Hodnota značky Mini prudce roste. Překročila i Ferrari

5 komentářů

ello
26. září • 20:54

Tak staci dat do ponuky na odpredaj Ferrari a Mini a tam by sa videlo aku hodnotu ma ktora znacka. Myslim, ze marketerom Mini by padla sanka. Na hodnotu Ferrari nemaju a nikdy mat nebudu.

Miyaki
26. září • 18:01

To je tak, kdyz marketeri delaji hipsterum zebricky. :-)

Saman
26. září • 10:36

zvlastni pocty maj, kuprikladu Tesla ma podle nich cenu 4 miliardy, pritom jiz v roce 2013 byla za Teslu nabidka 8 miliard a byla odmitnuta, vidim tam dost divnych cifer u spousty brandu

Joe Doe
27. září • 9:40

Hodnota znacky, market capitalization (sumar hodnoty akcii na danej burzej) a trhova hodnota (za ucelom kupy firmy ako takej), su uplne ine veci.Priklad, najhodnotejsou firmou sveta podla market cap je Apple. Apple ma navyse k dispozicii hotovost, za ktoru by si mohli kupit VSETKY akcie GM, Fordu a VAG dokopy.

Jig
26. září • 16:44

jj tady píšou jak je Mini hodnotnější Ferrari, a zubní pasta či Photoshop je strčí do kapsy :) Ač je tam spoustu jiných zrůdností, které by spíš měli krachnout než se vyhřívat na špici podobných hitparád

Doporučujeme

Články odjinud