Honda Accord CrossTour: ošklivé káčátko?

Honda zveřejnila více informací i fotografií svého „amerického” modelu Accord CrossTour. Nové pohledy mu na kráse nepřidaly.

Ačkoli nám nebude zřejmě příliš jasné proč, Accord CrossTour patří mezi nejočekávanější americké novinky pro tento modelový rok. Jedná se o crossover s praktickou karosérií typu liftback, jenž citelně čerpá inspiraci z BMW 5 GT.

Ani ryba, ani rak, kdo to bude kupovat? Tak jsme se ostatně ptali i v případě představení takového BMW X6, tento model přesto zatím dělá automobilce BMW radost a prodává se dnes dokonce více než klasická X5. Honda Accord CrossTour vstoupí do prodejů již 20. listopadu a prodávat se bude v cenovém rozpětí od 29 670 do 36 220 dolarů (v přepočtu bratru něco přes půl milionu korun...).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

V Evropě se již japonské automobilky přizpůsobily místním zvyklostem v otázce diverzifikace nabízených provedení konkrétního modelu, takže jsou zde pryč časy, kdy byla k mání jediná karosérie a jeden motor. V USA je však tento trend zatím v plenkách, takže i Accord CrossTour bude k dispozici s jediným motorem. Výhradní motorizací se stane tříapůllitrový vidlicový šestiválec řady i-VTEC uložený vpředu napříč, který má být naladěn na 271 koní (198 kW) při 6 200 ot./min. Spolupracovat bude ve všech případech s pětistupňovou automatickou převodovkou, jedinou volbou tak zůstává výběr z pohonu pouze předních, nebo všech kol (u lépe vybavené verze s označením EX-L), což je jasně patrné i z přiložených „rentgenových“ průhledů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Accord CrossTour se bude prodávat ve dvou výbavových stupních, přičemž už základní EX nabízí škálu v USA běžných komfrotních prvků, mezi kterými najdeme i dvouzónvou automatickou klimatizaci s ventilačními výdechy pro zadní sedadla, audiosoustavu s výkonem 360 wattů, changerem na 6 CD, sedmi reproduktory a ovládáním na volantu, v poměru 40:60 dělená zadní opěradla sklápěná na sedáky do roviny s podlahou zavazadelníku, sedmnáctipalcové lité ráfky s pneumatikami 225/65 R17, tempomat, střešní okno, kompas, automatické projektorové reflektory a další.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Vrcholem nabídky CrossTouru je stupeň EX-L, jenž se vyznačuje koženým čalouněním sedadel, řadicí páky a volantu, automatickým stmíváním vnitřního zpětného zrcátka, osmnáctipalcovými ráfky s „univerzálními“ pneumatikami 225/60 R18, vyhříváním a elektrickým ovládáním předních sedadel s pamětí nebo lepším rádiem se vstupem na USB. Připlatit lze snad jen za vestavěný navigační systém s rozměrným monitorem, který vás přijde na 2 200 dolarů.

Styl a samotnou povahu vozu jistě sami zhodnotíte podle přiložené bohaté fotogalerie. Těžko říci, kam ještě vágním způsobem charakterizovaná třída crossover (nebo přesněji pell-mell) zasáhne...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Honda Accord CrossTour
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků