Mne skor vadi, ze honda nepredava v europe modely s 3,5L motorom a cupecka. vid: http://automobiles.honda.com/accord/, inac podobne je to s nissanom, to co u nas nissan ponuka je hnus, preco tu nieje altima, maxima, sentra (a to nevravim este japonske modely)? s trosku naslapanejsimi motormi... vid: http://www.nissanusa.com/see-all-vehicles.html, tu v europe vsetci musia strasne setrit s malymi motormi, ale su ludia, ktory by si kupili vacsi a silnejsi motor a nie diesel. Momentalne vlastnim nissan primeru 2.0 benzin 96kw r.v.1998 a dalsie moje auto bude accord 2,4 benzin, nakolko 3,5l u nas niet. Nie kazdy potrebuje mat spotrebu 5l, ja sa na spotrebu nepozeram, ale vychutnavam si vysokootackovu jazdu...(najazdim 35000km rocne)
To, co se prodava v USA jako Accord je ale uplne jine auto, nez tady. Jedna se o japonsky model Inspire a velikosti je momentalne nad Legendem. Dovoz takoveho modelu by v soucasne dobe nemel smysl. Uvidime, jak to Honda vidi s Acurou a co se stane, az prijde novy Legend, velky jako S-klasse - to by byla idealni doba nikoliv na Inspire/Accord, ale na TL.
Měl, minimálně co se verze Coupe týče. :-D V6 3.5 s 6MT a HFP kitem http://www.hondaclub.cz/default.aspx?a=1474 brm brrrrrrm. B-]
Pane Duchoni, nebylo by lepsi pripravovat podobne clanky rovnou pro auto.cz? Kontakt naleznete na magazin.auto.cz/kontakty/kontakty.html.
Hm,zeby niekto opisoval? :-D
Opisují všichni od všech. Vždy existuje pouze jeden zdroj informací a z toho čerpají první a ostatní od nich apod. Kdybych měl pokaždé komentovat to, co obšlehnou konkurenti, nedělám téměř nic jiného.
Dobrý den, je to tak, zvláště u podobných záležitostí z našeho trhu vycházíme většinou z jediné tiskové informace, není divu, že se pak články, zaměřené na aktuálnost, mohou podobat :-)
Ano, to je sice pravda, nicméně auto.cz má ve své tabulce chyby, nevím, jestli záměrné, aby opět zjistilo, kdo všechno je využívá jako zdroj informací nebo jen nechtěné. Všechny ceny na auto.cz uvedené jsou totiž ve skutečnosti o 900 korun nižší. Takže pane Duchoni, zachovejte se jako chlap a přiznejte barvu. B-]
Chyby tam dává každý. Také občas sleduji kde se všude naše info dostane :)
No, že se to na AR, pochopitelně v rámci "testování" kopírování ostatními, chybami jen hemží, to jsme si všimli mockrát. :-D To ovšem nemění nic na tom, že Ondřej Láník trefil hřebíček na hlavičku, že jste tabulku opajcovali. :-P
Samozřejmě že si tabulku nikdo nevymyslí. Kolega není telepat, aby si ceny vycucal z kříšťálové koule.
Proč je 2.0 benzín možné v ČR koupit jen s nejnižší výbavou? Teď, když je nafta tak drahá a tenhle benzín relativně úsporný (na dvoulitr). Nějak to nechápu. Jestli by už fakt nebylo lepší vykašlat se na české dovozce a zajet si do Německa nebo Maďarska vybrat verzi, kterou člověk doopravdy chce a ještě ušetřit.
No pokud chces 2.0 v lepsi vybave, pak vykaslat se na mistni dovozce resenim zcela jiste je. V tomto Hondu taky nechapu, minimalne jako Elegance by 2.0 byt k dispozici mel, vzdyt to neni zadny socialni motor a logika jedne vybavy je ponekud nesmyslna, kdyz v okolnich statech neni problem. Nastesti neni problem ani ten dovoz odjinud, takze jen do toho a treba to pak Hondu trkne ;-)
Lepe vybrat urcite ano, ale cena minimalne v Nemecku nizsi nebude...
Bohužel s mírně upraveným designem, to asi nebude trhák v případě "jen" 110kW motoru a obstarožního automatu ... co si má člověk myslet o automobilce, která se nestydí přijít v této třídě s pětistupňovým automatem? Asi už na vývoj moc peněz nebude... čekal jsem víc... koncern dnes i do trapnýho touranu montuje na přání samoparkovač, má DSG, DPF, 125kW TDI 4vál atd... (a to jsem měl hondu S2000 která byla skvělá), ale čas utíká.... a Hondě v tomto segmentu evidentně utekl...
S tím se dá vcelku souhlasit. Zatím nic nepředvedli. Starý model se moc nechytil. Samozřejmě super píár, kdy novináři museli dostat pořádně nasypáno, takže oslavné troubení bylo a je zase pěkně halasné. Motorický pajšl je popsán vcelku výstižně a já když vidím nesmyslně hmotnou příď mám dojem, že se koukám na ledoborec Lenin. To kluci šikmooký nezvládli.
kW nejsou vsechno, v tomto smeru se zeptej lidi, co maji soucasny 103 kW motor a znaji konkurenci. Honda vsadila na linearni zatah a spolehlivost, coz si vsichni majitele svorne pochvaluji. DPF je fajn, ale mozna by stalo za to se podivat, ze Honda plni stejne emisni limity i bez nej, takze kde mas problem?Jinak vykonu se dockas, 180 k diesel bude a jestli se podari ho udelat stejne dobre, jako ten soucasny, urcite budes spokojen. Osobne doufam, ze to nebude jak IS220d, kde jsem mel pocit, ze pulka koni cestou z Japonska chcipla (ale tam za to muze i o dost vyssi vaha auta, Lexus je pekny otesanek).Souhlasim jen s petikvaltem, ktery nejen, ze ma malo stupnu, ale je predevsim tragicky pomaly, nahrada mela prijit uz davno.
a btw emisni limity - je v nich uveden i pocet pevnych castic? uznavam ze ti nejmensi to stejne neodstrani , ale kazdy takovy filtr porad dobry... at uz FAP nebo DPF... ja u o2 rs tdi i u pasika vim , ze koncovky vyfuku zustavaji CISTE bez zaspineni a po odstraneni softwaroveho problemu u ridici jednotky DPF je to vec , u ktere mam aspon pocit , ze kdyz uz nic, aspon neco malo pro tu ekologii... :)Me se predchozi accord velice libil, palubka pekny, motor krasne vrnel (a uznavam ze oproti TDI-PD se to z venku nedalo absolutne srovnat...) , ale proste kdo je zvykly si auto postavit na prani a nebrat skladovku, toho honda neoslovi.A co se tyce automatu, spousta lidi v mem okoli v posledni dobe hovori o tom, ze priste uz jen automat, obzvlaste po odzkouseni DSG... Ale ja vam nic nevymluvim, Fordiste nedaji dopustit na nove mondeo, me se u nej nelibi palubka, hondiste zase naopak, ja mam passata, takze muzu byt povazovan za zaryteho VW protagonistu.. ale porovnavam hondu s evropskyma autama stejne klasy
emisni limity - nezlob se, ale ohaneni se pocity mi prijde ponekud malo. To je jako tvrdit, ze pocitove se ti zda pomalejsi auto rychlejsi. Fajn, je to tvuj pocit, ale necekej, ze to budou vsichni videt stejne.auto na prani - ale to sis nemohl postavit ani u minule generace a neni to problem jen Hondy. Pokud potrebujes sirokou moznost volby vybavy, proste pujdes jinam, nez za Japonci nebo Korejci. Ze je hloupost mit 2.0 jen v Comfortu, co na to rict. Ale proste je to tak - a stejne mam dojem, ze i kdyby slo doobednat nevim co, Accord by sis nekoupil, takze to sice muzes kritizovat, ale kdyz kseft Honde neudelas, muze ji to byt jedno. automat - zalezi, jake mas okoli. Ale prodeje automatu celkove jsou aspon u nas porad o nicem a ja bych spis vsadil na trh, nez na par znamych. Ano, skutecne mi nevymluvis, ze je DPF spasa, kdyz emisni limity splnuje DTEC i bez nej. Ze stoji automat za prd, na tom jsme se shodli, takze nevim, o co ti jde. A ze ti nevyhovuje system vybav, co se da delat. Me osobne nevadi, stejne bych se dival jen a pouze po Exe (ne top exe) a tam je vsechno, co bych chtel. Neni to fajn, ze si muzem vybrat?
Přesně tak..110 Kw bude na tuti stačit.Na předjíždění to bude taky OK, tady problém nevidím.Všichni řeší čísla... a že by Honda neuměla ten diesel naladit jako konkurence??No nesmysl.Nakonec ve starém Accordu ta slabší 2,2 šlapala taky fantasticky.Takže ta silnější horší nebude.Tohle bych fakt nekritizoval.
predvede, predvede.. kdy... kvalitnejsi ci silnejsi diesely ma dnes kde kdo... vw, MB, bmwja to jejich i ctdi nebo jak jezdil, bylo to fajn, ale problem s volbou vybavy, kombinovani , konfigurace... proste v tomhle accordu NENI nic, co by nabidlo neco navic oproti evropskym automobilkam... nemam nic proti honde, v podstate jsem ji tak nejak fandil, ale bavime se o tomto accordu... ale zaryti hondiste nic nepripusti... me je to fuk :) to uz i ten avensis bude lepsi
Myslíš, že si každý bude v Čechách kupovat automat? Mimichodem na podzim příde zcela nový automat a to i pro diesel a na přelomu roku 180k diesel. Takže když např. VW dává do Pasatu 1,6 mrdku, tak je to asi dobře? Viď? Jinak systémy LKAS, ACC + CMBS ti asi nic neříkají. Ještě jedna věc myslíš, že DPF je opravdu technologický náskok? Já tedy ne spíš je machr ten kdo DPF doteď nepotřeboval.
Ono je to hlavne trosku zvlastni s ohledem na fakt, ze o tridu nizsi ctyri roky stary Civic z vlastni staje ma automatickou prevodovku sestistupnovou! 3-[
Civic ma ale robotizovanou prevodovku, od klasickeho HDM automatu v Legendu nebo Accordu uplne jina koncepce. Ze je ten petikvalt trapas je jasny, predevsim s ohledem na jeho "kvality". Kdyby to byla superrychla prevodovka, nevidim v tom problem, ale takhle je volba automatu uplne mimo misu. Ze se na necem lepsim pracuje se vi uz delsi dobu, bohuzel si musime pockat minimalne na predstaveni TL pozdeji tento rok, nebo mozna hur, az na novy Legend.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.