Honda Accord Type-S: konečně i s benzínovým motorem

Několika měsíců po oficiální premiéře ostré Hondy Accord Type S zařadila automobilka do nabídky agregátu i něco, co potěší vyznavače benzínových agregátů. V březnu se totiž tento model začal dodávat pouze s dieselem, což mnohé automaticky odradilo, i když ani doposud nabízenému 2,2 litrovému dieselu nelze upřít slušný výkon. Na druhé straně, přidání benzínového agregátu je nepochybně důležitým a takřka nezbytným krokem a to nejen kvůli svému vyššímu výkonu, sportovnějšímu naladění a zvuku, ale i z marketingového hlediska.

Svým způsobem „staronový“ 2,4 litrový čtyřválec disponuje výkonem 147 kW/200 koní a podle předběžných informací bude s tímto agregátem vyrobeno pouze 900 kusů. Připomeňme, že Type-S se nevyznačuje žádnými dalšími technickými změnami, od běžné verze se liší pouze označením, sportovnějším bodykitem  a lepší výbavou, v níž je zahrnuto třeba kožené čalounění nebo 18-ti palcová litá kola. Cena tohoto modelu bude u našich západních sousedů začínat na hodnotě 32 000 eur.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Honda Accord Type-S
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků