Honda Accord s nový motorem

Honda uvádí na český i slovenský trh nový motor pro model Accord. Je jím atraktivní motor 2.3 l VTEC, který výrazně rozšiřuje nabídku jednotlivých verzí. Nový 2.3litrový Accord v sobě spojuje vysoký výkon a pružnost při zachování vynikající hospodárnosti.
Honda Accord s nový motorem
Honda uvádí na český i slovenský trh nový motor pro model Accord. Je jím atraktivní motor 2.3 l VTEC, který výrazně rozšiřuje nabídku jednotlivých verzí. Nový 2.3litrový Accord v sobě spojuje vysoký výkon a pružnost při zachování vynikající hospodárnosti.

Svojí konstrukcí a parametry je nový 2.3litrový motor SOHC VTEC podobný čtyřválci 2.0 l, který na českém i slovenském trhu nahradí. Zajímavým rysem jsou dva vyvažovací hřídele, umožňující velmi vyvážený běh. Největší výkon je 152 koní (113 kW) při 5700 ot./min, nejvyšší točivý moment činí 206 Nm při 4700 ot./min a zvláště plochá křivka točivého momentu předurčuje vynikající pružnost v pásmu nízkých a středních otáček. Díky tomu dosahuje spotřeba paliva v kombinovaném cyklu velmi příznivé hodnoty 8.7 l / 100 km. Hodnota akcelerace z 0 na 100 km/hod je pouhých 9.8 sekund.

Za to, že nový motor splňuje ty nejpřísnější ekologické limity vděčí moderní technologii, kterou ve velké míře využívá.

Nový čtyřválec 2.3 l VTEC je velmi dobře sladěn s pětistupňovou manuální převodovkou nebo čtyřstupňovou samočinnou převodovkou Sequential Sports Shift. Sequential Sports Shift nabízí řidiči volbu mezi konvenčním samočinným řazením nebo, po přesunutí řadicí páky do malé boční kulisy, manuálním řazením. Při něm řadí řidič pohybem páky vpřed (na vyšší stupeň) a vzad (na nižší stupeň). Rychlejší řazení v tomto módu zvyšuje kontrolu řidiče nad vozem.

Samočinná převodovka je vybavena poslední generací systému Grade Logic Control, které řidiči ocení zvlášť v úsecích častých zatáček. Systém totiž přizpůsobuje módy řazení aktuálním jízdním podmínkám a charakteru vozovky. Má také lineární solenoid kontrolující hydraulický tlak v převodovce, což přináší rychlejší a plynulejší řazení.

Cena Hondy Accord vybavené motorem 2.3 začíná na 889 000 Kč, Accord 2.3 je na českém trhu k dispozici jako sedan s výbavou ES.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků