Hodně netradiční Opel Cascada se pyšní nízkou cenou

12 komentářů

marek
5. března • 23:56

A jeste bych dodal, ze nevidim nic netradicniho na tomto vozu, naopak je zde hodne tradicni platena strecha, ke ktere se Opel vratil po jednorazovem vyletu do rise plechovych strech, karoserie vykazuje tranicni linie, citujici predchozi model a zakladni designovou filosofii znacky, kterou lze vystopovat ve vsech aktualnich modelech.Ten naslehany titulek proste ve svetle reality neobstoji.

marek
5. března • 23:49

Pane Matejko, nelze srovnavat Audi A5 a Opel Cascada, to jsoiu dve ruzne kategorie. Rivalem Oplu je VW Golf cabrio, ten se take pohybuje ve stejne cenove hladine jako Opel. Takze Opel nejde s cenou nijak dolu aby se zachranil.

Riwal
6. března • 17:33

Srovnání vozů Audi A5 Cabrio a Opel Cascada uvádí přímo Opel ve svých tiskových materiálech a několik pádných argumentů k tomu určitě má:
- vnější / vnitřní rozměry obou aut jsou prakticky shodné
- objem kufru s nataženou střechou A5 Cabrio 320 l vs. Cascada 380 l
- stažení střechy u A5 Cabrio za 15 s, rychlost do 50 km/h vs. Cascada za 17s, rychlost do 50 km/h
- výrobce kvalitní látkové střechy (Magna) je pro Audi i Opel shodný
- obě látkové střechy obsahují speciální tepelnou a hlukovou izolaci
- do Opelu Cascada lze objednat různé prvky luxusní výbavy srovnatelné s Audi A5Takže to srovnání bylo Opelem myšleno v rámci rozměrů, užitných vlastností a možností prémiové výbavy za nižší cenu.

marek
6. března • 22:43

Nelze souhlasit, pri vsi ucte. Cascada je postavena na podvozkove platforme Opel Astra, rovnez interier je shodny s Astrou, vyrabi se na stejne lince jako Astra v polske Gliwici. Cituji z clanku na www.auto-motor-sport.de "Neuer Opel Cascada 2013: Astra öffnet sich ab 25.945 Euro" (prelozeno: Novy Opel Cascada 2013: Astra se otvira od 25945 Eur): "Der Zweitürer basiert zwar auf dem Astra, orientiert sich aber eher in Richtung Mittelklasse." (Prelozeno: Zakladem dvojdveroveho vozu je sice Astra, orientuje se ale spis na stredni tridu).
Vnejsi rozmery nejsou rozhodujici, to je jen cudne necudny zastiraci manevr Oplu, chce nas presvedcit, ze se jedna o vuz vyssi kategorie nez ve skutecnosti je, ovsem rozhodujici je rozvor, a ten je u Cascady shodny s Astrou: 2685mm (Astra), resp.2695mm (Cascada). Rozvor Audi A5 cabrio: 2751. Do stejne kategorie jako A5 patri BMW 3 cabrio s rozvorem 2760mm (temer na chlup stejny jako A5. Takze jeste jednou: kdyz Cascada, tak Astra, a kdyz Astra, tak jeji rival je VW Golf, pripadne Audi A3, nikoliv Audi A5.

LanRic
5. března • 23:00

To srovnání s A5 vyplývá z nějakého tiskového prohlášení Opelu, nebo je to zdejší nápad? Přijde mi totiž, že je to trochu mimo. Opel obecně konkuruje spíš VW, Fordu nebo PSA než prémii. Tudíž bych srovnával Cascade třeba s přeošklivým 308CC nebo Beetlem Cabrio. Se srovnatelným motorem stojí Peugeot okolo 650k(beze slev apod.) a Beetle 600k. Ti mi přijdou jako přirozená konkurence.
Jinak musím říct, že Cascade vypadá opravdu moc dobře.

WinNatural
5. března • 23:17

Řekl bych, že to "přeošklivým" mělo patřit spíš k tomu Beetleu Cabrio, to je skutečný hnus 3-[

LanRic
5. března • 23:26

Beetle Cabrio vypadá uplně normálně - jak s nataženou, tak se staženou střechou. Prostě Beetle bez střechy. Ale 308CC bez střechy opticky strašně padá na zadek a se střechou vypadá opravdu strašlivě. Ta nádorovitá střecha je něco strašnýho.

josephko
5. března • 18:16

To malé okienko pred prednými dverami nevyzerá dobre ani na bežných autách. A na kabriolete to pôsobí ako päsť na ako. Alebo že by sa aj to dalo stiahnuť? :-D

Albert
5. března • 19:56

Taky se mi tam nelíbí, akorát to kazí výhled řidiče ven a překáží. Jedině mě snad napadá, že je tam ten malý sloupek nápomocný k větší pevnosti karoserie a bezpečnosti. Esteticky je to fakt hnus a výhled na nic. Dost mě s tím naštval nový Golf. Frantíci ať si to na svý pažouty a citróny klidně dávaj, stejně je nikdo nechce, ale u Golfu je to dost velká piha na "kráse" a dokonalosti.

josephko
5. března • 21:01

Som veľmi rád, že ten pocit z nového Golfa má niekto úplne rovnaký ako ja. Presne tak, nebyť toho okienka, tak je Golf pre mňa symbolom dokonalosti v tejto triede.

Fantomas
5. března • 17:57

Ten roh skloněného předního okna nabízí docela zajímavou možnost dát si do hlavy při každém nastupování :-)

Karel  Antonín
5. března • 17:38

cca 600000,-Kč je ještě dost mohli by to vydělit 2.

Doporučujeme

Články odjinud