To jsou příspěvky jak noha. Kdyby autor psal i nějakém německé autě, tak pějěte samou chválu na ty jejich zastaralé TDi, hovoříte v superlativech o "nekonečné kvalitě" německých vozů, rozplýváte se na "designem" a já nevím co ještě. Takhle tu tlacháte nad zdrojem informací. Zabývejte se tím,jestli jsou to informace objektivní nebo ne. Nebo běžtě dělat tu práci vy a uvidíme, aké informace seženete. A hlavně - diskutujte nad tématem článku. Ale to je pro ty vaše, německým fetišem zaslepené mozečky asi něco nového, že. On se do toho japončík obul a zase světu uletěl o kus dál. To vám vy odborníci asi uniklo, že . Nebo se to bojíte přiznat a obouváte se do autora a jeho informačních zdrojů. To je snad jeho věc ne.
Uvidíme dopíšu tento komentář za 5 dní kamarád má v testu nyní Accorda s tímto motorem v plné výbavě včetně kůže dnes jsem se svezl opravdu jen kousek.
Mám VW Passat TDi chip na 180PS a 410 n.m (je to 1,9) a asi jsem to moc porovnával zátah jsem čekal podstatně mohutnější (ale to bude asi tím že to plní EURO IV) jinak je to podstatně menší auto než passat (alespoň dle dojmu). Dílenské zpracování je také u VW jinde VW má smysl pro detail, takže přesedne-li někdo z passata tyto věci postrádá. Zase TDi PD je malinko hlučnější ale uvidíme po delší jízdě (aerodynamický hluk, pneu, podvozek ap.) rozhodně budou výsledky testu na www.infoway.cz kde bude lehké srovnání s mým pašíkem ( rok výroby 1997).
Cekal jsem o d jmenovaného článku alespoň porovnání. Mám Mazdu 6 Common Rail a zkoušeljsem i Hondu. Stále mi tam u těch "common rail" něco chybí oproti TDI. Ten nástupn a plynulost a to i ve vztahu k elektronickému plynu. Spotřeba o litr více. Na druhou stranu je u mazdy i ve 160 ticho jako v pokojíčku.ZdavíTatoušek
Můj bratr pracuje jako prodejce Hondy a tenhle víkend přijel za mnou a první o čem mi vyprávěl bylo téma školení o novém diesel motoru v accordu. Ví moc dobře, že hondy žeru a zároveň jsem dieselům skeptický.. (výkon za přijatelnou cenu, hluk, kultivovanost atd.)
Po přednášce jim nabídli porovnání vozů stejné třídy a obdobných motorů (Laguna dCi, Mazda 6, Citroen C5, Vectra DTS...) Zkoušeli to ve městě a na trase Praha - Plzeň.. Jak se píše v článku - Honda má nejkultivovanější chod, největší kroutící moment, krásný, plynulý zátah od volnoběžných otáček až k omezovači, téměř žádné vibrace, velmi dobrou zvukovou izolaci... Dle jeho slov, málem zapoměl, že jede v dieselu a byl by to asi jedinný diesel, který by se mi mohl líbit.. Těšim se, až se svezu.... Uvidíme ale VTEC je VTEC.... A S 2000 je S 2000
A TDI je TDI to na porovnání nevzal, že by strach z konkurence???
držím Honde všetky palce, zatiaľ to čo vyrobily má povesť vysokej kvality a úžitkovej hodnoty. Žeby to bol prvý dobrý japonský nafťák?
Trošku ma zaráža nameraná reálna spotreba 6,8l - ale asi to odpovedá objemu motora a technológii CR.
Stejně kdo chce fakt dobrý diesel šáhne po motoru od VW 1,9 TDi má 150 PS a 320 n.m spotřeba stejná a životnost dlouhodobě vyzkoušená.
Já mám najeto 230000tis. km a to mám motor nachipovanej na 180PS.
Takže portál autotip2web?
Na druhou stranu lze ocenit aspoň to že nepoužíváte běžnou inetovou formulku "podle našich zdrojů" (aneb z časopisů a od konkurence jsme zjistili)
no nic, to byl jen rejp
Huhla
Môžete mi napísať presnú adresu toho portálu, čo spomínate? Nejako to neviem nájsť.
adresa autotip2web.cz neexistuje
Nějak mi uniká smysl vašeho příspěvku... Ale asi jsem jen nějaký natvrdlý
Dobře tak ještě jednou pro ty pomalejší... Nechtěl jsem to rozmazávat, ale když jste zareagoval....
Smyslem mého příspěvku byla filozofická otázka "je korektní využívat do svých článků informace od konkurence?". Vím že je to v současnosti asi běžné, ale mě to přijde hodně nefér. (a prosím vynechte formulku "děláme to pro čtenáře).
mějte se
Ano, je to korektní. I konkurence je zdroj informací a novinář pracuje především s informacemi. Ty jsou buď primární, které získám pozorováním na místě "činu" (tedy testy atd...) nebo sekundární, které jsou zprostředkované. U nich se sluší uvádět zdroj. Osobně nemám problém s tím citovat konkurenci, pokud mají informace, které my ne. Využívání zdrojů je běžná novinářská praxe.
PS. Děláme to přece pro naše čtenáře
Pro čtenáře? V tom případě je špatné, že potřebné informace nemáte k dispozici sami. To je poněkud neprofesionální . Proč by vás měl někdo číst, když si může koupit Auto Tip?
Pokud byste si v jakémkoliv českém periodiku chtěl číst jen primární informace, moc byste toho nenašel. Většina informací je zprostředkovaná (tiskové zprávy, zprávy informačních agentur, převzaté zprávy atd.).
PS. Nikomu přece nebráníme, aby si Autotip kupoval, nebo snad ano?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.