Hodnota značky Mini prudce roste. Překročila i Ferrari

Některé značky přímo symbolizují životní styl a postoj majitele. Existují i v automobilovém světě a jednou z takových je i Mini. I to se promítá do hodnoty samotné značky.

Mini je v nejnovějším reportu Interbrand na celkovém 87. místě. Konkrétních 5,11 miliard dolarů nově o několik milionů přesahuje i ikonu, jakou je italské Ferrari. Je to pozoruhodný výsledek, giganti jako Toyota, Mercedes-Benz či samotné BMW se však stále pohybují nad čtyřiceti miliardami.

BMW poodhaluje SUV X2 na milánském Fashion Weeku

BMW poodhaluje SUV X2 na milánském Fashion Weeku

Hodnota značky se vypočítává podle finančního úspěchu produktů ale také podle toho, jak moc síla značky ovlivňuje rozhodnutí zájemce a zvedá marži. Za prvních osm měsíců stouply prodeje britské značky v německých rukou koncernu BMW stoupl o 3,1 % ve srovnání se stejným obdobím loni. Celkově za toto období Mini prodalo 230 925 aut.

Prohlédněte si žebříček nejhodnotnějších světových značek. Automobilek je tam stále požehnaně:

Klepněte pro větší obrázek

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 41 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků