Honda Civic dostane nový motor 1.8 i-VTEC

V nové generaci Hondy Civic bude uveden zcela nový čtyřválcový motor s objemem 1.8 i-VTEC, který nabídne maximální výkon 103 kW v 6 300 ot. a maximální točivý moment 174 Nm v 4 300 ot. Už z těchto parametrů je jasné, že půjde o agregát, který se bude velmi dobře vytáčet. Proměnné časování a zdvih ventilů i-VTEC navíc zajistí dobrý výkon i v nízkých a středních otáčkách, přitom spotřeba bude o šest procent nižší, než u současného motoru 1.7 l s výkonem 92 kW. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Honda Civic Concept

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

dnes | Miro Mihálik | 12 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 205 příspěvků