Honda Civic desáté generace se předvádí na nových fotografiích

Nový Civic je globální model. Evropský hatchback bude mít s americkým a asijským sedanem mnoho společného.
Seznam kapitol
  1. Honda Civic
  2. Fotogalerie: Honda Civic

Na evropský hatchback nové desáté generace modelu Honda Civic si ještě musíme počkat, ale protože je nový Civic globální model, bude mít s americkým a asijským sedanem mnoho společného. Například interiér bude velmi podobný.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nová Honda Civic se představila zatím jen v americké verzi v karoserii sedan. Půjde ale o globální model, i když u nás bude zřejmě jen hatchback. Interiér se prakticky nezmění

Zatímco Američané naftový čtyřválec 1,6 litru nedostanou, nová přeplňovaná downsizovaná patnáctistovka bude společná pro oba trhy. Američané ale budou mít na výběr i atmosférický dvoulitr, ten je navíc v USA k dispozici výhradně s manuálem, zatímco motor 1.5 Turbo bude jen s automatem CVT.

Honda prodává silniční verzi závoďáku z MotoGP, stojí 5,1 milionu

Honda prodává silniční verzi závoďáku z MotoGP, stojí 5,1 milionu

V Evropě se ale patnáctistovka bez manuálu neobejde a není moc jisté, že tu dostaneme i atmosférický dvoulitr. Nová generace Hondy Civic je o 30 kg lehčí a především má úplně nový, „klidnější“ interiér. Kombi ještě není potvrzeno, Honda se možná místo něj soustředí na konstrukčně příbuzný crossover.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Patnáctistovka s turbem je v USA k dispozici jen s automatem CVT. U nás bude i manuál. Nový Civic je pevnější a navzdory větším rozměrům a bohatší výbavě také o 30 kg lehčí

Už se ven dostala i základní americká cena, která je stanovena na 18 640 dolarů (447 000 korun). Evropský model by se měl představit na autosalonu v Ženevě, ale výroba se rozběhne někdy na přelomu let 2016 a 2017. Na náš trh dorazí Honda Civic až na jaře 2017.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Honda Civic
  2. Fotogalerie: Honda Civic
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

dnes | Miro Mihálik | 5 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků