Honda Civic 2012: unikl první snímek nové generace?

Že se svět brzy dočká nové generace Hondy Civic je jasné už z řady špionážních fotografií, které se k nám dostávají. Na těch posledních jsme budoucí Civic mohli spatřit i v jeho skutečné karoserii, ale co si budeme nalhávat, ani tak z nich kontury vozu příliš patrné nebyly.

Nyní tu máme trochu jinačí materiál. Je to fotografie, nebo malůvka, která v malém rozlišení ukazuje něco, co by mohlo být novým Civicem ve verzi sedan. Mělo by jít o uniknuvší materiál od Hondy, ale buďme upřímní - na jeho autenticitu nelze vsadit ani zlámanou grešli, takový obrázek by zvládl vytvořit snad i student odkojený Indošem (Internet do škol, nikoli Indián na mateřské - pozn. autora...) ve windowsovském malování.

Nicméně už párkrát jsme se mýlili v odhadu toho, co je autentické a co nikoli, a tak vám tento snímek nabízíme k vlastnímu posouzení. Ať už něco skutečného ukazuje, nebo nikoli, nového Civicu bychom se měli dočkat přibližně za rok jakožto vozu modelového roku 2012.

Klepněte pro větší obrázek
Honda Civic 2012? Ví Bůh...

bazar

Honda Civic 1,4
Rok výroby: 2011
Stav: 26 745 km
Cena: 220 000 Kč
Honda Civic 1,6
Rok výroby: 2004
Stav: 50 568 km
Cena: 120 000 Kč
Honda CRV 2,2
Rok výroby: 2011
Stav: 150 530 km
Cena: 274 000 Kč
Honda Civic 1,4
Rok výroby: 2005
Stav: 137 989 km
Cena: 57 000 Kč
Honda CRV 2
Rok výroby: 2009
Stav: 152 049 km
Cena: 203 000 Kč
Honda CRV 2
Rok výroby: 2009
Stav: 110 434 km
Cena: 300 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků