Honda Accord v novém modelovém roce

Nová Honda Accord má větší individualitu a výraznější rysy díky řadě úprav designu. Všechny modely jsou nyní vybaveny nově tvarovanou maskou s novým znakem „H“ a povrchem v matně modrošedé barvě, zatímco hlubší nárazníky vpředu i vzadu zajišťují agresivnější, sportovnější vzhled.
Honda Accord v novém modelovém roce
Nová Honda Accord má větší individualitu a výraznější rysy díky řadě úprav designu. Všechny modely jsou nyní vybaveny nově tvarovanou maskou s novým znakem „H“ a povrchem v matně modrošedé barvě, zatímco hlubší nárazníky vpředu i vzadu zajišťují agresivnější, sportovnější vzhled. Podobný, přepracovaný znak „H“ se nalézá na zádi (resp. na víku zavazadlového prostoru); kryty zadních světel jsou inovovány novým horizontálním bílým zvýrazněním. Nová mikroanténa, umístěná na střeše, se vyznačuje citlivějším příjmem radiosignálu, lepší aerodynamikou a menší hlučností. 2.3litrová verze je vybavena 16palcovými litými koly obutými do pneumatik 205/50 R16.

V interiéru je použito skutečně kvalitních materiálů - například potahy sedadel byly u všech verzí nahrazeny luxusnější tkaninou. Na předních sedadlech byl změněn tvar bočních výztuh opěradla tak, aby byl usnadněn přístup k ovládání nastavení výšky a sklopení opěradel. Modely ES mají nyní loketní opěrku upevněnou na střední konzole, namísto otočné aretace potom mají snadněji nastavitelnou páčku bederní výztuhy opěradla. K dalším změnám patří nové pozadí přístrojů v šedivé metalíze a vylepšený panel nad přihrádkou v palubní desce s dřevěným povrchem.

Akcelerace modelů Accord s motory 1.8 a 2.0 l se zlepšila díky úpravě poměrů převodových stupňů, a to jak u manuální, tak u samočinné převodovky. Převodové poměry 2. a 3. stupně pětistupňové převodovky motoru 1.8 l jsou nyní 1,956 a 1,344, což představuje nárůst o 7,6 a 5,8 %. V praxi to znamená, že Accord 1.8 l nyní zrychluje z 30 na 70 km/h na třetí rychlostní stupeň za pouhých 7.4 sekund.

Podobně je upraven třetí stupeň v přepracované čtyřstupňové samočinné převodovce (nyní má poměr 0,931). Koncový převod se zvětšil na 4,785. Zrychlení se proto razantně zlepšilo, například čas potřebný k akceleraci z 55 na 90 km/h na druhý rychlostní stupeň klesl z 6.9 na 5.8 sekund. Akcelerace je tak zlepšena o více než 10 % při zařazeném 1., 2. a 3. stupni a o více než 30 % při 4. stupni.

Podvozek Hondy Accord s dvojím lichoběžníkovým předním a pětiprvkovým zadním závěsem byl oceňován pro přesnost ovládání a příkladné jízdní vlastnosti. Nyní konstruktéři ještě více doladili jízdní komfort, přesnost řízení a ovladatelnost u všech verzí s výjimkou Type-R.

Průzkum mezi zákazníky ukázal, že Accord by mohl mít komfortnější charakteristiku jízdy. Proto byla nyní změněna charakteristika nastavení tlumičů. Dalšího zdokonalení, zvláště při jízdě po dálnici, bylo dosaženo posílením zadního rámu a použitím měkčích pouzder zadních závěsů – vibrace karosérie tím byly zredukovány o plných 20 procent.

Podobně byla o 30 % posílena odolnost řízení proti přenosu vibrací úpravou geometrie předního zavěšení a použitím menšího poměru převodky řízení.

Úpravy charakteristiky posilovače řízení umožnily lineárnější pocit z řízení vozu, které je nyní více citlivé a zprostředkuje řidiči lepší kontakt s vozovkou.

Pískání brzd zvláště při nízkých teplotách je nyní zcela odstraněno zavedením upravených brzdových destiček u zadních brzd.

Základní ceny Hondy Accord:

Accord sedan 1.8 S 599 000,- Kč
Accord sedan 1.8 LS 689 000,- Kč
Accord sedan 1.8 ES 809 000,- Kč
Accord sedan 2.3 ES /manual. převodovka 889 000,- Kč
Accord sedan 2.3 ES / SSS převodovka 939 000,- Kč
Accord sedan 2.2 Type-R 989 000,- Kč

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků