Honda Accord Hybrid se neprodává, výroba skončí

19 komentářů

WinDiesel
8. června • 8:58

Ale fuj, pane Ondrášíku,
říkat A a neříkat B se nedělá.
My, co nejme odkázáni pouze na Váš, většinu věcí zkreslující server, jsme zaznamenali, že jde o strategické rozhodnutí, kdy Honda prostě zvážila, zda je pro Accord v nové generaci výhodnější čistý diesel, nebo hybrid. Rozhodli se pro diesel. (Jde hlavně o trh v USA).
Prosím buď dávejte lidem k dispozici kompletní informace, nebo radši tyto články nepište.

Radek Ondrášík
8. června • 9:17

Ale no tak pane WinDiesel,o čistém naftovém motoru pro Accord, který půjde i do USA jsme psali. V této chvíli je to o tom, že se prostě hybridní Accord neprodává.

King
8. června • 9:30

Lekce z češtiny: 5. pád, oslovujeme, voláme, tedy pane WinDieselE, nejsme na vojně, Kefalín, tedy vlastně Ondrášík. Ovšem že se Hybrid neprodává se už ví 4 roky, obávám se, že v tomto ohledu jste zase trochu zaspali dobu. Článe pojednává o tom, že se neprodává a tudíž končí, což, jak jsem uvedl výš, je poměrně zavádějící, protože to souvisí s koncem výroby Accordu 7. generace. :-P

Pan Cestin
8. června • 12:26

Pana Ondrašíka bych se zastal, protože cizí vlastní jména se skloňovat nemusí a taky by to mohl vyskloňovat ještě hůř: Wine Diesele...Čím to je, že v poslední době se pod každým testem nebo bleskovkou objeví nespočet kritických příspěvků, které se čím dál častěji netýkají problému, ale autora a chybiček v textu?Já tady chodím abych se dočetl něco zajímavého a asi jsem jeden z mála, kteří mají i něco jiného na práci, než jen rýpat do ostatních.

Boda
8. června • 14:41

Tak ten prispevek docti, tematu se netyka pouze prvni veta. Legracni, ze na kritiku cestiny reagujes, ale na kritiku faktickeho nedostatku clanku uz nikoliv (stejne jako i autor zustava potichu)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek Ondrášík
8. června • 15:00

Žádný faktický nedostatek v článku nevidím, proto nemám an co reagovat. Pocity některých čtenářů respektuji, ale nesdílím je.

King
8. června • 15:25

Ne tak docela, jak jsem poznamenal výše, Hybrid končí současně s celou modelovou řadou Accord 7G. Pokud by se Accord 7G vyráběl ještě rok, ještě rok by se vyráběl i hybrid. Pokud by končil z důvodu špatného prodeje, už dávno by nás opustil. To bohužel není "pocit", ale fakt. :-P

Radek Ondrášík
8. června • 15:41

Tedy 25000 vozů za 2,5 roku prodejů je žalostně málo. Když se podíváme na prodeje jiných hybridů, jsou ta čísla úplně jinde.
A nyní použiji tvůj argument, který se zde hodí. Logiku ;) Navíc to, že se hybrid v Accordu nepovedl, tedy ne z technického, ale spíše marketingového hlediska, dokazuje i to, že se v příští generaci s hybridem u Accordu nepočítá.Takže ano, současný Accord končí, ale pokud by byl důvodem ukonční výroby hybridního modelu jen fakt, že končí výroba modelu, ale prodeje jsou v pořádku, pak by přece přišli v nové generaci také s hybridem a ne s "čistou naftou".Nasazení nafty je prostě kapitulací Hondy na hybrid a přiznání neúspěchů s touto technologii. Toyota válí, Honda je v pozadí.

King
8. června • 22:11

O tom, proč Honda končí s velkými hybridy, mluvil šéf Hondy Fukui před nedávnem. Celý rozhovor najdeš tady http://www.hondaclub.cz/default.asp?what=a -)
Netvrdil jsem, že se Acco prodává kdovíjak, ale konec výroby hybridu prostě nemá s prodeji co dělat. Hybridy jsou v současnosti imagemakery a Honda si držela dost dlouho finančně mnohem méně efektivní hybrid - Insight. B-]

King
8. června • 22:16

Jéje, něco se stalo při ukládání na server. Tady: http://www.hondaclub.cz/default.asp?what=a&a_id=1217&s_id=9
podstatné je v tom toto: Nedávno jste řekl, že diesely jsou lepší pro větší vozy a hybridy pro menší. Je dána nějaká rozlišovací linie, ve velikosti motoru nebo auta?
Fukui: "Nemáme žádnou linii, ale co vím jistě je fakt, že u Civicu ukazuje hybridní technologie svou nadřazenost. A pokud je motor menší velikosti než u Civicu, bude pravděpodobně ideální volbou právě hybrid. Pokud totiž máte třeba V6 3.0, potřebujete k němu opravdu silný elektromotor a k němu zase mnoho baterií.A celý systém je pak příliš velký. Vím, že to někteří výrobci dělají, ale i přesto my půjdeme cestou dieselů. Velké vozy totiž jezdí většinou po dálnicích a malá ve městech, kde je běžné popojíždění. A hybridy jsou účinnější spíš v městském provozu, než na dálnicích."
Fukui de facto upozorňuje na to, že je ekologičnosti velkých hybridů dosahováno poněkud neekologicy a nelogicky vzhledem k jejich zaměření. Pokud existuje technlogie dieselů zajišťující nižší spotřebu při emisích hybridů, tak proč nezavrhnout velké hybridy?

Spectral
8. června • 11:42

To King: Když už chceš poučovat o češtině, tak by 5. pád správně zněl "WinDiesle", nikoliv WinDiesele...

King
8. června • 15:21

Jistě, ovšem za předpokladu, že by šlo o české jméno, což WinDiesel bezpochyby není. ;-)

Skyline
8. června • 9:26

Takze jeste jednou: odkud ta zprava je? Je to Honda, kdo povazuje prodeje za nizke, nebo Radek Ondrasik?

Kocour
8. června • 9:08

No jó, Ondrášík, Ondrášík ... :-D( ... tak co, už jste do sněmovny poslal nějakou novelizaci silničního zákona ? Jako třeba že 50 km/h v obci se dodržuje jenom podle vlastního uvážení, nebo něco podobně geniálního ?)

King
8. června • 8:45

Faktem je, že Accord Hybrid neskončí kvůli nízkým prodejům, ale prostě proto, že končí jeho modelová řada a nejpozději v září dojde ke střídání generací, přičemž v té nové Hybrid nebude. Honda totiž není Opel a spol, který drží ve výrobě ještě celý modelový cyklus auto předchozí generace. Příště to chce víc ověřovat informace...

Skyline
8. června • 8:43

Honda zadne takove prohlaseni pokud vim nevydala. Ze je to nizkymi prodeji je jen jedna cast pravdy a vice-mene spekulace. Ne, ze by me tesilo, ze s ropaky zacne zrovna Honda, ale novy Accord pro US dostane misto hybridu novy "clean diesel", ktery zaroven poputuje do ostatnich modelu, predevsim SUV. Je tedy logicke, ze vyroba draheho hybridu by mela smysl pouze jako imagemaker a to Honde nestoji za to. Ze by Honda "prohrala" s Toyotu je nesmysl, Camry dostala hybrid az letos, takze prekryv prodeju hybridnich verzi obou modelu se pocita na mesice, behem kterych Honda nic zvlastniho pro podporu prodeje nedela, protoze zatimco Camry ma zcela novou generaci, Accord konci.Jinak je bohuzel pravda, ze Honda s Accordem zaspala marketingove a nedokazala potencial auta nalezite prodat. Dle vsech ohlasu je to proste paradni vozik, ktery umi jezdit velmi levne a pritom velmi rychle, navic ma v sobe hromadu napadu, ktere se v ostatnich modelech nepouzivaji. V tom bude nejspis kamen urazu - chybu vidim predevsim ve strategickem rozhodnuti udelat "showcase" z Accordu a nikoliv z TL. To vedlo nasledne k "nepropagovani" hybridu proto, ze technologickou spickou mela byt vzdy Acura. Myslim, ze s trochou poradneho marketingu by hybrid v Acure TL mel mnohem lepsi sance se prosadit, navic vysoka cena je u Acury podstatne akceptovatelnejsi, nez u Hondy.

King
8. června • 8:47

On se ten marketing vůbec nějak nedaří... :-|

xindl
8. června • 7:58

Skoda...

av
8. června • 8:00

skoda ?....skaoda prece hybridni auta nema

Doporučujeme

Články odjinud