Klasická scéna u Lamborghini - spousta lidí, tísní se na malém prostoru, italské krasavice se vypínají v těsných šatech uprostřed toho všeho mumraje a k tomu nádavkem úchvatný sportovní vůz. Hlavní hvězda, kolem které se vše točí.
Tak to je vždy na autosalonech a výjimkou není ani ten poslední ženevský. Tentokrát je v hlavní roli nový model Aventador J.
Budí obrovský rozruch a byť se kolem něho nacházejí další sportovní skvosty, všechny zastiňuje a pevně se usadil na trůnu.
Jak obrovskou pozornost vzbudil v následujících hodinách po své premiéře ve světě, potvrzují i údaje, s kterými přišlo vedení malé italské značky. Google zaznamenal více než 21.5 milionu návštěv lidí, kteří byli dychtiví dozvědět se něco o novém modelu italské automobilky.
Působivé video nazvané Aventador J – The Making Of (k shlédnutí níže) se stalo tento týden nejpopulárnějším krátkým filmem se sportovním vozem v hlavní roli na YouTube. Zhlédlo ho více než 300 000 lidí.
A stránky www.lamborghini.com navštívilo v uplynulých dnech nejvíce lidí v historii.
“Věděli jsem, že Aventador J je něco speciálního, ale opravdu jsme neočekávali tak ohromnou reakci,“ přiznal Stephan Winkelmann, šéf Automobili Lamborghini. “Potěšilo nás to a už se těšíme na další výzvy. Chceme tlačit hranice dále a dále, co se týká designu i technologií.“
Tyto italské krasavice k expozici Lamborghini patří už neodmyslitelně. Takto pózují na každém evropském autosalonu...
Ferruccio Lamborghini založil společnost vyrábějící sportovní automobily v roce 1963 coby konkurenta značkám, jako je Ferrari.
Po vyhlášení úpadku a změně vlastníků přešlo Lamborghini v roce 1987 pod Chrysler. Od roku 1998 ho vlastní Audi (Volkswagen Group).
Lamborghini Aventador • Lamborghini Huracán • Lamborghini Urus