Honba za ekologií začala před 40 lety. Volkswagen tímto vozem předběhl dobu o tři dekády, měl i stop/start

8 komentářů

emkejx
3. července • 19:48

vypada to ako tehotna Renault 19

pacho
2. července • 18:28

v téj dobe už čínania mali lepší dizajn. štart stop v tom čase mal aj fiat, čiže žiadná prevratná novinka, len okopírované. V roku 1983, ako prvý na svete práve fiat zaviedol sériovo S a S , systém.

puk123
4. července • 7:51

Pro mě je Passat B3 v tomto stylu nejhezčím pasátem a historicky jedním z nejhezčích kombíků. Číňani v té době možná měli lepší dizajn, ale určitě ne aut. ;-)

pfm
2. července • 18:59

Auto 2000 nebyl koncept pro "krasu", ale pro efektivitu. Vitezem se tehda stal Audi C3/44 "doutnik". FormelE alias "stop start" na prani uz od roku 1979 v Audi 80 ...
Fiat rozhodne nezavedl seriove SS system, protoze to v tu dobu nezavadel nikdo, byla to vzdy zaskrtnutelna polozka ceniku.

smějící se bestie 2
2. července • 14:48

Stop/start je až taková výhra ?

JAC
2. července • 21:40

Je to fakt "o zvyku". zpočátku jsem to vypínal, nyní to nechávám "žít vlastním životem"
Po městě toho moc nenajezdím a mimo město se to aktivuje minimálně.

pfm
2. července • 19:03

tehda ten stopstart fungoval obracene - zatimco dneska se musi vypinat (nejlepe hned po startu), tehda se musel zapinat "na prani" - na pacce sterace byl bocni cudlik "stop". Ja mel zkusenost jen s prvni verzi, kde se musel pri kazdym zastavovani aktivovat (dle libosti), druha verze uz mela jakejsi "automat" (jednicka a dvojka mela kontakty, ktery rikali RJ co ma delat).
Prvni verzi prodavala dokonce Hella jako "dodelatelny udelatko" - mel jsem tu smulu to najit v jednom aute.

Doporučujeme

Články odjinud