Honda Accord CrossTour: ošklivé káčátko?

Honda zveřejnila více informací i fotografií svého „amerického” modelu Accord CrossTour. Nové pohledy mu na kráse nepřidaly.

Ačkoli nám nebude zřejmě příliš jasné proč, Accord CrossTour patří mezi nejočekávanější americké novinky pro tento modelový rok. Jedná se o crossover s praktickou karosérií typu liftback, jenž citelně čerpá inspiraci z BMW 5 GT.

Ani ryba, ani rak, kdo to bude kupovat? Tak jsme se ostatně ptali i v případě představení takového BMW X6, tento model přesto zatím dělá automobilce BMW radost a prodává se dnes dokonce více než klasická X5. Honda Accord CrossTour vstoupí do prodejů již 20. listopadu a prodávat se bude v cenovém rozpětí od 29 670 do 36 220 dolarů (v přepočtu bratru něco přes půl milionu korun...).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

V Evropě se již japonské automobilky přizpůsobily místním zvyklostem v otázce diverzifikace nabízených provedení konkrétního modelu, takže jsou zde pryč časy, kdy byla k mání jediná karosérie a jeden motor. V USA je však tento trend zatím v plenkách, takže i Accord CrossTour bude k dispozici s jediným motorem. Výhradní motorizací se stane tříapůllitrový vidlicový šestiválec řady i-VTEC uložený vpředu napříč, který má být naladěn na 271 koní (198 kW) při 6 200 ot./min. Spolupracovat bude ve všech případech s pětistupňovou automatickou převodovkou, jedinou volbou tak zůstává výběr z pohonu pouze předních, nebo všech kol (u lépe vybavené verze s označením EX-L), což je jasně patrné i z přiložených „rentgenových“ průhledů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Accord CrossTour se bude prodávat ve dvou výbavových stupních, přičemž už základní EX nabízí škálu v USA běžných komfrotních prvků, mezi kterými najdeme i dvouzónvou automatickou klimatizaci s ventilačními výdechy pro zadní sedadla, audiosoustavu s výkonem 360 wattů, changerem na 6 CD, sedmi reproduktory a ovládáním na volantu, v poměru 40:60 dělená zadní opěradla sklápěná na sedáky do roviny s podlahou zavazadelníku, sedmnáctipalcové lité ráfky s pneumatikami 225/65 R17, tempomat, střešní okno, kompas, automatické projektorové reflektory a další.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Vrcholem nabídky CrossTouru je stupeň EX-L, jenž se vyznačuje koženým čalouněním sedadel, řadicí páky a volantu, automatickým stmíváním vnitřního zpětného zrcátka, osmnáctipalcovými ráfky s „univerzálními“ pneumatikami 225/60 R18, vyhříváním a elektrickým ovládáním předních sedadel s pamětí nebo lepším rádiem se vstupem na USB. Připlatit lze snad jen za vestavěný navigační systém s rozměrným monitorem, který vás přijde na 2 200 dolarů.

Styl a samotnou povahu vozu jistě sami zhodnotíte podle přiložené bohaté fotogalerie. Těžko říci, kam ještě vágním způsobem charakterizovaná třída crossover (nebo přesněji pell-mell) zasáhne...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Honda Accord CrossTour

bazar

Honda Accord 2
Rok výroby: 1999
Stav: 239 861 km
Cena: 26 000 Kč
Honda Civic 1,4
Rok výroby: 2002
Stav: 226 350 km
Cena: 35 000 Kč
Honda CRV 2,2
Rok výroby: 2013
Stav: 52 397 km
Cena: 550 000 Kč
Honda CRV 2,2
Rok výroby: 2010
Stav: 97 607 km
Cena: 320 000 Kč
Honda Civic 1,8
Rok výroby: 2012
Stav: 65 428 km
Cena: 296 000 Kč
Honda Civic 1,4
Rok výroby: 2011
Stav: 98 544 km
Cena: 176 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků