Hlasujte v anketě o Nejhezčí automobil roku 2003

V souvislosti s uvedením nového designu vyhlašujeme malou anketu, v níž můžete vybírat nejhezčí automobil uplynulého roku. Hodnotí se pouze design, nikoliv ceny, výbava či jízdní vlastnosti. Zapojte své srdce, vyberte si svoji „krásku“.
Hlasujte v anketě o Nejhezčí automobil roku 2003

Tato anketa je odlišná od všech ostatních, které se na přelomu roku pořádaly. Nechceme totiž, abyste hodnotili automobil kompexně, ale pouze design. Designem myslíme vnější i vnitřní podobu (vzhled interiéru jde ruku v ruce s exteriérem). Hlasující nebudou odměněni věcnými cenami, k účasti v anketě vás povede srdce, nikoliv vidina výhry. Výsledky ankety budou zajímavé, nejkrásnější automobil vzejde z veřejného hlasování vás, pravidelných i nepravidelných návštěvníků AutoRevue.cz.

Kdo se chce ankety zúčastnit a pomoci zvolit nejkrásnější vůz minulého roku, nechť hlasuje, koho téma nezajímá, nemá svého favorita, nebo považuje anketu za zbytečnou, nechť zváží své stanovisko. Níže jsou uvedeny všechny vozy, které jsme do ankety nominovali. Podmínkou byl začátek prodeje na českém trhu v roce 2003; chybí tedy nový Golf, Octavia i Astra. Původně jsme chtěli obrázky vložit přímo do hlasovacího formuláře, tím bychom ale znemožnili diskusi pod článkem. Vybírejte pečlivě.

Hlasujte zde!

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Audi A3

BMW 5

BMW 6

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

BMW X3

BMW Z4

Citroën C2

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Citroën C3 Pluriel

Daewoo Kalos

Daewoo Evanda

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Daewoo Nubira

Ferrari Enzo

Fiat Panda

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Ford Focus C-Max

Ford StreetKa

Honda Accord

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Chrysler Crossfire

Jaguar XJ

Kia Opirus

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Kia Picanto

Lexus RX 300

Maybach

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Mazda3

Mazda2

Mazda RX-8

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Mitsubishi Lancer

Mitsubishi Outlander

Nissan Micra

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Nissan 350Z

Opel Meriva

Opel Signum

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Peugeot 307 CC

Porsche Carrera GT

Porsche Cayenne

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Renault Scénic

Renault Mégane sedan

Renault Mégane Grandtour

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Seat Cordoba

Smart Roadster

Subaru Legacy

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Suzuki Ignis

Toyota Avensis

Toyota Land Cruiser

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek

Volkswagen Touran

Volkswagen Touareg

 Volvo XC90

Hlasujte zde!

TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Minitest Ford Kuga 1.5 EcoBoost ST-Line: Důstojné stáří

Ford Kuga 1.5 EB ST-Line (minitest)

Ačkoli je Kuga průběžně modernizována, nic to nemění na skutečnosti, že patří k nejstarším SUV na trhu. Má ve svém věku, a navíc s malým benzínovým čtyřválcem pod kapotou, ještě co nabídnout?

5.  11.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků