Hledáte unikát? Kupte si Lamborghini Sesto Elemento za 74 milionů

Hledáte unikát? Kupte si Lamborghini Sesto Elemento za 74 milionů

V roce 2010 se světu představilo Lamborghini Sesto Elemento, o rok později byla oznámena výroba čítající pouhých dvacet kusů. Pokud na vás tenkrát nedošlo, máme dobrou zprávu. Jeden z těchto dvaceti exemplářů je aktuálně na prodej. Jen je poněkud dražší.

Lamborghini Sesto Elemento jde do výroby

Lamborghini Sesto Elemento jde do výroby

Nabídka na prodej tohoto speciálu se objevila na fóru 6speedonline.com a základní fakta zní velmi zajímavě. Dotyčný totiž údajně s autem vůbec nejezdil, takže by mělo mít najeto pouhých 19 kilometrů. Samozřejmě tomu odpovídá i cena. Ačkoliv se v době uvedení do prodeje hovořilo o částce zhruba dva miliony euro (54 milionů korun), prodávající chce za svůj vůz tři miliony dolarů, tedy v přepočtu přibližně o dvacet milionů korun více.

Lamborghini Sesto Elemento: nyní oficiálně

Lamborghini Sesto Elemento: nyní oficiálně

Lamborghini Sesto Elemento je extrémně lehký stroj. S hmotností 999 kg jde vlastně o to nejlehčí, co jsme si od této značky mohli kdy koupit. Desetiválec s parametry 570 koní a 540 Nm samozřejmě nemá s takovou hmotností mnoho práce. Na stovku vás vystřelí i díky pohonu všech kol za 2,5 s. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

21.  10.  2018 | Miro Mihálik | 35 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků