Honda Accord Type-S: konečně i s benzínovým motorem

Několika měsíců po oficiální premiéře ostré Hondy Accord Type S zařadila automobilka do nabídky agregátu i něco, co potěší vyznavače benzínových agregátů. V březnu se totiž tento model začal dodávat pouze s dieselem, což mnohé automaticky odradilo, i když ani doposud nabízenému 2,2 litrovému dieselu nelze upřít slušný výkon. Na druhé straně, přidání benzínového agregátu je nepochybně důležitým a takřka nezbytným krokem a to nejen kvůli svému vyššímu výkonu, sportovnějšímu naladění a zvuku, ale i z marketingového hlediska.

Svým způsobem „staronový“ 2,4 litrový čtyřválec disponuje výkonem 147 kW/200 koní a podle předběžných informací bude s tímto agregátem vyrobeno pouze 900 kusů. Připomeňme, že Type-S se nevyznačuje žádnými dalšími technickými změnami, od běžné verze se liší pouze označením, sportovnějším bodykitem  a lepší výbavou, v níž je zahrnuto třeba kožené čalounění nebo 18-ti palcová litá kola. Cena tohoto modelu bude u našich západních sousedů začínat na hodnotě 32 000 eur.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Honda Accord Type-S
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků