Honda Accord v Evropě končí kvůli slabým prodejům

26 komentářů

Tomáš
27. ledna • 17:54

Carlosi: tak zrovna ta obstarožní automat. převodovka je sice jen 5 kvalt, ale rychlostně to není vůbec zlý a hlavně je prakticky nezničitelná. Což o sobě moc převodovek tvrdit nemůže...ne promiň, vlastně žádná!
Honda má super technologie a většinou s extrémní výdrží v dnešní spotřební době. Nechá si za ně ale zaplatit, což většina lidí nezkousne, když za tu cenu mají BMW, Audi nebo naloženýho Passata...pravdou je, že nabídka 3 motorů je žalostná a nemožnost individualizovat výbavu je v Evropě taky problém. Nic naplat, že výbava jako taková vzhledem k ceně je velmi zajímavá.

Carlos
27. ledna • 21:06

Rychlostně to není vůbec zlý. To máš pravdu, protože je to doslova katastrofální. Stačí se podívat na zrychlení manuálu a automatu se stejným motorem. Automat přidává 1,5 sec. i více na zrychlení. V době kdy všichni umí automaty, které zrychlují stejně jako manuál nebo někdy i o nějakou desetinku lépe. Pobavils. :-D

svanto
19. února • 23:28

Honda je super znacka. Vazi si zakaznika a je konzervativna. Na 9 rocnom accorde gratis vymenili zotrvacnik za 700 e. Do servisu som nechodil roky. Mam 4 hondu. Made in Japan. Ziadne Anglicko. Honda sama od seba uznala ze to vymeni gratis, lebo zistili ze to odflakli.

asdf
26. ledna • 22:13

Býval jsem kdysi hrdým majitelem Hondy Dneska nějak ani nevím, proč bych si jí měl kupovat....

Jiří Hlisnikovský
28. ledna • 0:23

Má malý výfuk?:-P

Carlos
26. ledna • 9:49

Žádný div, s tak starým a zaostalým modelem se konkurovat nedá. Škoda ochuzení trhu ve střední třídě o jednu značku. Prestiž, kterou dodává automobilce střední třída bude citelně chybět a Honda tím padá někom na úroveň Fiatu nebo Nissanu, prostě automobilka schopná prodávat pouze malá auta nebo pseudoteréňáky.

Patrik
26. ledna • 20:48

Starý a zaostalý model ? lol. Omlouvám se předem jestli Vás tím urazím ale jste buď hloupý člověk anebo znáte Hondy buď z vidění nebo ze snímků. Protože by mě jinak fakt zajímalo v čem je například poslední generace Accordu tak stará a zaostalá.

Carlos
27. ledna • 0:09

Tak namátkou:
1. Velikostí nestačí ani na zástupce nižší střední, ve střední třídě je především místo vzadu ostuda.
2. Nemá silné motory, mainstream dnes běžně nabízí 250-300hp.
3. Nenabízí 4x4
4. Silnější diesel neumí automatickou převodovku
5. Tam, kde umí HDM, tak je to prehistorická pětistupňová vykopávka, která řadí rychlostí jednou za týden a to ještě jenom v liché týdny v roce.
5. Neumí adaptivní podvozek
6. Deset let starý infotainment s navigaci, která má grafiku asi tak na úrovni ZX Spektrum s roky neupdatovanými mapovými podklady
7. Nemá bezkličové ovládání, které dnes umí každý trouba a hromadu dalších asistentů, které sice nejsou životně nutné, ale v řadě případů prodávají auta.

Jiří Hlisnikovský
28. ledna • 0:18

I když posuzujete podle modelu, který je dávno nahrazený (v USA)
1. Určitě?:-)
2. Ne v základních modelech,
3. to bych jako průser neviděl, hondí SH-AWD je hodně vyspělý a Evropan by ho nechtěl zaplatit
4. do CRV narvali už 9stupňovou, nicméně původní hondí atuomaty byly jedny z nejspolehlivějších na světě
5. umí, ale nedala do acco, protože opět by to Evropani nechtěli zaplatit
6. Zde mají co zlepšovat
7. toto nemá smysl srovnávat u generace, která je nahrazena

Carlos
28. ledna • 0:46

1. Určitě
2. Základní motory má i Hyundai
3. Ale zaplatil, 4x4 se prodává velmi dobře a v mainstreamu i vprémii jej zákazníci platí jak diví
4. Co kam narvali je úplně jedno, Acco má prehistorickou vykopávku
5. Proč by Evropané nechtěli zaplatit? Evropané platí za srovnatelná auta daleko víc než Amíci.
6. Řeč byla a je o evropském Acco, co má kde Acco po světě je z tohoto pohledu zcela nazajímavé

Robo
27. ledna • 9:04

1 - MB C neviem ci je na tom priestorovo lepsie, tipujem ze ani nie. Inak co sa tyka sirky, tak je na tom Accord velmi dobre. Problem je dlzka.
2 - Kolko takych motorizacii sa realne predava ? 5% ? Ked si pozries ulice tak sa to hemzi zakladnymi motormi
3 - Suhlas
4 - Suhlas, a aj ten automat co je, je nicmoc
5a - Suhlas
5b - Suhlas, aj ked tiez si nemyslim ze to tvori percentualne velke predaje
6 - Updaty map vychadzaju kazdy rok, kvalitaz zobrazovania nic moc
7 - Suhlas - v dnesnej dobe auto predavaju taketo marketingove srandicky a tu honda trochu spi. Ale berme v potaz ze to auto je na konci svojej predajnej drahy. v US uz ma davno nahradu.

Carlos
27. ledna • 9:50

1. Šířka je o ničem, těmito auty se v 5 nejezdí, jde především o podélný prostor. Nové MB-C je na tom lepe, nicméně srovnávat s prémií nemá smysl, ta je v dané třídě vždy menší (proti mainstreamu, ne proti Accordu), protože má k dispozici větší modely ve vyšších třídách (MB-E, MB-S), kdežto Honda má ve vyšších třídách prd.
2. I kdyby se prodávalo 1%, tak ty nejvyšší motorizace dělají image modelu a podle toho se prodává i zbytek motorizací. 3er se také v 90% prodá jako 18d a 20d, přesto se prodává jako housky na krámě protože celou řadu "táhne" ikona M3. I to blbé Mondeo, Pašík nebo Insig. mají nějaký slušnější motor, ne proto aby jich prodaly 50%, ale proto aby vytvořily image. Ano, i40 si také dovolí jeden motor kategorie "bídák" a nic neřeší. Ovšem má také ve střední třídě nálepku "korejec", prodává se za hubičku a to ještě nic moc.
5b. Opět image, MB-C má dokonce ve střední třídě vzduch, zase nemá smysl argumentovat prodeji, ale jde o image modelu. Když dnes může mít DCC hloupý Golf, tak absence ve střední třídě je prostě technický hendikep.
Shrnuto, to auto ztrácí v mnoha směrech na mainstreamovou střední třídu a to, že je to starý model a v USA je nový to jenom podtrhuje. Je škoda, že Honda není schopná poslat do Evropy konkurenceschopný model ve střední třídě a že se opět sníží počet konkurentů.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jiří Hlisnikovský
28. ledna • 0:22

Jde o byznys. Jestliže Honda primárně konstruuje Acco pro USA a část Asie, proč by vynakládala velké prostředky na vývoj pro evropský trh, který se honí za ocasem dieselů a podobných ptákovin.
Evropané raději kupují jedovaté diesely a poruchové TSI a podobný sajrajt.
Ano, i Honda udělá semotamo diesel, který má vždy špičkové parametry. Aby kdyby... Ale nikdy na dieselech nebude stavět hlavní byznys. To by popřela své zásady (ekologické, apod.)

Carlos
28. ledna • 0:41

Jasně, dělá Acco pro USA, má své zásady, bla, bla, bla. Kdo nechce dělat auta pro Evropany, tak prostě v Evropě nic neprodá a je vymalováno. Acco končí a je to logické, protože pro Evropu nemá co nabídnout.

Marian
26. ledna • 21:04

O svojej modernosti a naskoku vedela presvedcit 3453 EU zakaznikov za rok 2014. Asi majú hrozný marketing.

Jiří Hlisnikovský
28. ledna • 0:14

Odkdy jsou lidé nestrojaři, apod. schopni posoudit, zda je auto moderní? Tak leda podle načančanosti, reklamy a nějakých ptákovin.

Perkins
26. ledna • 9:21

Vše je na špatném rozhodnutí EU vedení Hondy. Vymýšlejí postupy bez hlavy a paty, (lépe řečeno - kokotiny). Špatný marketing, v podstatě nulová podpora modelu.
U kombi jednoduše malý kufr, protože když kupuji kombi, chci velký kufr. K tomu totální zaspání na poli motorů a dílo je dokonáno.S tímto rozhodnutím jde do kopru i image značky jako takové, protože Honda se stala maintsreamem jako Ford, Peugeot, VW apod. Rozhodně si nemyslím, že majitel sedanu střední třídy poběží za prodejcem a koupí si vozy (superultramaxi teréééééňáky) SUV jako CR-V o HR-V se vůbec nebavím. Půjde k Mazdě, ale většina přesedne na LEXE.I dnes strčí kvalitou ACCO 8g do kapsy mnoho tzv. prémiovek současnosti a to i po 6 letech výroby. Je to velká škoda.R.I.P.

Robo
26. ledna • 15:24

Tak ono sa vseobecne Honda vykaslala na strednu a vyssiu triedu. Ked si zoberies tak EU Accord a takisto Legend su de facto Accura - t.j. vykladna skrina Hondy a ako si pisal zlepsovalo jej to image. To co tu ostalo je konzum

Davif
26. ledna • 8:48

Skoda, myslim si, ze accord neni spatne auto, ale pokud si vedeni Hondy Eu mysli, ze tato predokolka s trema motorama muze konkurovat bmw, nebo mb tak se nedivim ,ze dopadli tak jak dopadli. zakaznici holt nejsou tak hloupi ....

Mino
26. ledna • 12:37

Třemi? Já vím o čtyřech. Jen o tom čtvrtém skoro nikdo neví, ačkoli se dodával už od roku 2009.

Ja
26. ledna • 20:28

2L ,2,4L , 2,2ropa , ctvrtej?

Mino
26. ledna • 20:52

2,0, 2,4 a dvě 2,2 ropy, 110kW a 132kW.

ja
27. ledna • 7:33

Obe ropy jsou naprosto totozne motory,jen upravena ridici jednotka,ale davam za pravdu,4 vykonove varianty

scoop
26. ledna • 7:40

Za to, že Accord má v EU slabé predaje, si môže Honda tak trochu sama. Auto prišlo v svojom čase na trh so špičkovou technikou, no s málo inováciami v priebehu predaja poslednej generácie....škoda.

Antiautomat
26. ledna • 8:07

...podla mna je to kvoli nepodarenemu dizajnu. Piata generacia bola peknym autom...

Robo
26. ledna • 15:00

Problem nieje design, ale cenova politika a uz obstarozny model. Bohuzial tymto u mna honda konci. To bolo posledne pouzitelne auto co tu predavali. Najskor stopli Legend a teraz aj Accord. :( Kam to spejeme

Doporučujeme

Články odjinud