Hlavní hvězdou stánku Chevrolet bude nové Camaro

Hlavní hvězdou stánku Chevrolet bude nové Camaro

O Chevroletu jsme v kontextu frankfurtského autosalonu už psali. Automobilka začátkem srpna oznámila, že do Německa přiveze model Spark Bubble Edition a že představí pár novinek pro Cruze, Orlando i Malibu. Ta nejzajímavější novinka nám ale tehdy zůstala utajena, Chevrolet jí představil až dnes.

Chevrolet pro Frankfurt: Spark Bubble a nové prvky pro ostatní modely

Chevrolet pro Frankfurt: Spark Bubble a nové prvky pro ostatní modely

Spolu s ostatními modely se ve Frankfurtu ukáže také nové Camaro, které se dočkalo řady úprav. Samotná automobilka uvádí, že jde o nejvýrazněji změněnou verzi od představení páté generace Camara. Přepracována byla přední část, vzadu pak najdeme nové svítilny nebo difuzor. Jak kupé, tak kabriolet mají v zadním spoileru integrovanou anténu.

Test „ameriky“: Chevrolet Camaro 3.6L – sázka na design

Test „ameriky“: Chevrolet Camaro 3.6L – sázka na design

O pohon se stará na evropské poměry netypický osmiválec o objemu 6,2 l. Ten spolupracuje se šestistupňovou automatickou nebo manuální převodovkou. Motor vyprodukuje 432 koní a ve spojení s manuálem zvládne stovku za 5,2 s, kabriolet zvládne stejnou disciplínu za 5,4 s.

Chevrolet Camaro 1968 vs. Camaro 2011: kdo je lepší?

Chevrolet Camaro 1968 vs. Camaro 2011: kdo je lepší?

Novinky najdeme také v interiéru a ve výbavě. Standardem je bezklíčkový přístup, verze s automatem mohou na přání dostat dálkově ovládané startování motoru. Pro kupé budou k dispozici kožená sedadla Recaro. Další novinku představuje barevný head-up displej a samozřejmě multimediální systém MyLink.

Nový Chevrolet Camaro dorazí na vybrané evropské trhy koncem roku. Kupé bude začínat na sumě 1 036 100 Kč, za kabriolet si připlatíte 130 000 Kč. Sluší se doplnit, že se facelift Camara představil už na jaře v New Yorku, toto je tedy jeho evropská premiéra.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Foto: Chevrolet
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 12 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 205 příspěvků