Honda Civic dostane nový motor 1.8 i-VTEC

V nové generaci Hondy Civic bude uveden zcela nový čtyřválcový motor s objemem 1.8 i-VTEC, který nabídne maximální výkon 103 kW v 6 300 ot. a maximální točivý moment 174 Nm v 4 300 ot. Už z těchto parametrů je jasné, že půjde o agregát, který se bude velmi dobře vytáčet. Proměnné časování a zdvih ventilů i-VTEC navíc zajistí dobrý výkon i v nízkých a středních otáčkách, přitom spotřeba bude o šest procent nižší, než u současného motoru 1.7 l s výkonem 92 kW. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Honda Civic Concept

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

včera | Jan Mička | 1 příspěvek
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků