Honda Accord: nová generace se představuje

Japonská automobilka Honda vypustila do světa první fotografie nové generace modelu Accord, který je určen pro evropský trh. Pokud jste ovšem čekali, že změny budou opravdu vidět, tak jste se hluboce mýlili. Pokud totiž nejste fandové značky, případně neznáte vůz opravdu dobře, lehce se stane, že si ani nevšimnete změny, kterou byste považovali za velký facelift, natož pak nový model.

I přes na první pohled mírnou evoluci je toho u Accordu nového více než dost. Jednotlivé části sice svým pojetím navazují na minulou generaci, ale jsou provedeny novým způsobem.

O pohon Accordu se budou starat z části současné motory beze změny a z části inovované současné agregáty. Benzínový základ bude tvořit čtyřválec 2,0 i-VTEC o výkonu 114 kW (155 k). Benzínovým vrcholem pak bude opět čtyřválec o objemu 2,4 l i-VTEC o výkonu 147 kW (200 k).

Dvoulitrový agregát tak zůstal na současné výkonnostní hodnotě, ovšem větší čtyřválec dostal 7 kW výkonu navíc, ty jsou nyní dosaženy ještě o 200 ot/min výše, tedy na hranici sedmi tisíc otáček.

Naftu pak zastoupí nová generace naftového motoru o objemu 2,2 l, který bude v počátku disponovat výkonem 110 kW (150 k), tedy o 7 kW a 10 koní více, než doposud. Hovoří se ovšem i o stejném motoru v silnější verzi o výkonu až 136 kW (185 k).

Každopádně ani nyní Hodna nenabídne opravdu silný motor pro střední třídu. Vše se točí kolem skvělých čtyřválců, ale přeci jenom doba si žádá více.

O přenos výkonu výhradně na přední kola se budou starat standardní šestistupňové manuály, které půjdou nahradit pětistupňovým automatem.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nová Honda Accord
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků