Tak ja jsem v roce 2007 poridil jety Accord Tourer 2004 a spokojenost nejvetsi. Auto je super kočár, který jezdí jako motokára. Vychutnat si zatáčky v tomhle monstru se super pocit. Jedine problemy ktere mam byly zpusobeny neprofesionalni prací Honda servisu v Hradci Králové. Svezení je to prekrasne, ale je nutne pocitat s prumernou spotrebou okolo 9 litru. Vsem ale slibuju, ze to svezeni za to stoji :-)
Ahoj, chci se zeptat, prehraje CD prehravac i MP3 / WMA nebo jen originalni CD ? Co jinak - nejake vyrazne zmeny ve spokojenosti po 2 letech ?diky, Jakub
Vlastním P12 v provedení s testovaným motorem a rád bych upozornil na několik nepravd uvedených v testu. Spektrum otáček kdy je nejlépe využitelný točivý moment je cca 2000 - 2500. Motor nemá příliš smysl točit nad 3500. Nedovedu si představit jízdu v obci na šestku a už vůbec ne, že s tímto rychlostním stupněm je možné zrychlovat. Ve sto třiceti na dálnici točí na šestku něco okolo 2000. Nejnižší smysluplná rychlost při šestce je cca 80ka a to ještě na rovince. Naštěstí není ani pravda, že by primera s tímto motorem jezdila po městě za 9l. To by rozhodně nebyla dobrá spotřeba. Dle mé zkušenosti město/dálnice/okresky 7/7/6 s hodně lehkou nohou se dostanete cca 0,5l níže a s klimou tak 0,5l více. Na rovině při průměrné rychlosti cca 70 se dá jezdit i okolo 4, ale to je extrém v běžném provozu málokdy dosažitelný. Člověk tohle auto musí mít rád aby s ním uměl být spokojen, samo osobě ho nepřesvěčí. Majitelné jistě vědí, že X drobností, které měli být jinak, někdy pořádně otráví.Zdravím všechny Karel
Proboha nedávejte tomu člověku už konečně klíčky od aut, vždyť je úplně mimo! U Accordu "zbytky" sportovního chování? Nechtěl bych se tu vyjadřovat vulgárně, ale to docela pos....píííp. Proboha - vždyť tak sporotvně jako současný Accord ze žádný předtím nechoval. Tedy až na ATR minulé generace. A srovnávat tyhle dvě auta, to je taky výsměch. Primeru ať porovnává s Avensisem, ale proboha ne s Accordem, vždyť je to jízdně nebe a dudy, žádné malé rozdíly, jak je tu psáno. No já se z toho osypu
Nevím cos´ tím Kingu myslel, ale pokud neznáš Nissan Primera, tak skutečně odpovídá Tvůj příspěvek tomu, co jsi napsal. Hondu Accord chválím, ale i z vlastní zkušenosti mohou potvrdit, že Nissan Primera je super. Rozhodně je minimálně Tvé srovnání "nebe a dudy" mimo reálný způsob hodnocení. Pokud chceš vyzdvihovat Hondu Accord, tak Ti v tom nebráním a chválím to. Ale nikoliv na úkor tak dobrého vozu, jakým je právě Primera. To si laskavě rozmysli, co vůbec píšeš...
Absolutni souhla. Honda Accord je perfektni auto, ale na rocnik 98 Nissana Primery se sotva dotahuje natoz aby ho dostihla. Nissan Primera byl ve sve dobe jak podvozkem tak motorem (2.0) absolutni spicka japoncu a srovnani je tady jednoznacne na miste. Soucasny Accord je super, libi se mi vice nez soucasna Primera, ale za rokem 96-00 si stojim, ze Primera mela navrch. Avensis podvozkem i motorem pokulhaval...Dare
mam nisana primeru P11 z roku 1998 a vzhledem ke svym zkusenostem bych nyni volil stejne. Nehlede k tomu, ze design nove primery me ucaroval uz od zacatku a moc se tesim, az bude k mani nejaka 3 leta ojetinka za slusny peniz
Honda je super,ale víc se mi líbí v sedanu s 2,4.Primera se mi líbí designově taky,ale neskousnul bych ty přístroje a celkovou armaturku.
Kdybych si měl vybrat, tak to by bylo těžký, jelikož každý má něco, co se mi líbí....nakonec bych asi bych bral Hondu 2.4 Elegance....
Accord je boží, ale neexistence příplatkové výbavy do základního modelu 2.0 to ničí. Aby ji tam měl, musí si člověk koupit 2.4 Elegance (nebo jak se jmenuje ta vyšší výbava).
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.