Honda Accord v novém modelovém roce

Nová Honda Accord má větší individualitu a výraznější rysy díky řadě úprav designu. Všechny modely jsou nyní vybaveny nově tvarovanou maskou s novým znakem „H“ a povrchem v matně modrošedé barvě, zatímco hlubší nárazníky vpředu i vzadu zajišťují agresivnější, sportovnější vzhled.
Honda Accord v novém modelovém roce
Nová Honda Accord má větší individualitu a výraznější rysy díky řadě úprav designu. Všechny modely jsou nyní vybaveny nově tvarovanou maskou s novým znakem „H“ a povrchem v matně modrošedé barvě, zatímco hlubší nárazníky vpředu i vzadu zajišťují agresivnější, sportovnější vzhled. Podobný, přepracovaný znak „H“ se nalézá na zádi (resp. na víku zavazadlového prostoru); kryty zadních světel jsou inovovány novým horizontálním bílým zvýrazněním. Nová mikroanténa, umístěná na střeše, se vyznačuje citlivějším příjmem radiosignálu, lepší aerodynamikou a menší hlučností. 2.3litrová verze je vybavena 16palcovými litými koly obutými do pneumatik 205/50 R16.

V interiéru je použito skutečně kvalitních materiálů - například potahy sedadel byly u všech verzí nahrazeny luxusnější tkaninou. Na předních sedadlech byl změněn tvar bočních výztuh opěradla tak, aby byl usnadněn přístup k ovládání nastavení výšky a sklopení opěradel. Modely ES mají nyní loketní opěrku upevněnou na střední konzole, namísto otočné aretace potom mají snadněji nastavitelnou páčku bederní výztuhy opěradla. K dalším změnám patří nové pozadí přístrojů v šedivé metalíze a vylepšený panel nad přihrádkou v palubní desce s dřevěným povrchem.

Akcelerace modelů Accord s motory 1.8 a 2.0 l se zlepšila díky úpravě poměrů převodových stupňů, a to jak u manuální, tak u samočinné převodovky. Převodové poměry 2. a 3. stupně pětistupňové převodovky motoru 1.8 l jsou nyní 1,956 a 1,344, což představuje nárůst o 7,6 a 5,8 %. V praxi to znamená, že Accord 1.8 l nyní zrychluje z 30 na 70 km/h na třetí rychlostní stupeň za pouhých 7.4 sekund.

Podobně je upraven třetí stupeň v přepracované čtyřstupňové samočinné převodovce (nyní má poměr 0,931). Koncový převod se zvětšil na 4,785. Zrychlení se proto razantně zlepšilo, například čas potřebný k akceleraci z 55 na 90 km/h na druhý rychlostní stupeň klesl z 6.9 na 5.8 sekund. Akcelerace je tak zlepšena o více než 10 % při zařazeném 1., 2. a 3. stupni a o více než 30 % při 4. stupni.

Podvozek Hondy Accord s dvojím lichoběžníkovým předním a pětiprvkovým zadním závěsem byl oceňován pro přesnost ovládání a příkladné jízdní vlastnosti. Nyní konstruktéři ještě více doladili jízdní komfort, přesnost řízení a ovladatelnost u všech verzí s výjimkou Type-R.

Průzkum mezi zákazníky ukázal, že Accord by mohl mít komfortnější charakteristiku jízdy. Proto byla nyní změněna charakteristika nastavení tlumičů. Dalšího zdokonalení, zvláště při jízdě po dálnici, bylo dosaženo posílením zadního rámu a použitím měkčích pouzder zadních závěsů – vibrace karosérie tím byly zredukovány o plných 20 procent.

Podobně byla o 30 % posílena odolnost řízení proti přenosu vibrací úpravou geometrie předního zavěšení a použitím menšího poměru převodky řízení.

Úpravy charakteristiky posilovače řízení umožnily lineárnější pocit z řízení vozu, které je nyní více citlivé a zprostředkuje řidiči lepší kontakt s vozovkou.

Pískání brzd zvláště při nízkých teplotách je nyní zcela odstraněno zavedením upravených brzdových destiček u zadních brzd.

Základní ceny Hondy Accord:

Accord sedan 1.8 S 599 000,- Kč
Accord sedan 1.8 LS 689 000,- Kč
Accord sedan 1.8 ES 809 000,- Kč
Accord sedan 2.3 ES /manual. převodovka 889 000,- Kč
Accord sedan 2.3 ES / SSS převodovka 939 000,- Kč
Accord sedan 2.2 Type-R 989 000,- Kč

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Honda Civic 1,4
Rok výroby: 2011
Stav: 26 745 km
Cena: 230 000 Kč
Honda CRV 2,2
Rok výroby: 2010
Stav: 132 724 km
Cena: 270 000 Kč
Honda Civic 2,2
Rok výroby: 2009
Stav: 134 507 km
Cena: 156 000 Kč
Honda Civic 2,2
Rok výroby: 2007
Stav: 162 649 km
Cena: 140 000 Kč
Honda CRV 2,2
Rok výroby: 2008
Stav: 162 745 km
Cena: 230 000 Kč
Honda Accord 2
Rok výroby: 1999
Stav: 239 861 km
Cena: 26 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků