Hlasujte v SMS soutěži o Auto roku 2005

Až do neděle 16. ledna běží hlasovací SMS soutěž, v níž můžete tipovat jednoho z finalistů ankety Auto roku 2005. Vyhlášení vítěze ankety proběhne nedělního večera a bude přenášeno v přímém přenosu televizí Prima (19:55). SMS s hlasovacím kódem zašlete na číslo 900 88 09, kód je následující: AUTO x, kde x reprezentuje číslo finálového vozu:

  • BMW 1: AUTO 1
  • Citroën C4: AUTO 2
  • Renault Modus: AUTO 3
  • Škoda Octavia: AUTO 4
  • Volkswagen Golf: AUTO 5

Celkem můžete vyhrát deset cen:

  1. televizor Sony + stolek
  2. kola z lehkých slitin AEZ
  3. hi-fi věž Sony
  4. Twist sada
  5. Twist sada
  6. Twist sada
  7. Twist sada
  8. Twist sada
  9. Twist sada
  10. Twist sada

To, který hlasující získá kterou cenu, je uvedeno na stránce se soutěží. Je to ale poněkud komplikované... Mimochodem v našem hlasování, kterého jste se mohl zúčastnit začátkem prosince, vyhrálo celkem s přehledem BMW 1.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
BMW 1 --- Citroën C4 --- Renault Modus

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Škoda Octavia --- Volkswagen Golf

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků