Honda Civic dostala menší facelift a sportovní variantu

Punisher  |  24. 09. 2014 09:59

Vypadá výtečně!

Odpovědět  |   | 
3MPS  |  24. 09. 2014 11:15

Bohužel ani tento facelift neodstranil tu děsnou záď. Tím Civic strašně ztrácí - ty vystouplé blinkry jsou ultrahnusné. Zbytek je hezký.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  24. 09. 2014 19:15

Další pacienti zralí na mokrý hadr. Dneska se přídomek "sport" dává fakt už na kdejaký leštěný prd, to je v háji. Jedni chtějí udělat z Clia luxusní RR a druzí ze základní udýchaný atmo 1.8 baby CTR. Autosvět se v p*del obrací, fakt.

Odpovědět  |   | 
jirka  |  24. 09. 2014 21:13

Tak ja si myslim ze 142 koni umi povozit. Nekteri zapominaji ze tyhle motory umi ukazat silu od peti tis otacek. To je pak potom dychavicna i kokta 1.8 s turbem tez 140 koni se spotrebou 9 az 11 litru kdez to ta honda 1,8 bez turba od 7.5 na horu ta spotreba.to je co. A ja s hondou 1,5 115 joni jsem na vzdalenost 40 km po uzkych okreskach melprumer 114 km. A to jsem ji drtil a po ceste 7 vesnic. Spotreba pod palbou 8 litru

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  25. 09. 2014 15:52

Klud, tych 10 minuskarov ocividne ocividne nevie naco ma tu vec vpravo dolu, zrejme polovica z nich kazdy mantinel s dieselom, ktory rata newtonmetre a ked na to pride, h.vno z toho ma. Byvala priatelka mala civica 1.4 vtec a ten letel ako drak, cestou do stiavnice trojlitrovy bawo (a snazil sa to ano), dostal taky vyprask co strach, musel som ho dvakrat cakat kym sa za uplne besnych manevrov dotiahol, len aby dostal este raz. V rodine mame octaviu 1.8 (atmo) a tam ked pritlacim na pilu, som zvedavy kolkym z nich by nedokazala ukazat prdel. To proti tomu ta druha (1.6) je ovela ospalejsia, to je naozaj skor na pokojne jazdenie (aj ked okolo 4.000 dokaze vyrazit). A verim tomu ze taky byvaleho kolegu nissan sunny 2.0GTi by bol pre nich neprekonatelnym superom. Skratka doba sa meni, dnes je rozhodujuce mat cudlik na palubke, polohu ''D'' a plyn zarazeny do podlahy. Potom to zrazu stretne nejaky pablby hatch (nemusi byt ani ktoveako ''hot'') na okresne a fnuka to ked to dostane nap.cu.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  25. 09. 2014 17:50

Takže ty si myslíš, že když s tebou řidič BMW odmítl závodit, tak ty jsi mu to s plečkou nandal. Znám ten pocit, konzerva na rozpadnutí, rychlost na hranicí možnosti konzervy, v očích smrt a pocit, že jedeš minimálně 300 . Jenže já mám tyto doby naštěstí hodně dávno za sebou a proto bych nenapsal, jak jsem to nandal mnohem výkonnějšímu autu s.....

Odpovědět  |   | 
jirka  |  25. 09. 2014 20:42

Civic verzus bavo rozdily hmotnost a civic starsi generace skvelej podvozek kdy se zatacky daj rezat takovou rychlosti kterou bezna auta jezdi predpisove po dalnici.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  26. 09. 2014 19:21

Takže zatáčky ve 130? A co tak zrychlení, vykazuje to BMW horší i přes svou hmotnost? Opravdu jsem z dětských let vyrostl.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  27. 09. 2014 11:34

Ja som fanusik atmosferickych motorov, ale 3.0 BMW bez ohladu na hmostnost Civic roztrha v zuboch.

Odpovědět  |   | 
Luděk  |  27. 09. 2014 12:39

A další nesmrtelný,takových vidím dost v příkopech a nebo večer ve správách

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

24.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 70 příspěvků
Minitest Volkswagen up! GTI (85 kW): Meziměstská střela i obětní beránek

Volkswagen up! GTI

Utratit více než 400.000 Kč za městské auto se spalovacím motorem může kdekomu připadat jako holý nesmysl. Všechno ale začne dávat smysl, když vezmete v úvahu tři magická písmena na jeho zádi a pořádně se projedete.

21.  5.  2020 | Jan Mička | 13 příspěvků
TEST Audi S8 TFSI quattro (420 kW): Lepší sportovní limuzína tu ještě nebyla!

Audi S8 TFSI quattro 420 kW

Specifikace testovacích automobilů se často vejdou na jeden papír velikosti A4. K testovanému Audi S8 bylo takových papírů 26.

19.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 76 příspěvků

Nejčtenější články

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 15 N/A
Rez a špína jako umění? Americký trend patinových Volkswagenů dobývá svět

Rez a špína jako umění? Americký trend pati…

Stále rostoucí trend patinovaných vozů se z Ameriky postupně rozrůstá do celého světa. Jedna z nejsilnějších komunit je ta okolo vzduchem chlazených Volkswagenů. Vybrali jsme některé zajímavé kousky.

6.  5.  2020 | | 8 N/A
Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu. Zůstala však jen snem chalupářů

Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu…

Než do hry vstoupil Giorgetto Giugiaro a jeho Ital Design, pokoušeli se v AZNP zhmotnit vizi moderní velké škodovky čistě ve vlastní režii. Výsledek ve srovnání s vozy navrženými v Itálii možná oku tolik nelahodí, potenciál pětici prototypů s názvem I-1 až I-5 ale upřít nelze.

4.  5.  2020 | | 45 N/A
Kultura Bosozuku představuje největší japonský bizár. Přesvědčte se o tom sami

Kultura Bosozuku představuje největší japon…

Ono je to vlastně diskutabilní: pro nás je to něco okázalého a nevídaného, ale v Japonsku jsou tyto bizarnosti na denním pořádku.

10.  8.  2019 | | 28 N/A
Hyundai spouští prodej aut přes Mall.cz. Za nákup on-line přidá slušný bonus

Hyundai spouští prodej aut přes Mall.cz. Za…

S internetovým obchodem Mall.cz rozjíždí české zastoupení Hyundai spolupráci, díky které si budete moci nové auto objednat jednoduše on-line.

27.  4.  2020 | | 63 N/A