Hodnotu si nejlépe drží vozy Subaru, říkají analytici. Japonci vedou i v prémii

50 komentářů

Kosanovič
28. prosince • 11:24

Článek o prdu, resp. o americkém trhu, v Evropě potažmo v ČR je to zcela jinak. U nás si nejlépe drží cenu Škoda, Dacia nebo VW. Subaru má jako ojetina naopak jednu z největších ztrát hodnoty z důvodu přemrštěných cen nových aut.

.
28. prosince • 12:28

Je to tak, je to otázka nabídky a poptávky a dostupnosti servisu. Proto v Česku v zájmu kupujících vedou škodovky a tomu odpovídá i cena. Pokud by nebyl zájem, cena by šla dolů. Koupit jako ojetinu něco od Subaru může být pro někoho ze zapadlé odlehlé vesnice problém z hlediska dostupnosti servisu. Pokud je servis dostupný, tak je Subaru dobrou volbou - zaplatí se za případné opravy možná více, ale méně často. To můžou potvrdit skalní subaráci, kteří nedají na Subaru dopustit.

Marex
28. prosince • 21:01

Osobně bych ojetinu Subaru nedoporučoval a to píši jako Subarák. Problém je ten, že díky tomu, že ta auta v benzínu jsou dosti spolehlivá a nic kromě základního spotřebáku a náplní to nechce, tak mnoho majitelů v ČR prdí i na ten základní servis a navíc autorizáky jsou jedním slovem tragédie a dokážou nadělat více škody, než užitku. Jistota je si servis dělat sám, nebo u někoho, kdo těm autům rozumí. Nicméně pokud se už u Subaru něco podělá a díl není v druhovýrobě, což je poměrně často, tak je ta cena úplně někde jinde. Škodovky se sice dosti sypou a furt mají s něčím problém (několik jich bylo v rodině), nicméně ty ceny dílů jsou podstatně nižší, i díky větší nabídce v druhovýrobě. Sice ve finále může Škodovka vyjít na servisu dráže, pokud se všechno sečte, ale není to díky menším částkám hned vidět.

Michal2
28. prosince • 14:00

Zase Škodovku(koncern) ti opraví kde kdo u nás a nemusíš do origo servisu nebo ke specialistovy daný značky.Navíc co v autě není se nemůže posrat.

.
28. prosince • 14:45

Však jsem to napsal: "....problém z hlediska dostupnosti servisu."
Jen k tomu tvému "Škodovku(koncern) ti opraví kde kdo u nás" bych byl opatrný, protože když ti někdo dokurví nekvalifikovaným zásahem auto, můžeš se jít klouzat. Do škodovek se v Česku pustí kde kdo včetně neumětelů a to může být příčinou některé kritiky nespolehlivosti škodovek. Ne každý se přizná k tomu, že naletěl a nechal si "opravit" auto u nějakého Lojzy. Samozřejmě může člověk špatně pochodit i ve značkovém servisu, ale v takovém případě je možnost bránit se - reklamace, žaloba apod. Na Lojzovi si nikdo nic nevezme. Najít a mít spolehlivý a poctivý servis je výhrou pro každého. Kdo ho má, vyhrál a je jedno, jestli se jedná o značkový servis nebo o soukromníka se zlatýma rukama a "zlatými" znalostmi a nástroji.
Do japonských aut se Lojzové moc nepouští, jezdí jich málo, a proto mají málo kšeftu. Na druhou stranu majitelům japonských aut proto někdy nezbývá než chodit jen do značkového servisu. Všechno má plus a minus a každý se musí sám rozhodnout, co za auto koupit a kde a jak ho servisovat.

Petr
28. prosince • 14:41

Ja nevybiram auta podle toho, kde je servis, radeji vybiram auta, kde do servisu musim pouze jednou za rok na prohlidku. Ale vim, ze vy Skodofilove to mate jinak.

AloisM.
28. prosince • 18:46

Tenhle pracovník ve skladu náhradních dílů nemá ani na vlastní nové kolo .
Jen se předvádí .

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
AloisM.
28. prosince • 18:47

Petr .
Nemá ani vlastní zubní kartáček.

.
28. prosince • 16:25

Jo, to je také řešení - operativní leasing a servis se službou pick-up a do servisu nemusí člověk chodit vůbec. A má každé 2 roky nové auto... To znají ale i Škodofilové.
Každý, kdo vybírá nové auto, tak ví, že do servisu musí pouze jednou za rok na prohlídku a víc to nebude potřeba (tedy kromě nějaké reklamace)...:-)
Ten, kdo si může dovolit koupit jen letitou ojetinu a nebo musí jezdit s novým autem déle jak 12 let, tak musí počítat s častějším servisem a platí to pro všechna auta všech značek.
Je zde ještě jedna možnost - ten kdo najede s autem jen 2 tisíce km ročně, tak pravděpodobně vystačí se servisem 1x ročně i se starým autem.;-)

Pavel
28. prosince • 10:34

I Subaru má své průšvihy, kterým je dobré se vyhnout, např nafta z prvních let produkce. Co je drží na špičce je určitě preciznost technologií výroby a s tím spojená kvalita a dlouhá výdrž komponent. S antikorozní ochranou je to horší. Na druhou stranu některé servisní úkony, např. u určitých motorizací nutnost téměř vyndat motor kvůli seřízení ventilové vůle, jsou konstrukční propadák....

.
28. prosince • 12:22

Dokonalé auto neexistuje. Každé auto má své mouchy, některé větší, jiné menší a často zanedbatelné. Kolikrát se probírá rez podvozkových skupin. Pokud to ale neovlivňuje funkčnost, tak to nevadí. Kdo leze pod auto? Vady motoru například ale pozná každý. O tom by mohla být samostatná diskuse. Týká se to v podstatě všech značek - každé se povedl alespoň jeden nepovedený motor. Kdo si koupí auto, musí počítat s tím, že se může občas něco pokazit a musí něco vyměnit. Obecně japonská auta jsou na tom dobře, jsou spolehlivostí nadprůměrné. Cenově to ale vyjde možná nastejno. Méně se opravuje a vyměňuje, ale díly jsou dražší. Je na každém, pro co se rozhodne a jakou zvolí strategii. Někdo kupuje ojetiny, které točí pro 2 letech a opravám se s dávkou štěstí zcela vyhne, jenže neustále hledá a vybírá co koupit příště, aby to byla tutovka bez potřebných oprav. Jiný zase koupí úplně nové auto a opečovává ho a slušně s ním jezdí, a proto mu vydrží spoustu let k naprosté spokojenosti jen s běžnými opravami v rámci pravidelného servisu. Tato strategie v případě japonských aut nemusí být špatná a funguje, soudě podle dostupnosti zánovních ojetin. Kdo je s autem spokojen a auto mu dobře slouží, tak ho přece neprodává. Nic ale není absolutní a občas to může být úplně jinak.

28. prosince • 22:00

Jediná automobilka s tebou nebude souhlasit,to je víc než jisté.
Proč? Která?
To nemá smysl rozebírat.

.
29. prosince • 16:07

Rolls-Royce, to je přece jasné.:-)

=
29. prosince • 17:52

V ceskem jazyce Hyundai - Kia

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
.
29. prosince • 22:55

?

Hustodrak
28. prosince • 9:37

Subara mám rád, ale tenhle článek je hrozně. Informační hodnota nula. Navíc je to v Americe, u nás by to dopadlo jinak. Vyhrála by škodovka potažmo VW a to zcela zaslouženě. Jiný kraj, jiný mrav.

28. prosince • 18:51

Hmm,jste hodně bohatý člověk .
Jak jinak si vysvětlit,že vlastníte anebo vlastnil všechna vozidla na fóru projednávána.
Myslím, že něco měnit pořádku ...
..

jean
28. prosince • 10:23

Nevyhrala, subaru a suzuki su tazke sekty, 15 rocne auta maju bezne 25% a viac povodnej hodnoty. Za 20 rocne vitary pytaju sialenci aj nad 3000 euro.

28. prosince • 21:57

Nemáš na to a jen závidíš

28. prosince • 18:43

Beze slov ........

petr r. (petrumr)
28. prosince • 10:34

u nás ten trh s ojetýma autama je zvláštní, nové japonci nejsou a trh ojetin zaplavila škoda. Může se třeba na tipcaru vynechat značka? Při nechání všech značek? Prostě japonce do 5000Km nenajdeš.

,,,,,
28. prosince • 10:58

Umr:buď neumíš pracovat s vyhledávačem nebo jsi fakt už zase nalitej.Když třeba na SAuto zadáš jen japonce,do 5tis.km,ojeté,vyjede ti 118 nabídek,tak nevím co tu mudruješ.A kdybys uměl zacházet s mobile.de,dostal by ses na úplně jinou cifru.

28. prosince • 18:52

Jako řeznický pes.......

petr r. (petrumr)
28. prosince • 11:31

2639 , nevím kdo z koho, ty asi nevíš co je japonec nebo přišels sem prudit?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
,,,,,
28. prosince • 11:37

2632 nové/předváděcí/ojeté
121 ojeté aktuálně,nebyla snad řeč o nových autech

petr r. (petrumr)
28. prosince • 12:01

.

I
28. prosince • 12:04

:-D:-D:-D

I
28. prosince • 12:06

Před okamžikem upraven text. To vypovídá o všem co je petr.r zač a jaké píše diskusní příspěvky.:-D

petr r. (petrumr)
28. prosince • 12:10

.
příspěvek smazán za učelem podchycení ip adres odpovídajících

28. prosince • 18:49

Budeme pokračovat podle plánu a myslím, že spousta lidí tady se naučí slušnému chování

.
28. prosince • 12:40

Podle toho, že byl tvůj příspěvěk petr.r opět upraven či smazán, ukazuje, že ses dostal tvojí reakcí a argumentací opět za rámec diskuse (způsob argumentace, lži, pomluvy, urážky, napadání,..).

.
28. prosince • 12:36

Bokud bys psal rozumné příspěvky a normálně reagoval, tak by na tebe nikdo neragoval způsobem, který se ti nelíbí. Co vyšleš, to se ti vrátí. To ví asi každý, tedy kromě tebe petr.r.

I
28. prosince • 12:30

Už jsi to nahlásil policii, jak jsi to opakovaně upozorňoval?:-)

Garam Masala
28. prosince • 12:08

on za to nemůže,on je debil,to je diagnóza,potřebuje odbornou pomoc:-D:-D:-D

I
28. prosince • 12:08

Takové magořiny, které musely být vymazány, dokáže psát akorát debil a petr.r. Ale musel jsem se hodně chlámat, ještě teď mne to bere.:-)

28. prosince • 18:52

Chování na úrovni,
Jen tak daly.......

.
28. prosince • 12:12

taky mne vzal záchvat:-D:-D:-D,to fakt pobavilo.Chtěl bych ho vidět jak se teď tváří u toho compu:-))

.
28. prosince • 11:58

takže PetrUmr se opět ukázal jako debil.Tvrdí,že japonce do 5000km nenajdeš.Když mu je sděleno,že na SAuto je v nabídce cca 120 vozů odpoví,že ne,že 2632:-D:-D:-D
to je fakt kus kokota,a ještě dělá chytráka a opět se ukáže jako debil,když plete vše dohromady-nové,předváděcí,ojeté.
petr umr je naprostá jednička v předvádění své vlastní debility

Garam Masala
28. prosince • 10:42

Petr Umr už je zase v delírku:"Může se třeba na tipcaru vynechat značka? Při nechání všech značek?"
Dej si ještě jednoho a běž zase spát,ať je tu od tebe klid.

ACE
28. prosince • 9:24

Kdo jezdí v japonském není překvapen (pochopitelně nemyslím když si koupíte vyvrkanej ze dvou kusů slepenej vrak) Prostě jen jezdíte a měníte olej a smějete se různejm hospodskejm legendám.

.
28. prosince • 11:00

Članek pojednává o us trhu. U nás je situace úplně jiná. Cenu si drží Škodovky, Audiny a to takové, se kterými bych se bál vůbec odjet. Japonci u nás padají na ceně rychle. Pro toho, kdo se vyzná, to dělá dobrou příležitost.Japonce jsem měl od novoty a zas tak nadpozemské to není. Motor ok, ale vše ostatní průměr. A potom jako na staršího drahé origoš díly. V pozdějším věku ho začala trápit koroze a to i na podvozku. Obecně brzdy, tu špatně fungovaly stěrače, příště vypnul jeden repro k radiu. Ale o motor jsem se skutečně nebál. Teď jezdím Škodou III.gen. Je celkově o dost kvalitnější. Jenže je dost nudná. Asi se vrátím k Japonci.

Redblock
28. prosince • 10:51

Jo jo, hlavně diesel je velký držák :D

Hubert
28. prosince • 10:33

Máš pravdu, kdo jezdí v Subaru, není překvapen. Měli jsme ve firmě 4 kusy, u všech odešly motory, takže jsme neměli čas ten olej ani vyměnit. Benzin i nafta. :(

Smrdík
29. prosince • 9:47

Smutná pravda

ACE
28. prosince • 10:46

Jo a tady klidně odpřísáhneš že je to pravda a jestli lžeš, ať ti vyschne pytel :-D:-D:-D

Maniak
28. prosince • 18:23

Stačí pohledat, jaké jsou ty motory držáky.

ACE
29. prosince • 9:03

Správně, opravdu stačí prohlédnout jaká auta jsou na špici v různých zemích světa a závěr je jasný a zcela přesvědčivý.

Hustodrak
28. prosince • 9:41

Nemáš úplně pravdu, já ani ten olej neměnil🙂

ACE
28. prosince • 10:32

Pokud máš elektro tak nemusíš :-D

:-D:-D:-D
28. prosince • 9:36

:-D:-D:-D

Doporučujeme

Články odjinud