Holden Commodore VF: naposledy se zadním pohonem

5 komentářů

KarelAntonin
11. února • 20:25

Škoda že se nebude do ČR dovážet

xjohny
11. února • 9:32

Je to hodně podobné Chevy Malibu. Tak mi teda vrtá hlavou, proč Australani můžou mít RWD a zbytek světa ne?

Marek
12. února • 21:59

Protože výkonější auto se zadním náhonem je jen pro lepší řidicě:D Což tady moc neni... takže by si každej kupoval auto se zadnim nahonem a hned v první zatacce by vletel do stromu...
Prostě u nás se ujalo FWD... kdežto unich moc ne... Přece jen předni nahon je evropská záležitost:D

JaM
11. února • 9:47

tak minimalne v EU je to koli Insignii...

lethal924
15. února • 9:39

Vzdyt to jak insignia vypada. zvenku i zevnitr. To tam dali motor napodel? koncern dovolil tak nakladne zmeny? Na druhou stranu se v clanku pise ze to kompletne vyvinuli v australii, coz mi zase nesedi s tim ze to opravdu ve vsech smerech vypada jako derivat insignie...

Doporučujeme

Články odjinud