Hodně netradiční projekt: Toyota Corona se proměnila v hot rod!

Corona byla poprvé představena už v roce 1957, vývojáři v té době ale určitě vůbec netušili, že z ní jednou bude hot rod. Během desítek let vyrobila Toyota obrovské množství exemplářů, zachoval se ale malý pouze relativně počet. Většina skončila po nehodách na vrakovištích a posloužila také jako zdroj náhradních dílů. Vidět tento model v dnešní době na běžných silnicích je proto skutečným zážitkem.

Toyota je nejcennější automobilovou značkou světa!

Toyota je nejcennější automobilovou značkou světa!

Na klasický americký hot rod s velkým motorem tento model předělal v roce 2004 Mitch Allread. Původní konstrukci vozu doslova vykuchal a postavil nový trubkový rám, do kterého umístil osmiválcový 32ventilový DOHC motor Lexus s objemem čtyř litrů.

Od dokončení vozů Mitch předváděl svůj výtvor na různých akcích po celé Kalifornii. Dokonce s vozem absolvoval i výlet z Los Angeles do San Francisca. Nakonec se rozhodl toto netradiční provedení Corony vydražit a získal za něj přibližně 449.000 korun. Vzhledem ke vzácnosti tohoto vozu bychom asi čekali trošku vyšší sumu...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekFoto: Courtesy of Auctions America
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 65 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků