Hofele Audi Q7 Full Package: pro náročné

Hofele připravil zajímavý paket pro Audi Q7. Ten má působit luxusním dojmem, ale z fotek to vypadá spíše na zdařilé oplastování.

Hofele není pro ty, kteří se ve světě čtyř kruhů, neznámým pojmem. Neustále se snaží vylepšovat vozy, které mají už z výroby vůči konkurenci náskok díky technice. Jenže i tento náskok je třeba udržovat (nebo dokonce zvětšovat?) a od toho tu jsou tuneři.

Audi Q7 z dílny Hofele si nese jméno Full Package, což značí, že se jedná o to nejnadupanější, co lze spatřit. A na stylingu je to vidět.

Základem je inovace v oblasti nárazníků. Přední i zadní je nyní jiný a Audi tak působí daleko mohutněji. Když k tomu započítáme spoiler nad zadním oknem, který zřejmě zlepší přítlak při vysokých rychlostech, prahové nástavce, jejichž význam je mi neznámý, gril chladiče z S8, působivý „motor dome” na přední kapotě, který nemá funkční smysl jistě žádný, a pod podběhy dosadíme kola s rozměrem 20-22", je zde Q7 ve Full provedení.

O úpravě techniky se Hofele nezmiňuje. Proč také, z tohoto auta budou jistě všichni uchvácení již po prvním očním kontaktu...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Hofele Audi Q7 Full Package
Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

16.  12.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků