Honda CBR500R – modelový rok 2016

Honda CBR500R – modelový rok 2016

Společnost Honda Motor Europe s potěšením oznamuje celkovou modernizaci modelu CBR500R – sportovního stroje střední kategorie, jenž byl poprvé představen v sezóně 2013. Kombinace výkonu a sportovního vzhledu přinesla modelu CBR500R velkou popularitu mezi jezdci přecházejícími z menších strojů i mezi zkušenými jezdci hledajícími univerzální sportovní motocykl. 

Vylepšení pro rok 2016 zahrnují:

  • Zcela nový vzhled agresivních dynamických tvarů (Agressive Speed Shape). Ostře řezané linie vedou od nové přední části se strmě zkosenými dvojitými LED světlomety až po zvednutou zadní část, jež je rovněž opatřena LED světlometem.
  • Několik vylepšení zaměřených na jezdce zahrnuje přední odpružení s nastavitelným předpětím, větší palivovou nádrž s novým odklopným víčkem, nastavitelnou brzdovou páku a „vlnitý“ klíč do zapalovaní.
  • Nový kratší tlumič výfuku přispívá k centralizaci hmoty a jeho vnitřní konstrukce byla upravena tak, aby stroj vydával příjemný hluboký a ostrý zvuk.
  • Nová dynamická barevná provedení. 

Díky této sérii vylepšení přináší CBR500R pro rok 2016 nejlepší sportovní výkony, styl a vzhled mezi motocykly pro držitele řidičského oprávnění kategorie A2.

Honda CBR500R pro rok 2016 bude veřejnosti poprvé představena na mezinárodní motocyklové výstavě American International Motorcycle Expo, která začíná v Orlandu (Florida) 15. října. 

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků