Tak staci dat do ponuky na odpredaj Ferrari a Mini a tam by sa videlo aku hodnotu ma ktora znacka. Myslim, ze marketerom Mini by padla sanka. Na hodnotu Ferrari nemaju a nikdy mat nebudu.
To je tak, kdyz marketeri delaji hipsterum zebricky. :-)
zvlastni pocty maj, kuprikladu Tesla ma podle nich cenu 4 miliardy, pritom jiz v roce 2013 byla za Teslu nabidka 8 miliard a byla odmitnuta, vidim tam dost divnych cifer u spousty brandu
Hodnota znacky, market capitalization (sumar hodnoty akcii na danej burzej) a trhova hodnota (za ucelom kupy firmy ako takej), su uplne ine veci.Priklad, najhodnotejsou firmou sveta podla market cap je Apple. Apple ma navyse k dispozicii hotovost, za ktoru by si mohli kupit VSETKY akcie GM, Fordu a VAG dokopy.
jj tady píšou jak je Mini hodnotnější Ferrari, a zubní pasta či Photoshop je strčí do kapsy :) Ač je tam spoustu jiných zrůdností, které by spíš měli krachnout než se vyhřívat na špici podobných hitparád
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.