Hlavní padouch bude v další bondovce jezdit Jaguarem C-X75

Pamatujete si na koncept Jaguar C-X75? Hybridní supersport se dvěma turbínami měl být duchovní nástupce legendárního XJ220, konkurence pro Porsche 918 Spyder či LaFerrari. Nakonec ale z projektu superauta za třicet milionů sešlo a automobilka ho v roce 2012 hodila do šuplíku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Hybridní supersport od Jaguaru se přeci jen dočká. Bude s ním jezdit hlavní padouch v další bondovce. Ovšem pro natáčení akčního filmu ustoupí turbíny a složitý hybridní systém klasickému osmiválci s kompresorem

Auto se ale přeci jen dočká aspoň malého oživení. V připravované bondovce SPECTRE bude právě Jaguarem C-X75 jezdit hlavní padouch. Na Jamese Bonda čeká oficiální služební Aston Martin DB10.

James Bond a jeho auta: kompletní historie

James Bond a jeho auta: kompletní historie

Pro účely natáčení bude ale koncept Jaguaru značně přepracován a hlavně vybaven konvenčním továrním osmiválcem 5,0 l s kompresorem. Aspoň to tedy uvádí britský magazín Autocar.

Jaguar C-X75 ve fázi konceptu poháněly elektromotory o celkovém výkonu až 780 koní a točivém momentu 1608 Nm. Auto se prý umělo dostat na stovku za méně než tři sekundy a rozjelo se až na 330 km/h. Dojezd na elektřinu činil 110 km, dvě turbíny schopné spalovat prakticky všechno (od klasického benzínu přes naftu a letecký petrolej po plyn) pak prodloužily dojezd o dalších 900 km.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků