Hodnota značky Mini prudce roste. Překročila i Ferrari

Některé značky přímo symbolizují životní styl a postoj majitele. Existují i v automobilovém světě a jednou z takových je i Mini. I to se promítá do hodnoty samotné značky.

Mini je v nejnovějším reportu Interbrand na celkovém 87. místě. Konkrétních 5,11 miliard dolarů nově o několik milionů přesahuje i ikonu, jakou je italské Ferrari. Je to pozoruhodný výsledek, giganti jako Toyota, Mercedes-Benz či samotné BMW se však stále pohybují nad čtyřiceti miliardami.

BMW poodhaluje SUV X2 na milánském Fashion Weeku

BMW poodhaluje SUV X2 na milánském Fashion Weeku

Hodnota značky se vypočítává podle finančního úspěchu produktů ale také podle toho, jak moc síla značky ovlivňuje rozhodnutí zájemce a zvedá marži. Za prvních osm měsíců stouply prodeje britské značky v německých rukou koncernu BMW stoupl o 3,1 % ve srovnání se stejným obdobím loni. Celkově za toto období Mini prodalo 230 925 aut.

Prohlédněte si žebříček nejhodnotnějších světových značek. Automobilek je tam stále požehnaně:

Klepněte pro větší obrázek

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků