Honda CBR1000RR Fireblade: "Ohnivé ostří" prošlo faceliftem

9 komentářů

Sopta
1. května • 7:13

Je zajimave, ze tlumic rizeni (elektronicky) vyuziva jen Honda... Ostatni maji v nabidce 2006 klasicke tlumice (Ohlins apod.), kdezto Honda to mela uz vloni.

ZX-10R
1. května • 14:57

Tento elektro-hydralický tlumič se do blejda 1000 dodáva už od samého počátku tedy r. 2004, na silnici dobře funguje, na okruhu adaptivní elektronické tlumení řízení ztrácí na výhodě. Bladea doporučuju všem, kteří přestupují z šestikila na litr, je nejvíc "user friendly", pohodlnější, těžší a jde dobře na ruku. Prostě Honda.

Sopta
2. května • 21:23

A jak jezdi ZX-10R? (viz nick...)
Me osobne laka vice nez Blade...

ZX-10R
3. května • 8:37

Jednoduse receno motorka pro poradny chlapy! Na kvalitni silnici nebo na okruhu nema mezi seriovkami konkurenci! Od 9000 otacek ujizdi vsem (vcetne gsxr1000)! Perfektne funguje pri najezdech do zatacek i pri rychlym podrazovanim, kdy zadni kolo drzi na silnici jak prilepeny diky antihop. spojce. Nemohl jsem si dele zvyknout pri vyjezdech ze zatacek, vzdycky jsem mel odrazeno o rychlost vys nez by bylo idealni, protoze narust vykonu zneklidnoval predni riditka a predni kolo melo tendeci se lehce zvedat jeste ve vetsim naklonu. Minuly leto jsem poridil tlumic riz. od Ohlins a zas me to posunulo o neco dal pri vyjezdech ze zatacek.

Ladaik
19. května • 9:21

škoda jen že ta ZX10 je tak nechutně hnusná

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Pepe
5. října • 12:27

To je jen závist

Bubrak ZX9R
30. června • 10:29

To je vec vkusu, ta '06 je teda horsi, ale '05 je nejhezci z litru a nejmin otrela.

Jezz
1. května • 9:37

Taky mě to zaujalo. Možná jde o marketingový tah, kdy se HONDA snaží pomocí těchto libůstek prodat pocitově méně ostrý stroj ve srovnání s konkurencí.

-Ferda-
1. května • 11:54

Fireblade je božíííí. Image má tento stroj velmi povedenou a že nemá nejvyšší výkon? na to se podle mě až tak nehraje... Blade jedině !

Doporučujeme

Články odjinud