Vzhledem k tomu, že kromě elektromobilů automobilky nutí zákazníkům i SUV, která jsou z principu anti-ekologická, nemá to se "zeleností" přímo nic společného. Je to o tom, že manažeři poslouchají výhradně marketing. Marketing se přesunul výhradně na sociální média. A sociální média žijí módními trendy, kde malá skupina s nejvíce šokujícím názorem dostává největší publicitu. Jen v takovém prostředí je možné, že automobilky tvrdí, že usilují o ekologii, a zároveň nahrazují všechna rodinná auta těžšími SUV. Zatímco ve skutečnosti je samozřejmě ekologie elektromobilů diskutabilní, jejich užitná hodnota mizerná, bezpečnost SUV není nijak lepší, a normální zákazník chce normální funkční auto bez zbytečných módních výstřelků. Za normálních okolností by management měl dát na to, aby prodávali co nejvíce, ale pokud se řídí jenom tím, co jim marketing řekne na základě sociálních médií, o většinovém potenciálním zákaznázníkovi vůbec nevědí. A tento zákazník se tak sebere, a za 400 tisíc si nekoupí nové auto, ale ojeté BMW 3 kombi.