Honda chystá ohromnou elektrifikaci. Posledním mohykánem bude nový Civic Type R

23 komentářů

Božan
14. února • 10:41

mám 1,5turbo, motorycky a jízdně má jen málo konkurentů

Gouda
13. ledna • 18:46

Super rozhodnutí, pokud je jejich cílem, aby lidé ještě více kupovali ojetiny.
Tupé tlačení SUV a elektromobilů v posledních letech odehnalo ohromné množství lidí od koupi nového auta, a místo toho se na bazarovém trhu v rekordních počtech zájemci bijí o normální auta.To v managemetu automobilek už sedí jenom ignoranti totálně vymaštění bláboly svých marketingových oddělení, nebo co?

expat
14. ledna • 18:00

Bohužel v managmentu automobilek dnes už sedí generace s vymytými mozky "zelenými profesory"........3-[

Gouda
14. ledna • 19:58

Vzhledem k tomu, že kromě elektromobilů automobilky nutí zákazníkům i SUV, která jsou z principu anti-ekologická, nemá to se "zeleností" přímo nic společného. Je to o tom, že manažeři poslouchají výhradně marketing. Marketing se přesunul výhradně na sociální média. A sociální média žijí módními trendy, kde malá skupina s nejvíce šokujícím názorem dostává největší publicitu. Jen v takovém prostředí je možné, že automobilky tvrdí, že usilují o ekologii, a zároveň nahrazují všechna rodinná auta těžšími SUV. Zatímco ve skutečnosti je samozřejmě ekologie elektromobilů diskutabilní, jejich užitná hodnota mizerná, bezpečnost SUV není nijak lepší, a normální zákazník chce normální funkční auto bez zbytečných módních výstřelků. Za normálních okolností by management měl dát na to, aby prodávali co nejvíce, ale pokud se řídí jenom tím, co jim marketing řekne na základě sociálních médií, o většinovém potenciálním zákaznázníkovi vůbec nevědí. A tento zákazník se tak sebere, a za 400 tisíc si nekoupí nové auto, ale ojeté BMW 3 kombi.

variant
13. ledna • 12:32
/™\
12. ledna • 15:26

Pro někoho možná šokující design - Korea Cars lovers- ale popravdě je to jeden z důvodů proč musela Honda opustit Evropu.
Mizivé prodeje .Pravděpodobně není Evropa důležitým trhem.
Hodně Japonských značek bere Evropu jen okrajově anebo vůbec.
Jako volnočasový stroj, ne,děkuji.
Jinde je to o dost lepší. Motor může a asi i je , hodně dobrý, ale ani tak to nebude důvodem je koupi.

Jarda P
13. ledna • 11:32

Vysoké ceníkové ceny, design, kteří všichni novináři označují za kontroverzní, to odsoudilo současného Civica do suterénu českého zájemce o soukromý vůz. Nalijme si čistého vína, Honda není žádné fleetové vozidlo a soukromý zájemce raději volí CRV. A taky, že jo. Ty drží prodejce Hondy nad vodou. Civic je prostě v Evropě, kde vládne das Auto s jeho turbomotory se spotřebou 4 litry/km, pro většinu zákazníků nestravitelný. Naopak,mimo Evropu slaví velký úspěch.

neodborník
13. ledna • 10:41

Okrajová z nouze ctnost. Prostě se neprosadili, na trhu kde se prodávají milióny aut.

/™\
13. ledna • 18:22

Evropske automobilky a evropsky desing .

petr r. (petrumr)
12. ledna • 15:21

prvním elektromobilem honda překvapila hodně, hlavně dojezdem a cenou.Jinak v testech dobrý ač moc zbytečností.

jiri
12. ledna • 12:45

Ať si do toho cpou baterky klidně i do sedadel. Moje rok starý vozítko s klasickým spalovákem mi vydrží minimálně 12 let. Za tu dobu si už tyhle šaškárny natlučou čumák a vystudované specialisty hymanitních oborů a sociálních studií zase nahradí inženýři.

.
12. ledna • 18:08

Za 12let bude akorát doba, kdy se stopne cokoliv, do čeho se lije benzín. V Británii musí mít nově postavené domky zásuvku pro elektromobily a energetické společnosti budou moci v případě nedostatku el energie vypínat el proud.

Twan
13. ledna • 1:00

Netvrdím, že spalovací motor je nějaký zázrak. Ono pohánět se kupředu výbuchy je poměrně hloupé. Ale ještě hloupější je zašlapat přes sto let vyvíjející se technologii, která není ani zdaleka vyčerpaná a nahradit jí z ekologického pohledu absolutní sebevraždou...to prostě jsou lepší varianty, které se ale jaksi nehodí....

jiri
13. ledna • 10:44

SCR, DPF, Euro 6c, spotřeba 4,7
To auto nejde po čichu poznat, jestli jede motor nebo ne.
Když jednou na zahradě rozdělám oheň, aby si děcka opekly buřty, pustím do vzduchu snad sto násobky toho co to auto za měsíce provozu.Celé je to jen stupidní náboženství

Tekmot
13. ledna • 1:42

Co to meleš.
Směšný jsi ty ,ty výbuchu kupředu

0897ch&&$%4.#4
12. ledna • 14:00

Obavam se nikoliv, Watsone.

henkka
12. ledna • 12:32

Tvarům osobních japončíků posledních let, až na pár vyjímek, dost dobře nerozumím.

A
12. ledna • 12:41

Pro toho, kdo jezdí na tuningový srazy, je výhodou, že nemusí na autě nic dělat a nic doplňovat, a přesto bude mít auto s nestandardním neokoukaným zjevem...

Twan
13. ledna • 0:56

Ještě dva spoilery a má to přítlak jako formule :-D Ale vážně, když jsem viděl jak si Type-R poradil se Subaru STi, tak jsem jen zmateně polknul. Bohužel, musím dodat. Asi to líp jezdí než vypadá.

Honza
13. ledna • 10:50

To bylo asi ale na suchu a na dobre ceste.

Tekmot
13. ledna • 1:43

Soudruhu,zase jsi opilý jak ruský důstojník

ACE
13. ledna • 6:51

Hlavně že není blb co mluví z cesty

Rokyta ex Acz
12. ledna • 11:43

To bude na Hondaclubu radosti. :-D

Doporučujeme

Články odjinud