Honda Brio: sedánek za 11 400 Euro odhalen

Značka Honda má připraven nový kompaktní sedan pro rozvojové trhy. Jmenuje se Brio. Brio Amaze.

Co se velikosti týče, představte si takový Chevrolet Spark, na který vzadu naroubujete prostor pro zavazadla a nazvete jej sedanem. Novinka pochází z dílen Hondy a vychází z pětidveřového kompaktu Honda Brio, který byl představen na indickém veletrhu Auto Expo v roce 2010. Pro odlišení od výchozího pětidveřového modelu nese jméno Brio Amaze, přičemž v Indii se bude prodávat pod označením Amaze.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Honda Brio Amaze jako nová verze kompaktu Brio pro rozvojové trhy

Celá, nově rozšířená modelová řada Honda Brio je určena především trhům rozvojových zemí, významné prodejní úspěchy se očekávají zejména od Thajska a Indie. Právě Thajsko bude také první zemí, v níž se nový sedan Honda Brio Amaze objeví. O jeho pohon se postará stejný agregát jako v případě výchozího hatchbacku. Půjde tedy o zážehový čtyřválec i-VTEC s objemem 1,2 l a výkonem 90 koní (66 kW).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Jednoduchý interiér nepostrádá některé rysy moderních vozů Honda

Ten bude kombinován alternativně buď s pětistupňovou manuální, nebo bezstupňovou automatickou převodovkou CVT, přičemž v obou případech se má průměrná spotřeba pohybovat okolo hranice 5,0 l/100 km. V Thajsku se budou ceny minisedanu Honda Brio Amaze pohybovat v závislosti na výbavě v přepočtu v rozmezí od 290 000 Kč za základní model S s manuálním řazením do 333 000 Kč za dražší verzi V s automatem.
 

 

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

dnes | Miro Mihálik | 3 příspěvky
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků