální edici a drží nádherně.
Slečnám po městě je jedno na čem jezdí, ale dálkovej střelec by si měl umět vybrat.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ffff
24. listopadu • 13:45

Mě přišlo auto z výroby právě na ecocontact 6. Příšerné gumy. Okamžitě jsem to sundal a koupil GY EAGLE assy 6. Je to neskutečný rozdíl. Je to strašně znát.

Ach jo
23. listopadu • 22:07

Ne. Rozměry se zdají být v pohodě. Tohle je dané opravdu tragickým vyvážení a odflinklým naladěním esp.

AgentWet
23. listopadu • 22:26

Já se neptám na rozměry, ale na směs gum. Ta má totiž zcela zásadní vliv na přilnavost a tudíž i na řiditelnost v extrému. Když ti guma klouže jako sáňky na sněhu, tak můžeš řídit třeba Veyron a máš smůlu. Zatočíš a nic, nebo smyk.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ach jo
23. listopadu • 22:43

Jestli to dostaneš obuté na sračkách, jejich další chyba. Civic ví, Civic rulez! :-)

AgentWet
23. listopadu • 23:18

OK, odkaz teda nebude, najdu si to sám...Jedna věc je šetření a druhá jsou gramy CO2 v RDE měřícím cyklu a na EKO puku ti vyjde lepší hodnota. Brusel nezajímá aktivní bezpečnost, ale CO2 a otravní asistenti. A VAG se snaží vyhovět a ušetřit na pokutách. Před pár lety by to bylo jinak. Hybrid si může dovolit i ty lepivý gumy.

Ach jo
24. listopadu • 12:27

A mohl by jsi uvést příklad nějaké značky pneu ve verzi eko puky a normální série? Ty gumy zase pak testují v médiích a měly by extrémně šparnou reklamu.Před lety jsem slyšel od prodejce Forda, že jejich vozy jsou obuté sice na značkových pneu, ale nějaký typ levný typ, který nejde do prodeje, je jen pro nové Fordy.Myslíš, že má VW z výroby obuté šmejdy, které se jinak neprodávají?

AgentWet
24. listopadu • 12:59

Já nemám čas tady někoho školit o tom jak fungují pneumatiky a jaké kategorie se vyrábí. Každá značka má sportovní modely jako Pilot Sport, ContiSport, GY F1 Eagle atd. A ty gumy drží. Pak je střed jako Premium Contact a podobně a pak jsou moderní EKO gumy, který mají nižší valivý odpor a vůbec nedrží. To jsou ty různý Cinturtata, EcoContacty, Primacy, Turanzy td... a ani stejný název neznamená stejnou přilnavost, Je tam fůra šarží, indexů, interních kódů a na tabulce přilnavosti a valivého odporu jsou taky rozdíly. Prostě pár lidí ví a zbytek jezdí smykem i když nechce. Holt nová doba.

Zlej pán
25. listopadu • 9:21

Jasně, pičo, na obyčejnej hatchback bude výrobce dávat sportovní gumy, ne?

Ach jo
24. listopadu • 14:25

A když jsi tak študovaný :-), jak to jako zákazník poznám? Lze na technickém listu dohledat nějaký jeden součinitel tření nebo něco jiného podle čeho bych se chytnul? Nebo musím kouknout na vše?

Ach jo
24. listopadu • 14:25

A když jsi tak študovaný :-), jak to jako zákazník poznám? Lze na technickém listu dohledat nějaký jeden součinitel tření nebo něco jiného podle čeho bych se chytnul? Nebo musím kouknout na vše?

AgentWet
24. listopadu • 15:25

Co se takhle ohnout a přečíst si to z gumy? V techničáku není kolonka na nebezpečný gumy. A pak strejda Google a weby na pneu, nebo stránky výrobce. To už lidstvo tak zdegenerovalo, že si ani neumí najít základní informace?
A tenhle web a jeho neschopný IT oddělení už mě taky sere. Dostat 9x upozornění na tvůj dotaz je fakt haluz. Plus x upozornění na moje reakce a za hodinu mám ve schránce 23 mailů. Jak u debilů.

petr r. (petrumr)
24. listopadu • 15:34

a proč na to klikáš, áááá já zapomněl píšeš nepřihlášený, nemáš bankovní identitu ani mobil s fotákem vyfotit svoje auto a dát jako avatar.

AgentWet
24. listopadu • 15:47

Ty si zajdi radši na psychinu.

petr r. (petrumr)
24. listopadu • 20:48

co jsi za člověka odkliknout posílání reakcí na e-mail a potom si stěžovat, pochopil jsi vůbec, že jsi něco udělal a včil nechápeš co ti píši?

AgentWet
24. listopadu • 21:22

Co ty seš za trotla, to svět neviděl.
Myslíš, že po světě chodí ještě větší blbci, než seš ty?
Obávám se, že ne. Každej bez Downova syndromu ví, co je zasílání reakcí, ale nikde jinde jich nepřijde 23 na 2 zprávy. Skoro to vypadá, že jim s tím jejich IT pomáháš ty.

petr r. (petrumr)
25. listopadu • 19:23

jsi tady nový, třepou se ti ruce stařeckou demencí a klikáš myší více než mrkáš.

petr r. (petrumr)
23. listopadu • 18:55

Velice pohledný auto a kdo by si v dnešní době nekoupil hybrid? Vždyť hybridní c-hr má o 42% lepší jízdní vlastnosti než octavie a u toho civic není divení, to třeba octavie v té rychlosti jde přes budku.

Zlej pán
24. listopadu • 8:40

Přes budku bys zasloužil ty sám za ty tvý ubohý lži, šmejde.

Mirek
23. listopadu • 21:21

Nedávno jsem tady psal, že kdyby Toyota udělala hybridy tímto způsobem a nemusel by člověk poslouchat vytí ecvt, tak by to možná šlo. Ty si však tady děláš přiblble reklamu na C-HR, které nesahá Civicu ani po kotníky, a ještě do toho taháš Škodovky. Ty taky jdeš celkem často přes budku, ale tu svou.

petr r. (petrumr)
24. listopadu • 15:25

a co tam vyje v té ecvt? Ano honda okopírovala hybrid tatra, ale je tady problém, že ty spojky v městě nic nevydrží a lidi to poznali z ameriky a přestali hondu u nás kupovat, a kde říkám, že honda civic je špatný auto? Kdybys nebyl zaslepený škodovkou, tak bys to řešil diskuzí bez poslední věty.

Mirek
25. listopadu • 6:11

Tobě nepomůže ani svěcená. Všichni nejsou hluší a hloupí , jako ty. A blbost ti zatemnila rozum, co do toho stále taháš Škodu? Honda neokopírovala žádný hybrid Tatra, ale magorovi to asi těžko někdo vysvětlí. Si pusť pár srovnávacích testů, kde ti vysvětlí, jak "krásný" zvuk vyluzuji Toyoty s touto převodovkou. Vím, ty to vlastníš, tak to nemůže být pravda.

petr r. (petrumr)
25. listopadu • 19:17

Josef Sousedík navrhl pro Tatru kombinovaný pohon, který přenášel energii elektricky jen do 80 km/h, takže se rozjížděl rychle, plynule a bez rázů. Při rychlostech vyšších přecházel na přímý mechanický záběr. ....M 290. Navštiv muzeum v kopřivnici, když přijedeš hybridem budeš mět slevu.

petr r. (petrumr)
25. listopadu • 19:10

mirečku, jestli jezdíš on-off, tak já tak nejezdím a když vytočíš jiné auto, tak motor nejde do otáček?... Jde, ale za pět, deset sekund a u té hybridní toyoty, tam ten motor vytočíš za desetinu sekundy, tam ti pomůže elektromotor a druhý se připojí v tisícinách sekund a to vytočení trvá v sekundách, v klidné jízdě to vůbec nemusíš, ale ty máš nohy nemohoucí, tak neumíš dávkovat, dělá ti problém jezdit i elektromobilem na jeden pedál. Já zapomněl, že jsi příznivcem podtáčených motorů a na závěr ten zvuk pochází od motoru v otáčkách a né z převodovky.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
26. listopadu • 22:05

Ty jsi opravdu unikátní blb. Ten motor se tak vytočí kvůli převodovce. Nikde nepíšu, že ten vysavačový zvuk způsobuje převodovka. Nedokážeš rozluštit jednoduchou větu, natož poznat význam slov poskládaných do vět. Se vůbec nedivím, že jsi tak proslulý na různých webech jako blb.

Zlobr
24. listopadu • 16:27

Akorát, že ta spojka spíná při minimálně 70 km/h, takže zmínka o městě je mimo. Navíc to není třecí spojka, funguje v režimu on/off, takže životnosti bych se vážně nebál.

petr r. (petrumr)
25. listopadu • 19:21

když to nejsou třecí spojky, tak to musí být zubová? ale ta potřebuje brzdu aby se vyrovnali otáčky.

.
23. listopadu • 19:37

Bla bla bla. Nedostal jsi ty na budku?

AgentWet
23. listopadu • 20:57

Nejspíš.

Doporučujeme

Články odjinud