Honda Accord: s korunkou na čele (kompaktní test)

28 komentářů

Petr
14. ledna • 22:26

Vzdyt 2,4i ma palubni pocitac ne?? tak teda jak to je. Docela zvuzuju koupe bazaroveho Accordu z 2003. Libi se mi teda vic sedan, ale ani kombi neni spatne...zajima me rozdil v jizdnich vlastnostech. Je jasne, ze uz z fyzikanich zakonu vyplyva, ze kdyz bude kombi nalozeno, ze to asi nebude sedan..tak prosim nejake konkretnejsi informace. A taky - pokud ma bazarovka nalitano kolem 200 000 (pokud byla pravidelne servisovana) - myslite, ze je to uz moc? (jsem zvyklej na fiata punto95 - kterej ma 150 000 a rekl bych ze u je to maximum km co auto zvladlo - ale je jasne ze jsou to trosku jine auto :-). Prosim poradte.. Diky.

jz
15. srpna • 21:13

No tak som po X rokoch narazil na tento príspevok, kde som pod prezývkou jz odpovedal. Stále mám toho Accorda 6G, teraz má 283tis. km a stále ide :). Minimum opráv. Parádne auto!

jz
8. června • 20:58

Tych 200.000 urcite nie je vela. Mam Accorda r.v. 2000, najazdene 186.000 - slape. Mal som Civica, najazdene 260tis. - slape, i ked uz dost papal olej :)

King
3. února • 14:30

Asi budu potřebovat silnější brýle, protože nevěřím svým očím. Že je p. Dolejš trochu vytržený z reality, to si všímám už delší dobu, ale že k tomu přidává ještě povrchnost, to už je na pováženou. V první řadě nemá sám zcela jasno, zda jde o odklon k usedlosti, nebo odklon k... Viz první titulek a pak odkaz na další stranu. Pak nelze souhlasit s tím, že by byl nový Accord usedlý. Usedlý byl Accord 5. generace, onen slavný "doutník", výrazně sportovnější, ale nevýrazný byl Accord 6. generace, v němž figurovala i verze Type-R. Současná 7. generace je dle mého názoru rozhodně výraznější a sportovnější, i když se zřetelným důrazem na luxus. Nikoli ovšem usedlejší....

Zajímavá je také informace, že Honda před šesti-sedmi lety opustila pracně budované image sportovní značky. Před šesti-sedmi lety se psal rok 1997-1998 a jediné, co se v té době stalo, bylo to, že o rok později vyjel skutečně "nesportovní" roadster S2000 a minulá generace Accordu, která byla nesrovnatelně sportovnější, než ta předchozí. Krokem vedle se dá nazvat současný civic, který linii poněkud přerušil, ale tahle minela se už údajně opakovat nebude.

Velmi povrchní je rovněž hodnocení komfortu a sportovního pojetí, stejně tak jízdní vlastnosti. Autorovi stačil dobrý dojem z pečlivě vyladěného podvozku k tomu, aby přeškatulkoval Acord na komfortní. Skutečnost je jiná - Komfort je skutečně takový, jaký u Accordu nebyl dobrých 17-18 let, ale rozhodně nebyl docílen změkčením pérování a náklony v zatáčkách. Náklony se dokonce ještě omezily a komfort je daný kvalitou tlumičů a naladěním, které odpovídá tomu, na co jsme zvyklí u Mercedesu, nebo BMW (o zbytečně tvrdém Audi nemluvím). Jízdní vlastnosti, ochota zatáčet, řízení a jízdní vlastnosti jsou opravdu, ale opravdu zřetelně lepší (a tudíž sportovnější) než u minulé generace, což spolu s úrovní komfortu staví Accord mezi elitu třídy spolu s BMW 3, M-B C a Audi A4. Jistě, jsou ve střední třídě daleko pohodlnější auta, ale žádné nespojuje komfort s takovými jízdními vlastnostmi.

Další podivná věc je popis motoru i-VTEC, u kterého zapomněl na ono "i", značící plynule proměnné časování.

 

Podtrženo sečteno. Accord výrazně zluxusněl, ale nezůstal nic dlužný svému sportovnímu image, což je asi ideální stav věcí. Problém je jen v tom, že by to novináři měli vědět a zmínit především. Chápu, že pro mnohé je BMW a M-B nedostižnou dvojicí, ale časy se mění a mnozí už jsou lepší, než by se mohlo zdát     

King
3. února • 14:32

No, už taky blbnu - pochopitelně jsem měl ny mysli odklon "k" a odklon "od"..... Ale toho si určitě všimli všichni

Pjotr
29. ledna • 22:21

Fajn auto! Sviznost - dvoulitr by mi bohate stacil po te tiche drave jizde

Daniel Svoboda
26. ledna • 20:36

Kdyz jsem pred par mesici vybiral nove vozitko tak jsem to byl projet a ten 2.4 se choval velmi velmi dobre. Bohuzel mi to cele prislo takove nejake levne se tvarici (plasty co se za chvili lesknou apod...) a designove prilis rychle otravne. Takze jsem zustal u 318i a nelituju. Jizdni vlastnosti lepsi, motor slabsi ale dostacujici a jednoznacne kvalitnejsi materialy. Uz to ze jsem to byl zkusit ale naznacuje ze se vydali spravnym smerem - starsiho modelu bych si ani nevsiml.
postamble();

Dusan
1. února • 20:03

Ano ano, zejmena ty standardni sedacky, to je kvalita sama. : - D

Daniel Svoboda
1. února • 21:31

Dusane,

 

nevim s cim muzes srovnavat ale zatim jsou to nejlepsi sedacky ktere my prosli pod zad..ci. Tuhe jsou dostatecne, jen bocni vedeni by mohlo byt lepsi.

Dusan
1. února • 22:26

Mas klasiku nebo sportovni? Klasika nema vubec zadne bocni vedeni a na mne jsou moc uzky kolem ramen.

2good4u
29. ledna • 13:32

Tak jestli BMW rady 3 (nebo BMW obecne) ma lepsi a "kvalitnejsi" interier nez ACCORD (nebo jakykoli japonec jako napr. mazda 6 apod. ) tak ja jsem panna orleanska. Neni horsi interier "cheap looking" nez BMW. To mi vazeny pane prominte ale to s vami budu silne nesouhlasit. Vy jste asi jeste nesedel v japonskem aute (jako napr. LEXUS)

 

Daniel Svoboda
1. února • 13:35

Pokud povazujete svetle, tvrde plasty ktere se po case lesknou za znak kvality tak se Vam muzou ty interiery zdat i kvalitni. V Lexusu jsem sedel, jel a dokonce jsem ho i ridil. Na 200ku jsem se byl podivat, ale kdyz jsem videl interier tak jsem ji ani nesel projet.

bingo
1. února • 9:11

1. interiery BMW jsou celkem genialni, pokud jste vsak jiz privykly na ulety z Asie, tak uz logicky nemuzete mit spetku vkusu

2. Lexus neni japonske auto

Šumík
26. ledna • 19:18

Škoda, že neotestovali motor 2.4. Jel jsem s ním a byl to fakt vodpich a skoro neslyšiltelný. Jen by mě prostě zajímalo, jak by dopadl v testu 2.4. Kdybych si měl vybrat Accord, tak jedině 2.4 (proč nevzít silnější motor), ale hlavně kvůli tomu, že do 2.0 nedokoupím ani xenony i když výbava je slušná.

Petr Broža
26. ledna • 23:07

Co třeba tady? Článek z loňského října...

Dušan D.
26. ledna • 10:30

Honda a Suzuki nejsou jediní, kdo dělá zároveň auta a motorky. Ještě tu je BMW. Silnou stránkou aut od těchto výrobců jsou skvělé benzínové motory ... o několik let před konkurencí.

King
5. února • 10:54

Sice se to nezdá, ale Toyota dělá motorky také. Vlastní totiž přes polovinu akcií Yamahy. Z pochopitelného důvodu - japonská dvojka Honda dělá motorky taky  

berushka
29. ledna • 6:24

no, to autor přestřelil docela slušně. bmw jsem viděl teď v autosalonu na primě, byl to prima kousek. navíc si dovoluji mezi motorky počítat i skůtry, ty dělá peugeot.

lexus
26. ledna • 10:07

máte pravdu ostuda to je!!!!!.....ale pro ty konkurencni značky ktere za stejnou cenu maji v příplatkové vybavě to co honda v základu..........

Dusan
1. února • 20:06

Vybava je siroka, bohuzel to co v ni neni proste ani nebude. : - ( Konkretne maly kozeny paket se do verze s motorem 2.0 vubec neda dodat.

Navy
26. ledna • 8:15

Nejlepsi je, ze Honda jaksi nepoznala vyhodu pocitace a do Accordu ho proste nedodava.

iceman
26. ledna • 15:29

Ale poznala, v nejvyssi vybave je palubni pocitac standartne...

JardaBar
26. ledna • 16:28

ale nedava :), a me to ani nevadi :)

Dusan
26. ledna • 7:52

To ze neexistuje zadna priplatkova vybava je pekna ostuda! Japonci jsou proste divni, respektive chteji auto sekat jak Bata cvicky a vozit je sem jako ty cvicky bez modifikaci.

Al Bunda
26. ledna • 15:07

Problém je v tom, že když by sis objednal příplatkovou výbavu, tak auto dostaneš za 4 měsíce - 1 měsíc výroba + 3 měsíce na lodi do Evropy. Proto to řeší tím, že tam "vše" nacpou ve fabrice a je to.

 

Kamojedov
26. ledna • 16:55

Až na to, že se Accordy dělají v Anglii

Karizma
27. ledna • 0:14

Nikoli, Accordy se dělají v Japonsku.

wikx
8. února • 23:46

ja bych se spis priklonil k te anglii..

Doporučujeme

Články odjinud