Corona byla poprvé představena už v roce 1957, vývojáři v té době ale určitě vůbec netušili, že z ní jednou bude hot rod. Během desítek let vyrobila Toyota obrovské množství exemplářů, zachoval se ale malý pouze relativně počet. Většina skončila po nehodách na vrakovištích a posloužila také jako zdroj náhradních dílů. Vidět tento model v dnešní době na běžných silnicích je proto skutečným zážitkem.
Na klasický americký hot rod s velkým motorem tento model předělal v roce 2004 Mitch Allread. Původní konstrukci vozu doslova vykuchal a postavil nový trubkový rám, do kterého umístil osmiválcový 32ventilový DOHC motor Lexus s objemem čtyř litrů.
Od dokončení vozů Mitch předváděl svůj výtvor na různých akcích po celé Kalifornii. Dokonce s vozem absolvoval i výlet z Los Angeles do San Francisca. Nakonec se rozhodl toto netradiční provedení Corony vydražit a získal za něj přibližně 449.000 korun. Vzhledem ke vzácnosti tohoto vozu bychom asi čekali trošku vyšší sumu...
Toyotu v roce 1937 založil Kiichiro Toyoda odštěpením od firmy svého otce. Už v roce 1936 ale stvořil první vůz, Toyodu AA.
K japonské Toyotě dnes patří i Lexus, Daihatsu a Hino Motors. Je to jedna z největších světových automobilek.
Toyota RAV4 • Toyota Aygo • Toyota Yaris • Toyota Corolla • Toyota Camry • Toyota Highlander • Toyota C-HR • Toyota Prius
Staré vrakoviště nebo sbírka zesnulého nadšence? Neznámý původ místa přidává na celkové atmosféře.
Od některých situací vás nezachrání jakékoliv auto, jak může potvrdit i řidič Hondy CR-V v Taiwanu.
Chcete vlastnit doslova speciální Tatrovku? Tahle má slovíčko Speciál přímo v názvu a je opravdovou vzácností.
Depozitář slavné italské karosárny Bertone jde do dražby. Ve stozích skic byl objeven poklad – pravděpodobně kresba první generace Škody Octavia!
Nejnovější ceník kompaktního modelu z Nošovic odhaluje, za jaké peníze je možné u nás prodávat auto takové velikosti. Ceny snad nikdy nebyly nižší.
Legendární rakouský pilot v poslední době bojoval s těžkými zdravotními problémy. Lauda zemřel v pondělí v rodinném kruhu.
Ohlédli jsme se za historií této dílny a rovněž koukli na hromadu vozů, které Metalex za svou více jak padesátiletou historii postavil.
Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.
Ruský youtuber poslal k zemi oblíbený off-road a vyrazil sbírat obdiv okolí.
Narazit dnes na zachovalou „nula sedmičku“ není tak úplně snadné. Nám se to podařilo a kdybychom se měli v časech jeho největší slávy rozhodovat mezi ním a stejně drahou Škodou Favorit, měli bychom jasno.
Opravdu vysoké a nešťastně načasované. Takto komentuje zdražení vozů Škoda předseda odborů automobilky.
Nezastavitelný Defender hodlá dostát svému jménu i při třicetimetrovém skoku.
Nová Dacia Sandero nám připadá tak zajímavá, že vám ji v krátkém čase servírujeme už podruhé. Tentokrát jsme vyzkoušeli běžné provedení v nejvyšší výbavě, ale zato s nejslabším motorem z celé nabídky. A bylo senzační!
Základní Volkswagen Golf GTI byl vždy střídmou cestou ke každodennímu cestování se sklony k mírnému sportování. Teď už to tak úplně neplatí.
Konzervativní crossover se nám proměnil ve výrazný designový povoz, který neumí nebudit emoce. Vyplatila se mu sázka na odvahu?