Honda - Li Nian Everus: čínská studie, ze které se vám zatočí hlava

Na právě probíhajícím autosalonu v Pekingu vystavila společnost Li Nian svoji studii Everus. Li Nian je jméno společné firmy značek Honda a Guangqi Honda Automobile (dříve fungovala jako Guangzhou Honda Automobile) a jejich Everus se vyznačuje kromě jiného i maskou chladiče ve stylu současných amerických modelů Acura a velmi zajímavě řešenými předními světly.

Zkuste se na chvíli upřeně podívat na první přiloženou fotografii - máte pocit, že vidíte dvakrát? Pocit je to správný, návštěvu očního ale můžete klidně zrušit, světla jsou na sobě totiž „naskládána” opravdu dvoje.

Podrobností zatím mnoho nemáme, ale tato studie podle všeho vychází z modelu Honda City, takže se pod její kapotou podle všeho ukrývá motor 1,5, nebo 1,8 l s výkonem 120 koní (88 kW). Sériové  provedení se má představit na veletrhu Guangzhou Motor Show. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek

Honda - Li Nian Everus

bazar

Honda Civic 1,4
Rok výroby: 2011
Stav: 26 745 km
Cena: 220 000 Kč
Honda Civic 1,6
Rok výroby: 2004
Stav: 50 568 km
Cena: 120 000 Kč
Honda CRV 2,2
Rok výroby: 2011
Stav: 150 530 km
Cena: 270 000 Kč
Honda Civic 1,4
Rok výroby: 2005
Stav: 137 989 km
Cena: 57 000 Kč
Honda CRV 2
Rok výroby: 2009
Stav: 152 049 km
Cena: 203 000 Kč
Honda CRV 2
Rok výroby: 2009
Stav: 110 434 km
Cena: 300 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků