Hledá se nejlepší řidič Toyoty Supra! Šampionátu se můžete účastnit i z kuchyně

K účasti v šampionátu stačí vlastnit herní konzoli Playstation 4 a kopii hry Gran Turismo Sport.

Herní série Gran Turismo, která je známá především majitelům konzolí Playstation, si od svého prvního dílu v roce 1997 stihla vytvořit gigantickou základnu fanoušků. Díky dnešním technologiím se tito lidé mohou nyní propojit, soupeřit mezi sebou, pomáhat si a hlavně účastnit se šampionátů. Momentálně se bojuje ve hře Gran Turismo Sport, která vyšla v roce 2017 pro konzoli Playstation 4.

Čtyřválcová Toyota GR Supra detailněji: Pro hračičky má jednu smutnou zprávu

Čtyřválcová Toyota GR Supra detailněji: Pro hračičky má jednu smutnou zprávu

Série Gran Turismo se totiž stala seriózním elektronickým sportem posvěceným organizací FIA, ve kterém nechybí ani sponzoři, mezi které se řadí například výrobce hodinek Tag Heuer. Navíc jde o velké peníze. V celém šampionátu se točí miliony dolarů. Oficiálním sponzorem FIA Gran Turismo Championships je i Toyota Gazoo Racing.

Japonská automobilka tak na začátku března otevřela letošní ročník svého vlastního šampionátu GR Supra GT Cup 2020. Závodníci z celého světa se v něm utkají s novou Toyotou Supra. Pro samotnou značku je to velmi důležité. Mezi téměř milionem hráčů jsou totiž i profesionální závodníci, kteří automobilce následně dávají zpětnou vazbu. Toyotě to pak pomáhá své vozy i nadále vyvíjet.

TEST Toyota GR Supra: Nekonečné čekaní se vyplatilo. Tohle je extraliga!

TEST Toyota GR Supra: Nekonečné čekaní se vyplatilo. Tohle je extraliga!

První závod letošního ročníku se jede online již 7. dubna na okruhu Fuji International Speedway. Závody pak pokračují přes Nürburgring, Laguna Seca či Mount Panorama. Celý ročník završuje finálové listopadové utkání na dosud nespecifikovaném okruhu, které se bude vysílat živě. Loňský ročník finišoval na autosalonu v Tokiu.

Velká listopadová sláva za přítomnosti publika zatím není ohrožena novým koronavirem. Zatímco ostatní živé šampionáty elektronických sportů konané v brzké době se ruší, klání Toyoty má prozatím zelenou. 

TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

včera | Jan Mička | 48 příspěvků
Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 145 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 25 příspěvků