Honda Accord v Evropě končí kvůli slabým prodejům

Honda Accord v Evropě končí kvůli slabým prodejům

Sedan a kombi Honda Accord zažívají na evropském trhu těžké časy. Jak už bylo na konci loňského roku rozhodnuto, automobilka tento model z evropského trhu stahuje a ani nemá v plánu se do segmentu vracet.

Šéf Hondy pro britský trh Leon Brannan magazínu Automotive News doslova řekl, že náklady na soupeření v segmentu, kde je Mercedes třídy C a BMW řady 3, přiváděly vedení značky k pláči.

Test Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC: Útok na českou jedničku

Test Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC: Útok na českou jedničku

Jenom v roce 2014 Honda prodala v Evropě bídných 3453 Accordů. Pro srovnání, Porsche 911 si našlo za celý rok přes 12 000 zákazníků. Accordů se v Evropě prodává podobně málo jako vozů Ferrari.

Honda se chce místo tradičních sedanů a kombi soustředit na SUV a crossovery. Místo Accordu se tak hlavním modelem stane SUV Honda CR-V. Více pozornosti bude marketing věnovat také Hondě Civic, která potřebuje posilovat své postavení na trhu.

bazar

Honda Civic 1,4
Rok výroby: 2011
Stav: 26 745 km
Cena: 220 000 Kč
Honda Civic 1,6
Rok výroby: 2004
Stav: 50 568 km
Cena: 120 000 Kč
Honda CRV 2,2
Rok výroby: 2011
Stav: 150 530 km
Cena: 270 000 Kč
Honda Civic 1,4
Rok výroby: 2005
Stav: 137 989 km
Cena: 57 000 Kč
Honda CRV 2
Rok výroby: 2009
Stav: 152 049 km
Cena: 203 000 Kč
Honda CRV 2
Rok výroby: 2009
Stav: 110 434 km
Cena: 300 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků