Holden: LPG pro výkonné osmiválce

5 komentářů

klk
23. června • 10:11

pokial viem, tak vyroba LPG nie je o nic lacnejsia ako vyroba benzin. Teda rozdiel v cene je len umely a sposobeny nizsimi danami. Ak teda staty sa rozhodnu zatazit LPG rovnakou danou ako benzin.. cennova vyhoda je v prdeli..

Jarda
16. června • 16:33

Dobrý den, pokud je mi známo, tak technologii vstřiku LPG v kapalné podobě již nějakou dobu nabízí holandský výrobce Vialle. Tento systém, označovaný jako LPi, je montován (mimo jiné) do vozů Subaru, poháněných alternativně LPG palivem (bivalentní systém, tedy možnost použití jak LPG tak benzinu). Sám druhým rokem vlastním Subaru Forester, vybavené touto progresivní technologií kapalného vstřiku LPG. S pozdravem Jarda.

Zelí
16. června • 16:41

Není nad to, vynalézt již vynalezené aneb vlámat se do otevřených dveří. Pravá cimrmanovština.

Mark Daniel
16. června • 14:59

Porísm Vás, po krachu GM mala prísť záchrana len pre BUICK, CHEVROLET, GMC a CADILLAC. Holden bude teda existovať?

DaewooMaster
16. června • 19:46

Též jsem marně pátral po tom, co bude s neamerickými a neevropskými divizemi GM, ale nikde jsem se o tom nedočetl ani slovo (hold novinařina už není, co bývala, všichni jen papouškují jednu oficiální zprávu, vlastní invence nulová). Zřejmě ale vzhledem k tomu, že Holden i Daewoo se mimo své domoviny prodávají jako Chevrolety nebo Buicky (v Číně), jsou brány jako součásti těchto značek...

Doporučujeme

Články odjinud