Hofele Audi Q7 Full Package: pro náročné

Hofele připravil zajímavý paket pro Audi Q7. Ten má působit luxusním dojmem, ale z fotek to vypadá spíše na zdařilé oplastování.

Hofele není pro ty, kteří se ve světě čtyř kruhů, neznámým pojmem. Neustále se snaží vylepšovat vozy, které mají už z výroby vůči konkurenci náskok díky technice. Jenže i tento náskok je třeba udržovat (nebo dokonce zvětšovat?) a od toho tu jsou tuneři.

Audi Q7 z dílny Hofele si nese jméno Full Package, což značí, že se jedná o to nejnadupanější, co lze spatřit. A na stylingu je to vidět.

Základem je inovace v oblasti nárazníků. Přední i zadní je nyní jiný a Audi tak působí daleko mohutněji. Když k tomu započítáme spoiler nad zadním oknem, který zřejmě zlepší přítlak při vysokých rychlostech, prahové nástavce, jejichž význam je mi neznámý, gril chladiče z S8, působivý „motor dome” na přední kapotě, který nemá funkční smysl jistě žádný, a pod podběhy dosadíme kola s rozměrem 20-22", je zde Q7 ve Full provedení.

O úpravě techniky se Hofele nezmiňuje. Proč také, z tohoto auta budou jistě všichni uchvácení již po prvním očním kontaktu...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Hofele Audi Q7 Full Package
Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 38 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků