Home Credit Petra Kellnera investoval do prověřování ojetin

Za novou službou nabízející pomoc s výběrem a pořízením ojetého auta stojí společnost Home Credit, která patří do portfolia úspěšného českého finančníka.
Home Credit Petra Kellnera investoval do prověřování ojetin

Možná i vy jste zaregistrovali poměrně masivní reklamní kampaň společnosti Autotým, která nabízí motoristům pomoc s vyhledáním a pořízením ojetého auta. „Auto vás může zradit po několika ujetých kilometrech či spolehlivě sloužit řadu let. Jsme odborníci, kteří pro vás auto prověří, abyste měli jistotu, že kupujete dobře,“ uvádí firma na svém webu

Ve srovnání s jinými podobnými službami, které většinou stojí na jednom expertovi nebo malém týmu, zaujme Autotým nejen velikostí online kampaně, ale také celostátní působností. Podle webu má pobočky ve všech krajích. Provozuje „zelenou“ infolinku s předčíslím 800 a má také internetový chat, jehož pracovníci vás při návštěvě webu osloví a nabídnou pomoc.

Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým obloukem

Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým obloukem

Člověka nutně napadne, že za projektem musí stát poměrně velký investor. A také ano. Společníkem s vkladem 100 % je v Nizozemsku registrovaná společnost Home Credit Lab N.V., kterou ovládá český podnikatel Petr Kellner – podle různých miliardářských žebříčků s náskokem nejbohatší Čech.

Home Credit: Na půjčkách Autotým nestojí

Nabízí se úvaha, zda prověřování ojetin neslouží jen jako záminka k přímému prodeji spotřebitelských úvěrů zájemcům o ojetiny. Tisková mluvčí Home Creditu Zuzana Bienvenu ale takové podezření odmítá. Argumentuje přitom přesvdčivými čísly: „Penetrace úvěrů je aktuálně asi 6 procent.“ 

To znamená, že ze stovky klientů, jimž Autotým pomohl vybrat ojetinu, si půjčku od Home Creditu vzalo jen šest lidí. 

Také  signály z trhu ojetin, které se nám podařilo získat, mluví o tom, že pro „experty“ Autotýmu není výběr aut žádnou formalitou. Naopak jsou prý až příliš vybíraví. Podle našeho zdroje odmítnou až dvě třetiny aut, na která se přijedou se svými zákazníky podívat. 

Octavia 2.0 TDI najela 500.000 km. Proklepli jsme ji s expertem na ojetiny

Octavia 2.0 TDI najela 500.000 km. Proklepli jsme ji s expertem na ojetiny

Podle Zuzany Bienvenu jde zatím o mladý byznys, počty realizovaných zakázek se pohybují v desítkách měsíčně. Proč tedy skupina Petra Kellnera investovala do tak malého podniku, který navíc s finančnictvím souvisí pouze okrajově?

„Autotým je jeden z několika projektů, které vyvíjíme v naší „laboratoři“ jako ve start-upovém prostředí,“ vysvětluje tisková mluvčí Home Creditu. „Cílem těchto projektů  pod hlavičkou Home Credit Lab je nacházet nové příležitosti v oblastech, které nesouvisejí primárně s půjčováním peněz,“ říká.  

Pokud máte se službami Autotýmu osobní zkušenost, budeme rádi, když je napíšete do diskuze pod článkem.

Aktualizováno 7. dubna 16:35: Článek jsme doplnili na základě informací od tiskové mluvčí Home Creditu.

Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

dnes | Miro Mihálik | 33 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků
TEST Audi A6 50 TDI quattro: Maximálně efektivní manažerský balíček?

Audi A6 50 TDI quattro

Audi přispěchala s novou A6 v nejisté emisní době, stojí na úplně nových základech a spolu s A8 reprezentuje nové pojetí interiéru. A postavit se má aktuální velmi povedené pětkové řadě od BMW. To je hodně úkolů na jeden sedan vyšší střední třídy!

6.  12.  2018 | Milan Lažanský | 38 příspěvků