Honda Accord Tourer Type S: naftový kombík září v Ženevě

I navzdory tomu, že expozice Hondy na letošním autosalonu v Ženevě nepřekypuje světobornými novinkami, určitě stojí za to se zde zastavit a rozhlédnout. Kromě evropské verze očekávané hybridní Hondy Insight zde můžeme vidět i výkonné kombi z dílny této japonské automobilky. S označením Type S za názvem a 2,2 litrovým dieselem pod kapotou zazářilo v druhý tiskový den.

Ještě před tím, než se podíváme, co vlastně tento rodinný rychlík pohání, se podívejme na zevnějšek, který se nese ve velice jemném sportovním duchu. Honda jej ozvláštnila několika stylingovými doplňky a své místo si zde našel i decentní střešní spoiler, profil pak doplňují standardně dodávaná 18-ti palcová litá kola. Navíc je vůz nabízen ve dvou nových barevných odstínech, bílé Premium White Pearl a červená Basque Red.
Nyní už se podívejme pod kapotu, kde nalezneme přeplňovaný 2,2 litrový dieselový čtyřválec iDTEC s výkonem 132 kW/180 koní a maximálním točivým momentem 380 Nm při 2 000 ot./min. Vcelku dost pro běžné „rodinné“ využití…
Klepněte pro větší obrázek 
Honda Accord Tourer Type S

bazar

Honda Civic 1,4
Rok výroby: 2011
Stav: 26 745 km
Cena: 220 000 Kč
Honda Civic 1,6
Rok výroby: 2004
Stav: 50 568 km
Cena: 120 000 Kč
Honda CRV 2,2
Rok výroby: 2011
Stav: 150 530 km
Cena: 274 000 Kč
Honda Civic 1,4
Rok výroby: 2005
Stav: 137 989 km
Cena: 57 000 Kč
Honda CRV 2
Rok výroby: 2009
Stav: 152 049 km
Cena: 203 000 Kč
Honda CRV 2
Rok výroby: 2009
Stav: 110 434 km
Cena: 300 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků