Hlavní padouch bude v další bondovce jezdit Jaguarem C-X75

Pamatujete si na koncept Jaguar C-X75? Hybridní supersport se dvěma turbínami měl být duchovní nástupce legendárního XJ220, konkurence pro Porsche 918 Spyder či LaFerrari. Nakonec ale z projektu superauta za třicet milionů sešlo a automobilka ho v roce 2012 hodila do šuplíku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Hybridní supersport od Jaguaru se přeci jen dočká. Bude s ním jezdit hlavní padouch v další bondovce. Ovšem pro natáčení akčního filmu ustoupí turbíny a složitý hybridní systém klasickému osmiválci s kompresorem

Auto se ale přeci jen dočká aspoň malého oživení. V připravované bondovce SPECTRE bude právě Jaguarem C-X75 jezdit hlavní padouch. Na Jamese Bonda čeká oficiální služební Aston Martin DB10.

James Bond a jeho auta: kompletní historie

James Bond a jeho auta: kompletní historie

Pro účely natáčení bude ale koncept Jaguaru značně přepracován a hlavně vybaven konvenčním továrním osmiválcem 5,0 l s kompresorem. Aspoň to tedy uvádí britský magazín Autocar.

Jaguar C-X75 ve fázi konceptu poháněly elektromotory o celkovém výkonu až 780 koní a točivém momentu 1608 Nm. Auto se prý umělo dostat na stovku za méně než tři sekundy a rozjelo se až na 330 km/h. Dojezd na elektřinu činil 110 km, dvě turbíny schopné spalovat prakticky všechno (od klasického benzínu přes naftu a letecký petrolej po plyn) pak prodloužily dojezd o dalších 900 km.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Renaultu Clio R.S. po faceliftu: Je to opravdu ztracená generace?

Renault Clio R.S. 2017

Někteří odklon od jednoduššího pohonného ústrojí Renaultu neodpustí. Není to ale škoda? Jaké je Clio R.S. po faceliftu?

včera | Milan Lažanský | 11 příspěvků
Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků