Honda Accord 2011: jemný facelift klasika

Honda stručně představila pro Evropu určené modernizované provedení své střední řady Accord. Nabídne relativně drobné změny.
Honda Accord 2011: jemný facelift klasika

Facelift Accordu se týká obou karosářských verzí, tedy sedanu i kombíku Tourer, nicméně modifikace přispěly k vylepšení podvozku s ohledem na zlepšení jízdních vlastností a čtyřválcového vznětového motoru, který v Evropě stále zůstává středem pozornosti. Na první pohled pozná jen velmi pozorné oko přepracovanou masku chladiče s novými chromovanými lištami, přepracované svítilny s čirými kryty blinkrů nebo nový nárazník. Cromovaná lišta zdobí také víko zavazadlového prostoru a opticky propojuje pozměněné zadní svítilny, nově si bude možno Accord objednat v odstínech Alabaster Silver a Graphite Luster. 

A jak už to u plánovaných faceliftů bývá, ani interiéru se změny nevyhnuly a všimneme si hlavně obkladových materiálů v nových barevných kombinacích. Objevily se zde také dodatečné matně stříbřité obklady volantu, madel řadicí páky a ruční brzdy, dveřních výplní a palubní desky. Vozy z řady Type S se dočkají specifické kombinace čalounění z kůže a látky v tmavě šedém odstínu a černého potahu stropu. Pozornost byla věnována zlepšení odhlučnění prostoru pro cestující. Nové jsou nejen tlumicí materiály ve dveřích a na podlaze, ale také tlustší okna. Ve výbavě nejlépe vybavených Accordů se objevuje populární nesvětlování zatáček a automatické tlumení dálkových světel v případě, že se na obzoru objeví „rovnoměrně osvětlená“ obec nebo jiný automobil.

Novinky čekejme také pod pláštěm karoserie. Těšit se můžeme na nově odladěné pérování a tlumení, na jejichž přípravě se podílely také specializované společnosti z Německa a Velké Británie. Změnami prošel také populární čtyřválcový „turbodiesel“ 2,2 i-DTEC s výkonem 150 koní (110 kW), jenž se nově může pochlubit snížením třecích ztrát a z toho plynoucího poklesu spotřeby paliva a emisí. Honda zatím definitivní údaje nezveřejnila, ale uvádí alespoň to, že sedan opatřený šestistupňovou manuální převodovkou omezí v laboratorních podmínkách obvyklého testování emisí produkci CO2 o 9 g/km, zatímco „automat“ až o 11 g/km. K těmto výsledkům mají přispět také změny v krytování podvozku, ložiska v kolec se sníženým třením a pneumatiky se omezeným valivým odporem.

Modernizovaná Honda Accord se evropskému publiku představí na autosalonu v Ženevě a do prodejů se má dostat ještě v dubnu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Honda Accord s faceliftem pro rok 2011 zatím jen takto

bazar

Honda Accord 2
Rok výroby: 1999
Stav: 239 861 km
Cena: 26 000 Kč
Honda CRV 2,2
Rok výroby: 2010
Stav: 132 724 km
Cena: 270 000 Kč
Honda Civic 2,2
Rok výroby: 2009
Stav: 134 507 km
Cena: 156 000 Kč
Honda Civic 2,2
Rok výroby: 2007
Stav: 162 649 km
Cena: 140 000 Kč
Honda CRV 2,2
Rok výroby: 2008
Stav: 162 745 km
Cena: 230 000 Kč
Honda Civic 1,4
Rok výroby: 2002
Stav: 226 350 km
Cena: 40 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

dnes | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků