Honda chystá ohromnou elektrifikaci. Posledním mohykánem bude nový Civic Type R

Rokyta ex Acz  |  12. 01. 2021 11:43

To bude na Hondaclubu radosti.

Odpovědět  |   | 
henkka  |  12. 01. 2021 12:32

Tvarům osobních japončíků posledních let, až na pár vyjímek, dost dobře nerozumím.

Odpovědět  |   | 
A  |  12. 01. 2021 12:41

Pro toho, kdo jezdí na tuningový srazy, je výhodou, že nemusí na autě nic dělat a nic doplňovat, a přesto bude mít auto s nestandardním neokoukaným zjevem...

Odpovědět  |   | 
Twan  |  13. 01. 2021 00:56

Ještě dva spoilery a má to přítlak jako formule Ale vážně, když jsem viděl jak si Type-R poradil se Subaru STi, tak jsem jen zmateně polknul. Bohužel, musím dodat. Asi to líp jezdí než vypadá.

Odpovědět  |   | 
Tekmot  |  13. 01. 2021 01:43

Soudruhu,zase jsi opilý jak ruský důstojník

Odpovědět  |   | 
ACE  |  13. 01. 2021 06:51

Hlavně že není blb co mluví z cesty

Odpovědět  |   | 
Honza  |  13. 01. 2021 10:50

To bylo asi ale na suchu a na dobre ceste.

Odpovědět  |   | 
jiri  |  12. 01. 2021 12:45

Ať si do toho cpou baterky klidně i do sedadel. Moje rok starý vozítko s klasickým spalovákem mi vydrží minimálně 12 let. Za tu dobu si už tyhle šaškárny natlučou čumák a vystudované specialisty hymanitních oborů a sociálních studií zase nahradí inženýři.

Odpovědět  |   | 
0897ch&&$%4.#4  |  12. 01. 2021 14:00

Obavam se nikoliv, Watsone.

Odpovědět  |   | 
.  |  12. 01. 2021 18:08

Za 12let bude akorát doba, kdy se stopne cokoliv, do čeho se lije benzín. V Británii musí mít nově postavené domky zásuvku pro elektromobily a energetické společnosti budou moci v případě nedostatku el energie vypínat el proud.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  13. 01. 2021 01:00

Netvrdím, že spalovací motor je nějaký zázrak. Ono pohánět se kupředu výbuchy je poměrně hloupé. Ale ještě hloupější je zašlapat přes sto let vyvíjející se technologii, která není ani zdaleka vyčerpaná a nahradit jí z ekologického pohledu absolutní sebevraždou...to prostě jsou lepší varianty, které se ale jaksi nehodí....

Odpovědět  |   | 
Tekmot  |  13. 01. 2021 01:42

Co to meleš.
Směšný jsi ty ,ty výbuchu kupředu

Odpovědět  |   | 
jiri  |  13. 01. 2021 10:44

SCR, DPF, Euro 6c, spotřeba 4,7
To auto nejde po čichu poznat, jestli jede motor nebo ne.
Když jednou na zahradě rozdělám oheň, aby si děcka opekly buřty, pustím do vzduchu snad sto násobky toho co to auto za měsíce provozu.

Celé je to jen stupidní náboženství

Odpovědět  |   | 

prvním elektromobilem honda překvapila hodně, hlavně dojezdem a cenou.Jinak v testech dobrý ač moc zbytečností.

Odpovědět  |   | 
/™\  |  12. 01. 2021 15:26

Pro někoho možná šokující design - Korea Cars lovers- ale popravdě je to jeden z důvodů proč musela Honda opustit Evropu.
Mizivé prodeje .

Pravděpodobně není Evropa důležitým trhem.
Hodně Japonských značek bere Evropu jen okrajově anebo vůbec.
Jako volnočasový stroj, ne,děkuji.
Jinde je to o dost lepší. Motor může a asi i je , hodně dobrý, ale ani tak to nebude důvodem je koupi.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  13. 01. 2021 10:41

Okrajová z nouze ctnost. Prostě se neprosadili, na trhu kde se prodávají milióny aut.

Odpovědět  |   | 
/™\  |  13. 01. 2021 18:22

Evropske automobilky a evropsky desing .

Odpovědět  |   | 
Jarda P  |  13. 01. 2021 11:32

Vysoké ceníkové ceny, design, kteří všichni novináři označují za kontroverzní, to odsoudilo současného Civica do suterénu českého zájemce o soukromý vůz. Nalijme si čistého vína, Honda není žádné fleetové vozidlo a soukromý zájemce raději volí CRV. A taky, že jo. Ty drží prodejce Hondy nad vodou. Civic je prostě v Evropě, kde vládne das Auto s jeho turbomotory se spotřebou 4 litry/km, pro většinu zákazníků nestravitelný. Naopak,mimo Evropu slaví velký úspěch.

Odpovědět  |   | 
variant  |  13. 01. 2021 12:32
Gouda  |  13. 01. 2021 18:46

Super rozhodnutí, pokud je jejich cílem, aby lidé ještě více kupovali ojetiny.
Tupé tlačení SUV a elektromobilů v posledních letech odehnalo ohromné množství lidí od koupi nového auta, a místo toho se na bazarovém trhu v rekordních počtech zájemci bijí o normální auta.

To v managemetu automobilek už sedí jenom ignoranti totálně vymaštění bláboly svých marketingových oddělení, nebo co?

Odpovědět  |   | 
expat  |  14. 01. 2021 18:00

Bohužel v managmentu automobilek dnes už sedí generace s vymytými mozky "zelenými profesory"........

Odpovědět  |   | 
Gouda  |  14. 01. 2021 19:58

Vzhledem k tomu, že kromě elektromobilů automobilky nutí zákazníkům i SUV, která jsou z principu anti-ekologická, nemá to se "zeleností" přímo nic společného. Je to o tom, že manažeři poslouchají výhradně marketing. Marketing se přesunul výhradně na sociální média. A sociální média žijí módními trendy, kde malá skupina s nejvíce šokujícím názorem dostává největší publicitu. Jen v takovém prostředí je možné, že automobilky tvrdí, že usilují o ekologii, a zároveň nahrazují všechna rodinná auta těžšími SUV. Zatímco ve skutečnosti je samozřejmě ekologie elektromobilů diskutabilní, jejich užitná hodnota mizerná, bezpečnost SUV není nijak lepší, a normální zákazník chce normální funkční auto bez zbytečných módních výstřelků. Za normálních okolností by management měl dát na to, aby prodávali co nejvíce, ale pokud se řídí jenom tím, co jim marketing řekne na základě sociálních médií, o většinovém potenciálním zákaznázníkovi vůbec nevědí. A tento zákazník se tak sebere, a za 400 tisíc si nekoupí nové auto, ale ojeté BMW 3 kombi.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST VW Arteon Shooting Brake 2.0 TDI DSG R-Line: Styl a komfort především

VW Arteon SB 2.0 TDI/147 kW

Že model Arteon dorazí také v provedení kombi, Volkswagen oficiálně potvrdil až loni v červnu. Shooting Brake působí takřka dokonale, ale je takový i ve skutečnosti?

17.  1.  2021 | Jan Mička | 52 příspěvků
TEST Subaru BRZ Final Edition: Devět let nás učilo tlačit na pilu. Teď už naposledy

Subaru BRZ Final Edition

Subaru již devátým rokem připomíná, že teď je ten správný čas na pořízení řidičského kupé za hodně dobré peníze. Kdo i letos zaváhá, nejspíš bude mít na nějakou dobu smůlu.

13.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků
TEST Audi e-tron 55 quattro Sportback: Tichý a hodně nápadný žrout elektřiny

Audi e-tron 55 quattro SB

Audi e-tron jsme tu měli už předloni. Tenkrát jsme s ním vyrazili do Rakouska a zažili pár neočekávaných dobrodružství. Dnes tu máme elegantnější verzi Sportback. Do žádných akcích se ale nehrneme, mrkneme na jeho schopnosti hezky v domácích podmínkách.

10.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 118 příspěvků

Nejčtenější články

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k životu. Poznáte, kde se improvizovalo?

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k…

I zmenšené modely reálných vozů si zaslouží pořádnou renovaci. Klasický náklaďák od Tatry je toho důkazem.

23.  12.  2020 | | 24 N/A
David Rusol
RenovaceTatraRetro
České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je extrémně vzácné, slaví 50 let

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je …

Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.

25.  12.  2020 | | 104 N/A
Jindra Lasík
Sportovní autaRetro
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 79 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  12.  2020 | | 17 N/A
David Rusol
PolicieLuxusní auta
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat