Hlavní hvězdou stánku Chevrolet bude nové Camaro

Hlavní hvězdou stánku Chevrolet bude nové Camaro

O Chevroletu jsme v kontextu frankfurtského autosalonu už psali. Automobilka začátkem srpna oznámila, že do Německa přiveze model Spark Bubble Edition a že představí pár novinek pro Cruze, Orlando i Malibu. Ta nejzajímavější novinka nám ale tehdy zůstala utajena, Chevrolet jí představil až dnes.

Chevrolet pro Frankfurt: Spark Bubble a nové prvky pro ostatní modely

Chevrolet pro Frankfurt: Spark Bubble a nové prvky pro ostatní modely

Spolu s ostatními modely se ve Frankfurtu ukáže také nové Camaro, které se dočkalo řady úprav. Samotná automobilka uvádí, že jde o nejvýrazněji změněnou verzi od představení páté generace Camara. Přepracována byla přední část, vzadu pak najdeme nové svítilny nebo difuzor. Jak kupé, tak kabriolet mají v zadním spoileru integrovanou anténu.

Test „ameriky“: Chevrolet Camaro 3.6L – sázka na design

Test „ameriky“: Chevrolet Camaro 3.6L – sázka na design

O pohon se stará na evropské poměry netypický osmiválec o objemu 6,2 l. Ten spolupracuje se šestistupňovou automatickou nebo manuální převodovkou. Motor vyprodukuje 432 koní a ve spojení s manuálem zvládne stovku za 5,2 s, kabriolet zvládne stejnou disciplínu za 5,4 s.

Chevrolet Camaro 1968 vs. Camaro 2011: kdo je lepší?

Chevrolet Camaro 1968 vs. Camaro 2011: kdo je lepší?

Novinky najdeme také v interiéru a ve výbavě. Standardem je bezklíčkový přístup, verze s automatem mohou na přání dostat dálkově ovládané startování motoru. Pro kupé budou k dispozici kožená sedadla Recaro. Další novinku představuje barevný head-up displej a samozřejmě multimediální systém MyLink.

Nový Chevrolet Camaro dorazí na vybrané evropské trhy koncem roku. Kupé bude začínat na sumě 1 036 100 Kč, za kabriolet si připlatíte 130 000 Kč. Sluší se doplnit, že se facelift Camara představil už na jaře v New Yorku, toto je tedy jeho evropská premiéra.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Foto: Chevrolet
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

včera | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků