Honda Civic 3D přichází do Čech

Modelovou řadu Hondy Civic před pár dny doplnil třídveřový model. Od sourozenců se odlišuje především sportovním švihem.
Honda Civic 3D přichází do Čech
Celkem jsou na českém trhu již k dispozici čtyř různé varianty Hondy Civic - Sedan, kupé, pětidvéřová a třídveřová. Je logické, že na nové třídveřové verzi najdeme hodně prvků z pětidvéřové karoserie. Třídveřová karoserie působí sportovnějším dojmem, k němuž přispívá i standardně dodávaný spoiler na zadní hraně střechy.

Pro pohon Civicu 3D jsou určeny šestnáctiventilové čtyřválce o objemu 1.4 a 1.6 litru. Šestnáctivstovka je vybavena i systém variabilního časování a zdvihu ventitlů VTEC.

Honda Civic 3D v základním provedení stojí na českém trhu Kč 399 900,--. Cena je vzhledem k bohaté základní výbavně a výbornému zpracování, dle našeho názoru, přiměřená. Pro úplnost přinášíme tabulku, která vám poskytne detailní informace o Hondě Civic 3D.

Další informace o Hondě Civic získáte také ze souvisejících článků.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek 

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Provedení
1.4i
1.4i
1.4i
1.6i
1.6i
1.6i
Modelové označení
S
LS
LS
LS
LS
ES
Doporučená cena v Kč (vč.DPH)
399 900
434 000
464 000
494 000
524 000
534 000
Motor
Zdvihový objem (cm3)
1396
1396
1396
1590
1590
1590
Maximální výkon (k)
90
90
90
110
110
110
Převodovka manuální (MT), automatická (AT)
MT
MT
AT
MT
AT
MT
Bezpečnostní prvky
ABS + EBD
ano
ano
ano
ano
ano
ano
Airbag na straně řidiče
ano
ano
ano
ano
ano
ano
Airbag na straně spolujezdce
ano
ano
ano
ano
ano
ano
Boční airbagy na předních sedadlech
ano
ano
ano
ano
ano
ano
Předpínače bezpečnostních pásů
ano
ano
ano
ano
ano
ano
Kotoučové brzdy
přední
přední
přední
ano
ano
ano
Posilovač řízení
ano
ano
ano
ano
ano
ano
Vyhřívaná vnější zpětná zrcátka
ne
ano
ano
ano
ano
ano
Třetí brzdové světlo
ano
ano
ano
ano
ano
ano
Přední mlhová světla
příplatek
příplatek
příplatek
příplatek
příplatek
příplatek
Stěrač zadního okna
ano
ano
ano
ano
ano
ano
Ochrana vozu
Centrální zamykání
ano
ano
ano
ano
ano
ano
Dálkově ovládané centrální zamykání
ano
ano
ano
ano
ano
ano
ECU imobilizér
ano
ano
ano
ano
ano
ano
Alarm systém
příplatek
příplatek
příplatek
příplatek
příplatek
ano
Vnitřní výbava
Elektricky ovládaný posuv bočních oken
ano
ano
ano
ano
ano
ano
Elektricky ovládané střešní okno
ne
ne
ne
ne
ne
ne
Elektricky ovládaná vnější zpětná zrcátka
ne
ano
ano
ano
ano
ano
Výškově nastavitelný volant
ano
ano
ano
ano
ano
ano
Výškově nastavitelné sedadlo řidiče
ano
ano
ano
ano
ano
ano
Sklopné opěradlo zadního sedadla
ano
ano
ano
ano
ano
ano
Dělené v poměru
3:02
3:02
3:02
3:02
3:02
3:02
Uchycení dětské sedačky ISOFIX
ano
ano
ano
ano
ano
ano
Luxusní prvky
Klimatizace (A/C)
příplatek
příplatek
příplatek
ano
ano
elektronická
Pylový mikrofiltr
ne
ne
ne
ano
ano
ano
Vnější výbava
Nárazník v barvě vozu
ano
ano
ano
ano
ano
ano
Vnější zrcátka v barvě vozu
ne
ano
ano
ano
ano
ano
Disky kol z lehkých slitin
příplatek
příplatek
příplatek
příplatek
příplatek
ano
Střešní spoiler
ano
ano
ano
ano
ano
ano
Audio
Autorádio s přehrávačem
ano
ano
ano
ano
ano
ano
Přehrávač
kazetový
kazetový
kazetový
kazetový
kazetový
CD
Zabudované reproduktory (počet)
2
4
4
4
4
4
Vestavěná anténa
ano
ano
ano
ano
ano
ano
Zvláštní výbava
Systém proměnlivého časování a zdvihu ventilů
ne
ne
ne
VTEC
VTEC
VTEC
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 2 příspěvky
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků