Hliníku a plastu odzvonilo. Toto je budoucnost registračních značek aut

18 komentářů

audax
22. ledna • 18:15

v EU budú autoznačky z recyklovatelného eko-papiera

Martin
17. ledna • 16:54

Skvely napad!!! Jeste bych zadni znacky napojil na parkovaci senzory a jakmile by se nejaky ridic typu "uhni musim byt vsude prvni" prilepil na zadek, na znacce by se objevilo "dej si odstup prase!!" :-P

Ghostyx
17. ledna • 17:35

Nebo "Uhnu, až se mi bude chtít kkte!" a tím bys toho kkta hezky vyprovokoval k akci... :-D

Tygříčkek
27. ledna • 10:11

Hezky jsi ukázal kdo je tu ten kkt.

XiXao
17. ledna • 15:10

Z hlediska obměny údajů je to samozřejmě výhodné(i pro zloděje a legalizátory kradených aut), ale z praktického hlediska je to absolutně nepraktické. Určitě displej nebude zakrytý neprůstřelným sklem, takže odletující kamínky udělají své a lehké ťukance při parkování taky.Kolik aut jezdí s promáčklou značkou a potom to bude mrtvá značka. Kolikrát za život ji bude potřeba vyměnit, ať už z důvodu mechanického poškození nebo poruchy elektroniky? A bude výměna za poplatek? Spíš si ji koupíme mnohem dráž za své, jako jakýkoliv náhradní díl. Leda, že by byla proti poškození umístěná na střeše nebo za předním a zadním sklem.

puk123
17. ledna • 14:32

Povinná značka s reklamou?
"Co to zkusit bez značky?" - Jára Cimrman.

Aladin
17. ledna • 9:39

A hele! To se bude líbit Bruselu, jen co se to dozví. :-) U nás by postačilo, kdyby se z tabulek za 1000 Kč (nebo kolik stojí) neoťukával černý nástřik. Letitý šlendrián a md stále spokojeno.

jogurt
17. ledna • 9:53

stojí 65kč, za 800 resp. 10000 nám je prodává milosrdný stát

Joe Doe
17. ledna • 11:02

Milujem, ked ludia beru AKUKOLVEK zalezitost izolovane a mimo akychkolvek suvislosti s realnym svetom.Vyrobne naklady su jedna vec. Potom tu mas dopravu, administrativu, spravu systemu atd.V USA ci v Kanade si musis license place pravidelne obnovovat, aby bola platna, takze stat pravidelne inkasuje. U nas mas jednorazovy poplatok.Specialny poplatok za znacky na zelanie je bezna vec. A nielen to, v Britanii DVLA, ktora ma na starosti pridelovanie znaciek, automaticky odklada bokom bezne znacky, ktorych kombinacia cisiel a pismen dava dokopy nejake slovo, napriklad A55H0L3.Mohol by si si ju kupit.

Ron.Jeremy
20. ledna • 23:39

A kolik v Kanadě a USA platíš za technickou kontrolu a jak často? ;-)

Peter
17. ledna • 11:52

Tak ono se celkem snadno kritizuje něco o čem nic nevím.

Aladin
17. ledna • 11:48

Na tvůj názor bych zase mohl napsat, že miluji lidi, kteří přenáší nesouvisející záležitosti z druhé strany planety na náš systém. US mají daňovou strukturu odlišnou od nás jako den a noc. Tudíž, ať si to v US platí. Zde jsou % vysoké odvody dph, spotření daně, odvody za zaměstnance, ze zisku, darovací daně a pod. V rámci tohoto výběru, který je nastaven v ČR by člověk mohl za 800 kč dostat kvalitnější cedulku. Je to skutečně, jak nastříkané balakrylem. V minulosti byla dokonce kauza předražených spz, jak to dopadlo, už nevím. Ať tedy stojí 850 a ten nástřik vydrží. Přece nemohou prodávat takovou mizernou kvalitu. Kdo jezdí po dálnici, tak přední cedulky jsou okamžitě oprýskané. Což není na pěkném autě hezké.

Peter
17. ledna • 11:54

Myslím, že kalifornské tabulky tady vytáhla redakce.

Zelí
17. ledna • 9:28

Hlavně, chtějí sledovat pohyb aut. Velký bratr tam je a nespí.

jogurt
17. ledna • 9:52

k tomu nepotřebují digitální cedulky, to už dnes umí jak Matra, tak mýtný systém a hafo obecních kamer, pomocí OCR jsme logováni každou chvíli. O mobilních telefonech ani nemluvě....

Zelí
18. ledna • 7:32

Nemusí zkoumat tisíce zdrojů, ale mají pohyb konkrétního vozu kdykoli ho budou potřebovat. Minimálně tě můžou pokutičkovat dle vlastní libosti. ... ševče a daně jsi už zaplatil, a na příští rok taky....

jogurt
18. ledna • 11:43

K tomu jim v podstatě stačí dva existující zdroje, které už mají: policejní Matra a Kapsch. Je jen otázkou času, kdy Kapsch začne ve stylu italského Tutoru dodávat policii info o průměrné rychlosti každého vozidla mezi každými dvěma mýtnými branami. Dnes už úsekové kamery zaznamenávají a odesílají i data o vozidlech, která rychlost nepřekročila, tak je "správně" nakročeno.

Zelí
19. ledna • 10:47

To by museli pracně analyzovat a na to jsou líní, takhle to budou mít na lopatě.
Jinak systém bran byl zvolen hlavně z důvodu možnosti úsekového měření rychlosti a špiclování pohybu vozidel, protože jinak by se zvolil satelitní, který vycházel i tehdy levněji. Samozřejmě důležité bylo taky odklonění všimného lidovcům, kalouskovcům a knížeti v rakousku, kde je zajištěna bezpečnost těchto transakcí před zveřejněním.

Doporučujeme

Články odjinud