Honda Accord Type-S: konečně i s benzínovým motorem

Několika měsíců po oficiální premiéře ostré Hondy Accord Type S zařadila automobilka do nabídky agregátu i něco, co potěší vyznavače benzínových agregátů. V březnu se totiž tento model začal dodávat pouze s dieselem, což mnohé automaticky odradilo, i když ani doposud nabízenému 2,2 litrovému dieselu nelze upřít slušný výkon. Na druhé straně, přidání benzínového agregátu je nepochybně důležitým a takřka nezbytným krokem a to nejen kvůli svému vyššímu výkonu, sportovnějšímu naladění a zvuku, ale i z marketingového hlediska.

Svým způsobem „staronový“ 2,4 litrový čtyřválec disponuje výkonem 147 kW/200 koní a podle předběžných informací bude s tímto agregátem vyrobeno pouze 900 kusů. Připomeňme, že Type-S se nevyznačuje žádnými dalšími technickými změnami, od běžné verze se liší pouze označením, sportovnějším bodykitem  a lepší výbavou, v níž je zahrnuto třeba kožené čalounění nebo 18-ti palcová litá kola. Cena tohoto modelu bude u našich západních sousedů začínat na hodnotě 32 000 eur.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Honda Accord Type-S
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků